die staan onder de spoilerquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wil de krullen van MarMar ook zien!
Leuk hoor! Maar vind je je 'gewone' haar ook goed staan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
permanenten idd, ik heb een goeie kapper, ben echt blij met het resultaat!
Klinkt niet alsof je het niet meer weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vervelend Mo, hoop dat het snel echt weg is.
Ik probeer mijn lijstje voor de geest te halen van gister, maar ik weet het niet meer. Grapefruit, twee boterhammen, stuk bananentaart, een bord couscoussalade met tzatziki en een paar stokbroodjes met zelfgemaakte kruidenboter.
Ja, deels dus. Maar ik vergeet volgens mij e.e.a.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je het niet meer weet.
Pindakaas is nomquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Pindakaas in je smoothiewat de? Klinkt niet zo lekker...
Weinig last van eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe gaat het met de jetlag Phaidra? Ik had er echt last van bij thuiskomst.
Pindakaas is inderdaad nom!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Pindakaas is nom
Pindakaas heeft goede vetten
En ik proef eigenlijk de pindakaas niet echt, ik heb pindakaas met stukjes noot dus die kom ik af en toe tegen, maar that's about it
Ik had verwacht dat men zoiets zou hebben van WTF spinazie in je shake, maar iedereen valt over de pindakaas
Minder dan normaal. Ik snoep zo bizar veel de laatste tijd (halve pot speculoos, ijsjes, stoopwafels (meervoud), zakken chips), dat het tijd wordt voor een rem. Kijken of ik het hiermee red, want helemaal lowcarb wil ik niet (vinden mijn hersentjes niet tof).quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:45 schreef V1z0R het volgende:
Tink, valt me zo op dat je voor jouw doen ook erg laag in koolhydraten zit.
Van plan om helemaal low-carb te gaan of gewoon wat minder dan normaal?
Lijstjes zien er in ieder geval lekker uit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Minder dan normaal. Ik snoep zo bizar veel de laatste tijd (halve pot speculoos, ijsjes, stoopwafels (meervoud), zakken chips), dat het tijd wordt voor een rem. Kijken of ik het hiermee red, want helemaal lowcarb wil ik niet (vinden mijn hersentjes niet tof).
Zaten er ook inquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijstjes zien er in ieder geval lekker uit!
Kipfilet met tomatensaus
Trouwens, een paar pepertjes door een salade met garnalen en mayo is ook erg lekker
Succes!Gaat je vast lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |