SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Over Lego Starwars heb je het?quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef Morthill het volgende:
hmmm ik moet nog 2 characters unlocken en dan heb ik de game op 100%, maar geen idee waar die zitten
Clone Wars, en heb ze gevonden, zat gewoon op het verkeerde schip te zoekenquote:
Oke nice!quote:Op maandag 25 april 2011 18:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Clone Wars, en heb ze gevonden, zat gewoon op het verkeerde schip te zoeken
100% dusniet alle achievements, maar who cares
quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke nice!
Wou die misschien ook gaan spelen maar volgens mij is het te free-roam achtig of niet?en dat vond ik bij HP al niet helemaal super tof. Heb die lego games liever zoals Lego Batman dus losse levels.
Mhh oke dan kan het toch wel tof zijn. Maar het is geen verhaal wat je stap voor stap doorloopt? je hebt wel keuze in welke wereld je doet ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Morthill het volgende:
[..]weet niet waar je dat idee van krijgt, maar het zijn gewoon 18 standaard levels, een dosis RTS-levels en 16 bounty hunter levels. De rode bricks moet je wel verzamelen door in de lobby te puzzelen, evenals een klein deel van de gouden bricks en het unlocken van de meeste nieuwe characters, maar 90% van de game speelt zich af in vaste levels.
Het is eigenlijk niet anders dan Batman, er zijn drie verhaallijnen die beginnen bij de slag om Geonosis (Episode II) die je in willekeurige volgorde kunt afwerken (de verhalen zelf zijn natuurlijk lineair). Er zijn daarbij drie supervillains: Ventress, Grievous en Dooku. Aan het eind komen ze weer bij elkaar voor een finalemissie. Daarnaast zijn er twee bonusmissies en dus zestien bounty hunter missies, die laatste stellen overigens weinig voor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh oke dan kan het toch wel tof zijn. Maar het is geen verhaal wat je stap voor stap doorloopt? je hebt wel keuze in welke wereld je doet ofzo?
oke bedankt!quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders dan Batman, er zijn drie verhaallijnen die beginnen bij de slag om Geonosis (Episode II) die je in willekeurige volgorde kunt afwerken (de verhalen zelf zijn natuurlijk lineair). Er zijn daarbij drie supervillains: Ventress, Grievous en Dooku. Aan het eind komen ze weer bij elkaar voor een finalemissie. Daarnaast zijn er twee bonusmissies en dus zestien bounty hunter missies, die laatste stellen overigens weinig voor.
Je kunt verder reizen van planeet naar planeet om die te veroveren voor een van beide kampen. Levert geen voordelen op (al unlock je er wel twee personages mee), wel aardige afwisseling. En in de ruimte zweven dan nog gouden blokjes die je kunt verdienen.
Ik zal wel zien. Ga binnenkort eens speuren naar de complete Star Wars, Indy 2 en Harry Potter. Ben ik weer even zoetquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
oke bedankt!
Ik begreep dat pirates strax de recht to recht aan titel was en deze wat uitgebreider maar dan is het nog wel tof misschien
Ik heb altijd interesse!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef koei het volgende:
Poit of Gamebabe, ik heb hier nog wat Magic kaarten (Portal) die een enkele reis naar de vuilnisbak of een Koninginnedagkleedje (evt gevolgd door alsnog de vuilnisbak) krijgen. Eén van jullie nog interesse? Ik ga niet uitzoeken wat er in zit, maar het is een stapel van zo'n 15 cm met van alle kleuren wat.
Dan hou ik het voor je apart, maar help me even herinneren als we een meet oid hebben!quote:
Tof, en thnxquote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dan hou ik het voor je apart, maar help me even herinneren als we een meet oid hebben!
Je weet niet wat je mist. Heb zoveel lol in dat spel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef koei het volgende:
Portal was de beginnerseditie om het te leren spelen. Met niet zulke lastige kaarten denk ik. Geen idee precies verder, ben er vrij snel alweer mee gestopt..
Bitches en bling op de green?quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Misan het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n goed weekend gehad heb
Regular woensdagochtend voor Misan! Er moet dus wel wat specialers zijn gebeurd!quote:
Ja! Zonnetje erbij en telefoons konden uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Regular woensdagochtend voor Misan! Er moet dus wel wat specialers zijn gebeurd!
Vertel!quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Misan het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n goed weekend gehad heb
Oh ja zo'n rooster heb ik deze periode ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:05 schreef Nebo het volgende:
Goed geplande dag hier. 9 uur college, daarna 2,25 uur pauze, daarna weer college, daarna weer 2,25 uur pauze, daarna weer college. 19.00 klaar
Ow, leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef AQuila360 het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html
Eens kijken wat ik van alle colleges mee krijg! Mijn motivatie staat nog op vakantiemodus en twee keer twee uur pauze in de zon gaat ook niet helpen vrees ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja zo'n rooster heb ik deze periode ook.
Ik heb nu 5 uur college achterelkaar, eens kijken wat ik van dat laatste college mee ga krijgen.
quote:
9quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe laat gaan winkels meestal open? 9 uur, of 10 uur?
De voorraad bijvullen wat er het afgelopen weekend is uit gegaan.quote:
Euh.. huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
De voorraad bijvullen wat er het afgelopen weekend is uit gegaan.
dat is voor mensen die geen echte rijles willen/mogen/kunnen betalenquote:
Say wut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat is voor mensen die geen echte rijles willen/mogen/kunnen betalen
Jij hebt 5 dagen weekendquote:
Waarom zou je anders brommerles nemen in plaats van echte rijlessen? Als je met de auto mag rijden, mag je immers ook met de brommer rijden. Dus je kiest duidelijk voor minder, nou dat is dan omdat je geen echte rijles wilt/mag/kan betalen. Kies maar welke optie op jou van toepassing is.quote:
Waar volg je die gast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef Morthill het volgende:
zomgniels 't hooft is weer? vader en dan heet het kind Sun. Waarom niet Moon of Star, Galaxy (om Samsung te pesten)
quote:
Reageerde op:quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe laat gaan winkels meestal open? 9 uur, of 10 uur?
quote:
Is het niet zo dat hij motorrijles heeft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom zou je anders brommerles nemen in plaats van echte rijlessen? Als je met de auto mag rijden, mag je immers ook met de brommer rijden. Dus je kiest duidelijk voor minder, nou dat is dan omdat je geen echte rijles wilt/mag/kan betalen. Kies maar welke optie op jou van toepassing is.
Jamaar.. welke voorraad?quote:
Geen idee, eten/drinken/etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Daar dacht ik nog aan, maar brommer != motor. Als je motorrijles hebt moet je niet zeggen dat je brommerles hebtquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij motorrijles heeft?
Maar je hebt nu wel een roze pas!quote:
Je hoeft hem pas over 10 jaar weer te verlengen, dus 44/10 is 4,40 per jaar. Dat valt toch wel meequote:
Beetje opletten morth!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog aan, maar brommer != motor. Als je motorrijles hebt moet je niet zeggen dat je brommerles hebt
Denk dat je dan makkelijker Amsterdam in komt dan eruit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef koei het volgende:
[..]
Beetje opletten morth!
iemand een tip voor wasr nog wat leuks te doen is op koninginnedag 's avonds? Ben tot 15 uur bezig met de organisatie van de koninginnedag hier, maar daarna heb ik nog met een vriendin afgesproken om ergens heen te gaan, maar dan nog naar amsterdam gaan heeft weinig zin denk ik...
Ik rij toch al 8 jaar auto? Waarom zou ik echte brommerles hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog aan, maar brommer != motor. Als je motorrijles hebt moet je niet zeggen dat je brommerles hebt
8 jaar pasquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik rij toch al 8 jaar auto? Waarom zou ik echte brommerles hebben
Motorles aber naturlich! Semi-popi-jopi-taal fail
Genoeg te doen in de steden, Amsterdam is vaak wel uber-druk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef koei het volgende:
iemand een tip voor wasr nog wat leuks te doen is op koninginnedag 's avonds? Ben tot 15 uur bezig met de organisatie van de koninginnedag hier, maar daarna heb ik nog met een vriendin afgesproken om ergens heen te gaan, maar dan nog naar amsterdam gaan heeft weinig zin denk ik...
Ik hoef die van mij nog niet te verlengen, maar dat vodje dondert van ellende uit elkaar.quote:
nog niet..quote:
ja, valt ook wel mee, rijbewijs halen is duurder..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je hoeft hem pas over 10 jaar weer te verlengen, dus 44/10 is 4,40 per jaar. Dat valt toch wel mee
Geen fail maar een mooie controlle wie er weer zit op te letten en wie nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik rij toch al 8 jaar auto? Waarom zou ik echte brommerles hebben
Motorles aber naturlich! Semi-popi-jopi-taal fail
Ik deed er 3 jaar overquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
ja, valt ook wel mee, rijbewijs halen is duurder..
Damn boy. Kan je het inmiddels wel een beetje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik deed er 3 jaar overDus ook 3x theorie en 6x praktijk examen
Djeesusquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Edit:
Mijn vader had 10 examens nodig en mijn moeder 8. Deed ik het wel stukken beter. Ik moet er wel bij zeggen dat mij pa de eerste 8 bij een andere rijschool reed dan de laatste 2
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Edit:
Mijn vader had 10 examens nodig en mijn moeder 8. Deed ik het wel stukken beter. Ik moet er wel bij zeggen dat mij pa de eerste 8 bij een andere rijschool reed dan de laatste 2
Ik ook! Tik 'em aan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had rijbewijs en theorie in 1x![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn boy. Kan je het inmiddels wel een beetje?
Alcoholquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom voel je je soms zo verrot 's ochtends, terwijl je wel gewoon netjes 8 uur hebt geslapen?
Jamaar ik heb gisteren.....avond iig niet gedronken!quote:
Dat had je dus wel moeten doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar ik heb gisteren.....avond iig niet gedronken!
Nou.. Mijn lichaam vind van niet..quote:
Genoeg verse threads voor n heul jaar idd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef SuperFruitig het volgende:
WADDAP FOOLS VERJAARDAG / PASEN WAS AWESOME
lekker weer: bbq en epicness
nieuwe kicks x3: waaronder Oranje shine (niet voor koninginnedag dankjewel)
nieuw vest: awesomeness ZY baby
nieuwe shirts x3: ZY, oranje shit en swagger shit je waits
nieuwe verse install op mn mac![]()
![]()
vanmiddag even langs de 100%, nieuwe gear halen en dan mag de zomer beginnen imo![]()
![]()
Shizzleeeeeee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef SuperFruitig het volgende:
WADDAP FOOLS VERJAARDAG / PASEN WAS AWESOME
lekker weer: bbq en epicness
nieuwe kicks x3: waaronder Oranje shine (niet voor koninginnedag dankjewel)
nieuw vest: awesomeness ZY baby
nieuwe shirts x3: ZY, oranje shit en swagger shit je waits
nieuwe verse install op mn mac![]()
![]()
vanmiddag even langs de 100%, nieuwe gear halen en dan mag de zomer beginnen imo![]()
![]()
Hij is al zo'n 30 ophangers verder, dus hij is je vast weer vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
*telefoon gaat, unknown number, waarschijnlijk spam
*neemt op;
- Met SuperFruitig
# Goede morgen met meneer Spam van bedrijvenpaginaspam.nl
*batterij leeg![]()
Nu lijkt het net of ik hem meteen heb weggedrukt
* Poit gaat fruit ook anoniem bellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
*telefoon gaat, unknown number, waarschijnlijk spam
*neemt op;
- Met SuperFruitig
# Goede morgen met meneer Spam van bedrijvenpaginaspam.nl
*batterij leeg![]()
Nu lijkt het net of ik hem meteen heb weggedrukt
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij is al zo'n 30 ophangers verder, dus hij is je vast weer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |