Hij is hunter, daar gaat een leuke topicreeks naar de klote van. Daar houden mods niet van.quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, hoeveel Henki ARG7 topics geopend heeft.![]()
![]()
Volgens mij bedoel je het andersom.quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoeveel Henki ARG7 topics geopend heeft.![]()
![]()
Ik ben heul geen huntert.quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij is hunter, daar gaat een leuke topicreeks naar de klote van. Daar houden mods niet van.
Wat?quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het andersom.
quote:
> Het is verschrikkelijk, hoeveel ARG7 topics Henki geopend heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, hoeveel Henki ARG7 topics geopend heeft.![]()
![]()
Hahaha, aw huntertje van me niet huilenquote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Henkie94 het volgende:
Ik typ even "gr" en meteen word ik beschuldigd een hunter te zijn. Wats deze.
halloquote:
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef PiRANiA het volgende:
Beach, spammen op fobo's. De groeten. 48 uur.
quote:
Hoin.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, aw huntertje van me niet huilen![]()
Beter jij dan een ander hoor.
HEIL BEACH!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terecht wel, ik waarschuwde hem nog maar hij wou niet luisteren.
Denken dat ik luister naar je.quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terecht wel, ik waarschuwde hem nog maar hij wou niet luisteren.
Beach is pure terreur.quote:
Ja man, bier en terreur hier.quote:
Alsof ie dat niet zelf wou.quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, jij hebt een ban, ik niet.
Ben jij nou zo'n moederig type?quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach het is alleen maar het fobo. En ik heb al het een en ander bepraat met de beheerderquote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach het is alleen maar het fobo. En ik heb al het een en ander bepraat met de beheerder
En lieve steunbetuigingen van mensen al in mn pm box
Lekker de lauwe pis uit dat beest laten stromen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker de lauwe pis uit dat beest laten stromen?
foboquote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach het is alleen maar het fobo. En ik heb al het een en ander bepraat met de beheerder
quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Zelfs een gifje dat iemand voor me gemaakt heeft van zijn eigen foto's.quote:
Stuur die pm's door dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Zelfs een gifje dat iemand voor me gemaakt heeft van zijn eigen foto's.
Het is dat ik pm's niet mag openbaren natuurlijk.
Jezus, nieuwsgierig mens.quote:
Succes Fredje.quote:
quote:
k waar zie jij gezeik??quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Ragboer het volgende:
IK GA WEG ALS ER GEZEIK IS IN DIT TOPIC DAN KOMT BEACH DIE PERSOON EEN ANALE BEHANDELING GEVEN DOEI
Heyhoi.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Ragboer het volgende:
IK GA WEG ALS ER GEZEIK IS IN DIT TOPIC DAN KOMT BEACH DIE PERSOON EEN ANALE BEHANDELING GEVEN DOEI
sryquote:
Ja ik had het ondertussen al ontdekt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
'Kanker' waar de inhoudelijke reactie wordt verwacht
Ik denk deze
SVquote:
Beats!quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik had het ondertussen al ontdekt.
hey Patjen!
Dankjequote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
PatjeLeuke foto op facebook!
schoonheidquote:
Spaghetti!quote:
Hoinquote:
Oh, bij die Coone-dinges? Da's wel nicequote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoin
Het was zo extreem druk gisteren!
Er stond een rij van 40 min bij de ingang ofzo. Wij hadden VIP kaartjes dus konden zo doorlopen
heey!quote:
Zeker gezocht op "hoe maak je spiekbriefjes"? :3quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben echt blij dat ik fok! tegen ben gekomen.. zo'n proefwerkweek opent werelden op het internet!
Haha watquote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben echt blij dat ik fok! tegen ben gekomen.. zo'n proefwerkweek opent werelden op het internet!
Hoezo?!quote:
Hihi, pas maar op, het is best verslavend.quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Boterbartje het volgende:
Watwatquote:
quote:
Scheur in me bot in me voet ofzoquote:
How come?!quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Scheur in me bot in me voet ofzo
Halve lamlul in de sportschool pakte een gewicht wat hij helemaal niet kon tillen en toen pleurde hij dat zo op me voetquote:
Je kunt nu nog terug. Nog wel.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Boterbartje het volgende:
Ik merk het maar dat is juist super chill! want normaal verveel ik me de pest en nu kan ik de hele dag levenloos fokken!
Kan je die niet aanklagen? Ik weet nog wel een goede letselschade advocaat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Halve lamlul in de sportschool pakte een gewicht wat hij helemaal niet kon tillen en toen pleurde hij dat zo op me voet
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je die niet aanklagen? Ik weet nog wel een goede letselschade advocaat.
Zou niet weten wie het isquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je die niet aanklagen? Ik weet nog wel een goede letselschade advocaat.
Ieuw de lul.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Halve lamlul in de sportschool pakte een gewicht wat hij helemaal niet kon tillen en toen pleurde hij dat zo op me voet
Dat is kut zegquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dat is geen letselschade advocaat.quote:
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon als je m weer ziet, gewicht op zn voet pleuren.
Njaa ben niet zo moeilijk het geneest volledig en ik word wel gewoon doorbetaald.quote:
En nu in iets leesbaarder Nederlands.quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
A SAHBI DIE ZEMMEL GOOIDE EEN GEWIGT OP MN VOET BOELER DAT IE IS
grquote:
Houdoe.quote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Boterbartje het volgende:
Iedereen een fijne dag in de zon; ik moet werken!
Hallo!quote:
quote:
Doeiiiquote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Boterbartje het volgende:
werksequote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom is dat dan meteen weer een homoquote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iets over dat een homo een gewicht op zn voet pleurde.
hey Furdiquote:
Zo gaat dat tegenwoordig schijnt het.quote:Op maandag 25 april 2011 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom is dat dan meteen weer een homo
[..]
hey Furdi
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Michhas het volgende:
Normaal hou ik hier helemaal niet van, maar dit nummer is wel fucking baas
GUITAR HERO 3 IK MOET DIE WEER EENS AANSLUITEN _o_quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Michhas het volgende:
Meer een verkapt kijk mij snel gitaar kunnen spelen-bandje.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Michhas het volgende:
Ik kan m altijd nog niet.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Beach het volgende:
[..]
GUITAR HERO 3 IK MOET DIE WEER EENS AANSLUITEN _o_
quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachunnnn.
Haiiiquote:
Schijnt dat ze de muziek in de studio versnellenquote:Op maandag 25 april 2011 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meer een verkapt kijk mij snel gitaar kunnen spelen-bandje.
Het blijft episch.quote:Op maandag 25 april 2011 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meer een verkapt kijk mij snel gitaar kunnen spelen-bandje.
Live kunnen ze het redelijk spelen though.quote:Op maandag 25 april 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de muziek in de studio versnellen
quote:Op maandag 25 april 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de muziek in de studio versnellen
Dat heb ik soms ook wel eensquote:Op maandag 25 april 2011 13:01 schreef Beach het volgende:
Waarom is mijn internet zo beroerd vandaag ;9 waar heb ik dat aan verdiend??
Ik geloof niet in karma maar nu begin ik toch te twijfelen.
Die introquote:
Alestorm.quote:
Iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
JaaaaaIk ben extreem vrolijk door het weer
Met jou?
Schijnbaar niet, want dat intro klopt niet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vet.
[..]
Je zegt "het intro", dus dan gebruik je ook "dat" en niet "die".
quote:Op maandag 25 april 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want dat intro klopt niet.
quote:
Dag.quote:Op maandag 25 april 2011 13:06 schreef Beach het volgende:
ik ben weg dit werkt niet5 minuten wachten totdat mn reactie er is enzo :/ geen smilies kunnen zien
Opnieuw opstarten??quote:Op maandag 25 april 2011 13:06 schreef Beach het volgende:
ik ben weg dit werkt niet5 minuten wachten totdat mn reactie er is enzo :/ geen smilies kunnen zien
Hihi, oké.quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
JaaaaaIk ben extreem vrolijk door het weer
Met jou?
Ari verdachequote:
Je UIquote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef killerbee911 het volgende:
Ik moet nog 20 minuten wachten voordat er iemand thuis komt
ja hequote:
Heb ik nou geen last vanquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil niet in de zon zitten omdat ik bang ben om nog bruiner te worden enzo.
Succesquote:
ik ookquote:
ha ha anita praat er al de hele week over ha die wil so graag bbqen ik zal de groeten doen van klinkerboting ze kend je vast ngo wel veel plezier hea in de zon gr gr kuzoc keiserquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey kuzoc leuk hoor hahahaha doe je de groetjes aan anita en de kits ??? oke gr tggr
Mooie zinquote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik ooktenminste ik eet het ik barbecue zelf niet
ha die anito tog is ze nog steeds geschijden of heeft ze alweer een leuke vend gevonde?? bedankt dat je zo aardig wil zijnd e greotjesn te willen doen oke gr grquote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ha ha anita praat er al de hele week over ha die wil so graag bbqen ik zal de groeten doen van klinkerboting ze kend je vast ngo wel veel plezier hea in de zon gr gr kuzoc keiser
vogels mij probeerde aniti mij gisteren te versiere ofso xd maar ik wil dat helemal niet xd xdquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha die anito tog is ze nog steeds geschijden of heeft ze alweer een leuke vend gevonde?? bedankt dat je zo aardig wil zijnd e greotjesn te willen doen oke gr gr
oh jeetje en toen/?? ging je er op oin of niet?? ha ha wat een stoute meit is het tog oook he haha en ik dagt dat ik ook uitgenoditgt was voor de bbq tog xD Dx gr grquote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
vogels mij probeerde aniti mij gisteren te versiere ofso xd maar ik wil dat helemal niet xd xd
he ga je ngo leuke dingen doen dan vandag ook lekkr eten in de zon oke ha gr gr keizerkuz
ha die klinkiboot leuke knopen xd waarom heb je dar plaatjes van xdquote:Op maandag 25 april 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh jeetje en toen/?? ging je er op oin of niet?? ha ha wat een stoute meit is het tog oook he haha en ik dagt dat ik ook uitgenoditgt was voor de bbq tog xD Dx gr gr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik was besig megt naaien en toen opeens die knoopjes vielen zo in dit tekstvaka hahahaha geloof jij het ???quote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ha die klinkiboot leuke knopen xd waarom heb je dar plaatjes van xd
ik heb gezegt dat ik al een vrouw hat xd maar ze geloofte het wle.
als je tijd hept mag je wle komen we hebbe veel vlees gekogt dus genoeg
gr gr
ok sryquote:
ragboer en henki he? ze kunnen er niks aan doen...quote:Op maandag 25 april 2011 13:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank, maar ik bedoelde die andere twee.
Jij en Kuzco, ik denk ik noem geen namen want ik wil geen ruzie maar ik maak van mijn hart geen moordkuil!quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ragboer en henki he? ze kunnen er niks aan doen...
Doeinquote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef killerbee911 het volgende:
Njaa ik ga even de zon in hinken ofzodoeg
wow die smiley wuuuuuut.quote:
quote:
Gelijk mij beschuldigen hé. Je dacht zeker dat ik het niet zou lezen...quote:Op maandag 25 april 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ragboer en henki he? ze kunnen er niks aan doen...
Waarom je geen zwembad hebt weet ik niet. Geld? Ruimte? Je woont bij je ouders en die willen geen zwembad?quote:Op maandag 25 april 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
Het is zo warm
Waarom heb ik geen zwembad in de tuin
RUZIE!quote:Op maandag 25 april 2011 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij en Kuzco, ik denk ik noem geen namen want ik wil geen ruzie maar ik maak van mijn hart geen moordkuil!
Homo.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 13:57 schreef Omdatappel het volgende:
Onderschat nooit een meelezende Ragboer.
Heuj doet gij dat is even nietquote:
Ok.quote:
Aangebroken of op?quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Ragboer het volgende:
Dus mijn ouders zijn naar de Makro geweest. Ik kom ff aanzetten, is 50% van alle verpakkingen al aangebroken omdat mijn moeder zonodig haar vieze vette vadsige lichaam moest volproppen. Walgelijk wijf is het ook.
Aangebroken. Maar als je de tafemanieren van mijn moeder kent hoef je de rest ook niet meer.quote:
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Aangebroken. Maar als je de tafemanieren van mijn moeder kent hoef je de rest ook niet meer.
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gelijk mij beschuldigen hé. Je dacht zeker dat ik het niet zou lezen...
Ok danquote:
hij schrok van jequote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef Zeroku het volgende:
Oh. Geen wonder. Hij moest updates doen, meteen toen ik het postte deed hij het_!
Dat is 'm geraden ook ja.quote:
Ik voel me echt zo'n nerd nu. Op deze laptop staat FOK! aan en wat meuk van school, rechts van me ligt een USB-stick met allemaal schoolzooi. Links van me staat een andere laptop waar allemaal updates bezig zijnquote:
Haha jij bent een nerd.quote:Op maandag 25 april 2011 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel me echt zo'n nerd nu. Op deze laptop staat FOK! aan en wat meuk van school, rechts van me ligt een USB-stick met allemaal schoolzooi. Links van me staat een andere laptop waar allemaal updates bezig zijn.
quote:
Ja?quote:
Sorry.quote:
Ja idd dat vroeg ik mezelf net ook afquote:
Ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig met school
quote:Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben trots op je zoon.quote:Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jij weet niet waar het over gaat oke bedankt.quote:
Sorry voor wat?quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga maar weg, sorry voor alles.
Wutquote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga maar weg, sorry voor alles.
Kan niet. Geen telefoon.quote:
Waar zie je dat?! IK WORD ER BANG VAN OMG.quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wisten jullie dat er 34 niet leden meelezen
Hoi aan hun
Bietsjquote:
Wat zit je nou te stoken joh. Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op maandag 25 april 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het over gaat oke bedankt.
Ik stook niet manquote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken joh. Bemoei je met je eigen zaken.
Inderdaad, dan begrijp ik het ook.quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is er gebeurd graag in 1 post met paint enzo
okee sorry hoorquote:Op maandag 25 april 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben trots op je zoon.
[..]
Jij weet niet waar het over gaat oke bedankt.
En wat denk je ervan Utreg kan nog wel een 8ste plek pakken tochquote:
Beter Europeesquote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En wat denk je ervan Utreg kan nog wel een 8ste plek pakken toch
Bietsj, mijn mattie.quote:
Goed plan dat.quote:Op maandag 25 april 2011 14:58 schreef Beach het volgende:
Als ik er niks mee te maken heb, en anderen ook niet, post het dan gaarne niet hier zodat mensen het zien okee. Suggestie van mijn kant.
Ja tochquote:
Het is wel te lukken, maar ja word lastig.quote:
Nou alles winnen anders ben ik bang dat het hem niet gaat wordenquote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is wel te lukken, maar ja word lastig.
Tegen clubs als AZ, Roda, Groningen of Ado........ lastig.quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is wel te lukken, maar ja word lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |