Dat weten we vanavond om 20:00u wellichtquote:Op maandag 25 april 2011 09:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat is de hotel california van de house ?
Nee, je hebt altijd baas boven baasquote:Op maandag 25 april 2011 09:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar ze halen het niet bij Leila K
Of er even een torrentje van maakt!quote:Op maandag 25 april 2011 10:22 schreef An0ni3m het volgende:
Ik mis nog steeds iemand die wel de moeite heeft genomen alles op te nemen, die is voor mij
bij voorbaat al held.
Exactquote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of er even een torrentje van maakt!
Dit zijn de nummers waar ik het voor doe!quote:
En deze draaien ze wel helemaal.quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat een kutnummer, fokking lamme thorbeckeplein muziek....
Zullen ze wel een paar munten voor krijgen...quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En deze draaien ze wel helemaal.
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
Ik zit nu al een poos te luisteren, en het heet house, maar het nodige van wat ik hoor vind ik meer lounge-achtig. Zeker sommige oudere nummers
Niets mis mee overigens, gewoon lekker.
Eens, daarom zeg ik al, wel gewoon lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!
nou dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.quote:
Die mag er idd wel komen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.
Ik heb het uiteraard niet over de hardcore (wat meer mijn straatje is, waar is de top 1000 hardcore classics)
Te weinig stemmen?quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Yorrit het volgende:
ik vind dat ze gewoon in deze lijst hardcore tracks mogen doen ik bedoel dr zit vanalles in, house, trance, techno, rave waarom geen gabber?
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???quote:
Mag hopen van wel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???
First rebirth vorig jaar op 30, gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen van wel.
Maar het zou me ook weer niks verbazen als ze er niet in zouden staan.
Vorg jaar 119, maar er komt nog genoeg Prodigy.quote:
Dat is wat balen idd, maar verder lekkere wegluistermuziek op het balkon in het zonnetjequote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ze kappen imo soms wat te snel af voor een reclame of gesprekje, not done...
Edit: laat maar, in de war met cafe del mar....shame, shame...quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oei, deze staat laag dit jaar (het is pas de tweede keer maar toch!).
Ook op het werk goed te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is wat balen idd, maar verder lekkere wegluistermuziek op het balkon in het zonnetje
Die Oizo heb ik nooit gesnapt. Heb altijd gedacht dat ik daar te oud voor wasquote:
Boehoehoequote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Robert Miles - Children
geen top30 vinden
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boehoehoe
Vind dit ook geen top30 nummer.
Als je het nodig vind om hier verder te gaan zuigen kan ik je bij deze alvast vertellen dat dat heel snel ophoud dan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.
Blijf gewoon bij je top40 muziek
leuk om bij het minste en geringste te dreigen met bansquote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je het nodig vind om hier verder te gaan zuigen kan ik je bij deze alvast vertellen dat dat heel snel ophoud dan.
Ik geef mijn mening en dan heb ik geen behoefte aan een bijdehandje die denkt mij te kunnen vertellen waar ik naar moet luisteren.
Of ik een nummer wel of niet tof vind heeft werkelijk geen fuck te maken met kennis.quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
leuk om bij het minste en geringste te dreigen met bansik geef aan dat je vrij weinig weet van dit genre. Wat gewoon een feit is.
Anyhow ik ga verder met luisteren
Leuke geschiedenis.quote:Op maandag 25 april 2011 17:43 schreef Netsplitter het volgende:
Weer een nummer wat van moi buiten de top50 zou vallen.
als er iets neigt naar top 40, dan is het wel Robert Milesquote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.
Blijf gewoon bij je top40 muziek
Ik snap het wel hoor.quote:
Vorig jaar hadden ze best scherpe regels voor tracks, moest bv. als undergound hitje beginnen etc.quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef nostra het volgende:
Valt me overigens erg mee tot nu toe in de top 30. Had 10 keer Tiesto verwacht.
Alleen de dj die nu draait schijnt de lijst te weten....quote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
15 plaatjes nog maar. kan ik cheaten, is de volledige lijst al ergens bekend?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Bout plaat dit zeg. Harrie en Henk aan de pillen in een disco in Spanje plaatje.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Bout plaat dit zeg. Harrie en Henk aan de pillen in een disco in Spanje plaatje.
Ik Android.quote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
Vind Charlie beter dan deze eerlijk gezegd.
Ook een goede keuze idd.quote:
91 toen was alles nog house. Maar meer rave inderdaad. No good is overigens later dan 91, en ruim ook.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Che_ het volgende:
Ik vind Prodigy nou niet echt kenmerkend voor House
Bedoel je deze release? Nicolette School Of The World / Single Minded People (1990)quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef nostra het volgende:
Van welk nummer was de riff/refrein ook alweer ge'leend'?
Ja. Beste platen stonden in de range 750-1000.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ja. Beste platen stonden in de range 750-1000.
Vergeet 183 - Body Motion - Sadomasy nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ja. Beste platen stonden in de range 750-1000.
Serieus..quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Vergeet 183 - Body Motion - Sadomasy niet
Dit.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef donroyco het volgende:
Faithless, gelukkig heb ik ze nog gezien voordat ze stop(p)(t)en...
Wat ben jij een heerlijke chagrijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Na salva mea heeft rollo geen goede tracks meer gemaakt voor faithless. mis ze echt niet.
Nee, een echte liefhebber, altijd hunting en spotting naar de plaatjes gemaakt met de allerbeste intenties. En ik krijg het steeds moeilijker om ze te vinden.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Netsplitter het volgende:
Hoop dat DHS - House of God nog komt.
Anders is dat toch een aardige miskleun.
O my damn.. this guy is crazyquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Pfff.. hopen dat ie snel is afgelopen.
mijn winamp player staat sinfds gister al op 1600minutenquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef snakeman123 het volgende:
Torrentje al iemand... heb 80% van de nummers wel al maar is toch relax ze bij elkaar te hebben
Vorig jaar heb ik toen de hele shizzle op FTD gezet. Half uur na de uitzending.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef snakeman123 het volgende:
Torrentje al iemand... heb 80% van de nummers wel al maar is toch relax ze bij elkaar te hebben
Vetquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
Mijn buren aan de overkant zitten echt zo te kijken van wtf mankeert die griet dan
Ik luister hier ook met koptelefoon, anders heb ik nu binnen no-time de buurman voor m'n deur staanquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Op mijn koptelefoon op mijn balkon ook!!
quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
Mijn buren aan de overkant zitten echt zo te kijken van wtf mankeert die griet dan
Dit jaar weer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik toen de hele shizzle op FTD gezet. Half uur na de uitzending.
Nee, niet opgenomen dit jaar. Maar iemand zet het er wel op, was vorig jaar ook zo, alleen was ik toen eerder met rarren en parren.quote:
Now i'm shocked.quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Vreemde piano, herken het niet..? Staat toch hoog in de lijsten, ben benieuwd.
Cafe del marquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
BBE seven days and one week toch?
Nee energy 52- cafe del marquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
BBE seven days and one week toch?
quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Weet je waar ik ook laatst achter kwam, had al het vermoeden..
Kent iemand Soul providers - Rise?
Ik kwam vanmorgen via fok erachter dat fresh fm dit uitzendt:P beter gezegd ken fresh fm helemaal niet... Limburg he..quote:
Beter dan 538 en consorten.quote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef snakeman123 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen via fok erachter dat fresh fm dit uitzendt:P beter gezegd ken fresh fm helemaal niet... Limburg he..
Whuuuuut??!! Wanneer geven ze Limburg nou eens aan Duitslandquote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef snakeman123 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen via fok erachter dat fresh fm dit uitzendt:P beter gezegd ken fresh fm helemaal niet... Limburg he..
quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Zou the ultimate seduction nog komen??
Ik luister eigenlijk altijd of eigen mixen of studio brussel die is ook redelijk vetquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Beter dan 538 en consorten.
Vorig jaar op 95quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Yep, mega vet inderdaad. Echt goede smaak hebben ze daar.quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef snakeman123 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk altijd of eigen mixen of studio brussel die is ook redelijk vet
Is al geweestquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Nu helemaal niet in de lijst tot nu toe.quote:
Argh.quote:
Tsssk, en jij luistert al de hele tijd?quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nu helemaal niet in de lijst tot nu toe.
Nee.quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tsssk, en jij luistert al de hele tijd?
http://www.fresh.fm/content/view/615/1/quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tsssk, en jij luistert al de hele tijd?
quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik ga die ultimat seduction nog eens bewerken met mijn decoupeer zaag. Maak ik er een mooie kerst ster van.
Ik weet, vandaar deze:quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
http://www.fresh.fm/content/view/615/1/
Anders had ik niet meer geweten welk nummer dat het wasquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik ga die ultimat seduction nog eens bewerken met mijn decoupeer zaag. Maak ik er een mooie kerst ster van.
Mag hopen dat die er niet tussen zit nu.quote:
Wauw.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Nummer is afgemixt op een tascam m3500
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen dat die er niet tussen zit nu.![]()
Hoe weet je dat soort dingen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Mr. for those who like to groove. Dat was het eerste house radio programma evah!
Ja, ik ben nog in de studio geweest toen met de heren van Outland records. Stoer hequote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Mr. for those who like to groove. Dat was het eerste house radio programma evah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Behoorlijk.....quote:
Yep.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef VeX- het volgende:
Wist je dat Moby Go heeft gesampled is van die meesterlijke Twin Peaks theme? Kwam er onlangs achter na het kijken van die serie.
Wordt geen verrassing denk ik.quote:
Gohquote:
mja, vind ik ook niet echt belangrijk eigenlijk. de éne keer vind ik het één fijner om te luisteren, de andere keer weer iets anders.quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef donroyco het volgende:
Ik zou het wel lastig vinden om zelf een persoonlijke top 10 vast te stellen. Zoveel diversiteit en zoveel keuzes maken
Nee, vorig jaar draaide ze de lange 9 minuten versie.quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
zouden ze deze ook helemaal ingekort draaien?
Zo, en nu naar het eind.quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
zouden ze deze ook helemaal ingekort draaien?
dat zou een goede actie zijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar draaide ze de lange 9 minuten versie.
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, vind ik ook niet echt belangrijk eigenlijk. de éne keer vind ik het één fijner om te luisteren, de andere keer weer iets anders.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef snakeman123 het volgende:
Cd aan het skippen opeens... sjit verkeerd gebrand![]()
Mee eens.quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Che_ het volgende:
Ik vind Go van Moby veel te hoog gewaardeerd eerlijk gezegd.
Over een uurtje zul je hem al kunnen vinden, zou me echt niets verbazen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef snakeman123 het volgende:
Ik zoek morgen wel op de torrent hoop dat iemand zo straf is om dat te uploaden
Nee, vorig jaar waren er meerdere mensen die hem uploaden. Zelfs nog een post met alle losse nummers.quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef snakeman123 het volgende:
Hebben ze bij fresh fm zeker zelf geupload dan
Tnx!quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Alvast de 80 uur van vorig jaar.
inderdaad. net als stardancer, wat mij betreft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Nog een laatste track dan. Staat op 900 nog wat. Moet echt véél en véél hoger.
804.. ja, zeker een top 30 plaat.quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. net als stardancer, wat mij betreft.
het weer was te mooi om bij computer en radio te zittenquote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef D. het volgende:
Damn
Dagen lang post er bijna niemand, en in de laatste uurtjes bijna een heel topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |