En deze draaien ze wel helemaal.quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat een kutnummer, fokking lamme thorbeckeplein muziek....
Zullen ze wel een paar munten voor krijgen...quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En deze draaien ze wel helemaal.
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
Ik zit nu al een poos te luisteren, en het heet house, maar het nodige van wat ik hoor vind ik meer lounge-achtig. Zeker sommige oudere nummers
Niets mis mee overigens, gewoon lekker.
Eens, daarom zeg ik al, wel gewoon lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!
nou dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.quote:
Die mag er idd wel komen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.
Ik heb het uiteraard niet over de hardcore (wat meer mijn straatje is, waar is de top 1000 hardcore classics)
Te weinig stemmen?quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Yorrit het volgende:
ik vind dat ze gewoon in deze lijst hardcore tracks mogen doen ik bedoel dr zit vanalles in, house, trance, techno, rave waarom geen gabber?
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???quote:
Mag hopen van wel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???
First rebirth vorig jaar op 30, gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen van wel.
Maar het zou me ook weer niks verbazen als ze er niet in zouden staan.
Vorg jaar 119, maar er komt nog genoeg Prodigy.quote:
Dat is wat balen idd, maar verder lekkere wegluistermuziek op het balkon in het zonnetjequote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ze kappen imo soms wat te snel af voor een reclame of gesprekje, not done...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |