Dat weten we vanavond om 20:00u wellichtquote:Op maandag 25 april 2011 09:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat is de hotel california van de house ?
Nee, je hebt altijd baas boven baasquote:Op maandag 25 april 2011 09:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar ze halen het niet bij Leila K
Of er even een torrentje van maakt!quote:Op maandag 25 april 2011 10:22 schreef An0ni3m het volgende:
Ik mis nog steeds iemand die wel de moeite heeft genomen alles op te nemen, die is voor mij
bij voorbaat al held.
Exactquote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of er even een torrentje van maakt!
Dit zijn de nummers waar ik het voor doe!quote:
En deze draaien ze wel helemaal.quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat een kutnummer, fokking lamme thorbeckeplein muziek....
Zullen ze wel een paar munten voor krijgen...quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En deze draaien ze wel helemaal.
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
Ik zit nu al een poos te luisteren, en het heet house, maar het nodige van wat ik hoor vind ik meer lounge-achtig. Zeker sommige oudere nummers
Niets mis mee overigens, gewoon lekker.
Eens, daarom zeg ik al, wel gewoon lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90 maar de geluidjes en samples waren er niet minder stoer om!!!
nou dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De BPM lagen beduidend lagen in de jaren 90
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.quote:
Die mag er idd wel komen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wel wat betreft de house-classics die je hier voorbij ziet komen.
Ik heb het uiteraard niet over de hardcore (wat meer mijn straatje is, waar is de top 1000 hardcore classics)
Te weinig stemmen?quote:Op maandag 25 april 2011 10:56 schreef Yorrit het volgende:
ik vind dat ze gewoon in deze lijst hardcore tracks mogen doen ik bedoel dr zit vanalles in, house, trance, techno, rave waarom geen gabber?
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???quote:
Mag hopen van wel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker maar the first rebirth en slaves to the rave zullen er toch wel gewoon in staan???
First rebirth vorig jaar op 30, gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2011 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen van wel.
Maar het zou me ook weer niks verbazen als ze er niet in zouden staan.
Vorg jaar 119, maar er komt nog genoeg Prodigy.quote:
Dat is wat balen idd, maar verder lekkere wegluistermuziek op het balkon in het zonnetjequote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ze kappen imo soms wat te snel af voor een reclame of gesprekje, not done...
Edit: laat maar, in de war met cafe del mar....shame, shame...quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oei, deze staat laag dit jaar (het is pas de tweede keer maar toch!).
Ook op het werk goed te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is wat balen idd, maar verder lekkere wegluistermuziek op het balkon in het zonnetje
Die Oizo heb ik nooit gesnapt. Heb altijd gedacht dat ik daar te oud voor wasquote:
Boehoehoequote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Robert Miles - Children
geen top30 vinden
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boehoehoe
Vind dit ook geen top30 nummer.
Als je het nodig vind om hier verder te gaan zuigen kan ik je bij deze alvast vertellen dat dat heel snel ophoud dan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.
Blijf gewoon bij je top40 muziek
leuk om bij het minste en geringste te dreigen met bansquote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je het nodig vind om hier verder te gaan zuigen kan ik je bij deze alvast vertellen dat dat heel snel ophoud dan.
Ik geef mijn mening en dan heb ik geen behoefte aan een bijdehandje die denkt mij te kunnen vertellen waar ik naar moet luisteren.
Of ik een nummer wel of niet tof vind heeft werkelijk geen fuck te maken met kennis.quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
leuk om bij het minste en geringste te dreigen met bansik geef aan dat je vrij weinig weet van dit genre. Wat gewoon een feit is.
Anyhow ik ga verder met luisteren
Leuke geschiedenis.quote:Op maandag 25 april 2011 17:43 schreef Netsplitter het volgende:
Weer een nummer wat van moi buiten de top50 zou vallen.
als er iets neigt naar top 40, dan is het wel Robert Milesquote:Op maandag 25 april 2011 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk. Je weet niks af van dit genre en luistert alleen omdat je denkt dat het hip is.
Blijf gewoon bij je top40 muziek
Ik snap het wel hoor.quote:
Vorig jaar hadden ze best scherpe regels voor tracks, moest bv. als undergound hitje beginnen etc.quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef nostra het volgende:
Valt me overigens erg mee tot nu toe in de top 30. Had 10 keer Tiesto verwacht.
Alleen de dj die nu draait schijnt de lijst te weten....quote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
15 plaatjes nog maar. kan ik cheaten, is de volledige lijst al ergens bekend?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Bout plaat dit zeg. Harrie en Henk aan de pillen in een disco in Spanje plaatje.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Bout plaat dit zeg. Harrie en Henk aan de pillen in een disco in Spanje plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |