O my damn.. this guy is crazyquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Pfff.. hopen dat ie snel is afgelopen.
mijn winamp player staat sinfds gister al op 1600minutenquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef snakeman123 het volgende:
Torrentje al iemand... heb 80% van de nummers wel al maar is toch relax ze bij elkaar te hebben
Vorig jaar heb ik toen de hele shizzle op FTD gezet. Half uur na de uitzending.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef snakeman123 het volgende:
Torrentje al iemand... heb 80% van de nummers wel al maar is toch relax ze bij elkaar te hebben
Vetquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
Mijn buren aan de overkant zitten echt zo te kijken van wtf mankeert die griet dan
Ik luister hier ook met koptelefoon, anders heb ik nu binnen no-time de buurman voor m'n deur staanquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Op mijn koptelefoon op mijn balkon ook!!
quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
Mijn buren aan de overkant zitten echt zo te kijken van wtf mankeert die griet dan
Dit jaar weer?quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik toen de hele shizzle op FTD gezet. Half uur na de uitzending.
Nee, niet opgenomen dit jaar. Maar iemand zet het er wel op, was vorig jaar ook zo, alleen was ik toen eerder met rarren en parren.quote:
Now i'm shocked.quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Vreemde piano, herken het niet..? Staat toch hoog in de lijsten, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |