Vroegah, toen er in Brabant nog echt shit uit de oorlog op de grond lag, ging mijn vader ook altijd zoeken met vriendjes. Hij had een vriend die een granaat had gevonden. Die lullo sloeg dat ding tegen het rails aan, kijken of ie het nog doet.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroegah, toen er in Brabant nog echt shit uit de oorlog op de grond lag, ging mijn vader ook altijd zoeken met vriendjes. Hij had een vriend die een granaat had gevonden. Die lullo sloeg dat ding tegen het rails aan, kijken of ie het nog doet._!
met een flinke thuisplaat voel je van die granaat toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een honkbalnaam, verklaart veel. Die had een thuisplaat voor z'n kop.
Slaap je op een erg warme kamer?quote:Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lutte![]()
![]()
Ik kon niet slapen omdat warm.
Huum, balen.. Het wordt nu weer iets minder warm, hopelijk slaap je dan beter.quote:Op maandag 25 april 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, valt mee.
Zon staat er nauwelijks op, maar het was gwn warm.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, balen.. Het wordt nu weer iets minder warm, hopelijk slaap je dan beter.
Er liggen drie paragrafen wiskunde op me te wachten, dat wordt wel een middagvullende bezigheid ben ik bang.quote:
Noes, huiswerkquote:Op maandag 25 april 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er liggen drie paragrafen wiskunde op me te wachten, dat wordt wel een middagvullende bezigheid ben ik bang.
En voor de rest lekker buiten zijn, nu het nog kan!
En jij?
Jaaa.quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noes, huiswerk![]()
![]()
Ja, ook van het weer genieten.
Verder weet ik het niet.
Ja hè? Wat ga jij nog doen vandaag?quote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef omearos het volgende:
heerlijk weer om van te genieten![]()
Lutte: ga je lekker buiten huiswerk doen?
ik doe lekker rustig aan, straks weer naar huis, zit nu in Spakenburgquote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè? Wat ga jij nog doen vandaag?
En ik denk het wel, als ik dan een beetje met rust wordt gelaten. Mama zeurt wel vaker dat ik in de kamer of buiten moet gaan zitten, en dan 'zijn we echt stil hoor!!' maar komt ze vervolgens voor ieder nutteloos onsgezeik storen.
Ik heb hier en daar wat afgesneden ja.quote:Op maandag 25 april 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Oooh, dus het is meer Zeven Heuvelenloop en geen Marathon.
NOES! Ik krijg Mental Theo visioenenquote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een curieuze mengeling van zonnebloemolie en citroensap op mijn lichaam gestort.
Jaiks, huidkankerquote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het maakt me bruin! Als een tierelier.
Hoezo?quote:
Je snapt serieus het verschil niet tussen zonnen met een goeie zonnebrandcreme of zonnen met citroensap?quote:Op maandag 25 april 2011 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, huidkanker.Zo kun je overal wel van zeggen, jaiks, kanker, want je krijgt overal kanker van.
al eens bij een dermatoloog geweest? Ik mag regelmatig, en heb al eens een stukje moeten laten verwijderen in het vermoeden dat het huidkanker wasquote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Natuurlijk snap ik dat wel! Maar ik ben me bewust van de gevaren, hoef je me echt niet te melden.
Zwembadquote:Op maandag 25 april 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah, ik kom net uit het zwembad. En zo kapsalon halen.
Je besteld patat, een broodje kebab, haalt het broodje er af, gooit er kaas overheen, klaarquote:Op maandag 25 april 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwembad
Kapsalon lijkt me ook lekker![]()
Nog nooit op
Meen je niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwembad
Nog nooit op
Pgr!quote:Op maandag 25 april 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwembad
Nog nooit op
Jawelquote:
Lutte!quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pgr!
Kapsalon is zo lekker!! Je hebt je caloriën voor een week binnen... Maar het is het zo waard!!
Kapsalon na het uitgaan dan!!quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel![]()
Wist eerst geen eens wat het was
[..]
Lutte!![]()
Samen een keer eten dan![]()
ja, maar die gaan nooit op m'n patat liggenquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb liever een leuk kapstertje dan een kapsalon
quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar die gaan nooit op m'n patat liggen
Proest.quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar die gaan nooit op m'n patat liggen
Nou ik ook niet hoor. Ik ben kaal, wat moet ik in de kapsalon?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hoor. Ik ben kaal, wat moet ik in de kapsalon?
KAPSALONMEETquote:
quote:
Hoax, Pheno is een bot!quote:
Haha, dat snap ik wel ja.quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zit er een vrouw iemand te harsen. Die kapster mag het best wel zijn
Wat een mooie vrouw![]()
Ja, zeker leuk nummertje. Deze band komt uit Duitsland.quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik wel ja.Lekker nummer trouwens!
Lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah, natte haartjes en in pyama op de bank.
Werken, werken, werken en op koninginnedag naar de rommelmarktquote:
dinsdag, woensdag en vrijdag 's ochtends werken. Donderdag naar de tandarts en 's avonds naar een metalconcert in Den Bosch samen met een goede vriendquote:
Druk! Heb je vaak problemen met je tanden?quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dinsdag, woensdag en vrijdag 's ochtends werken. Donderdag naar de tandarts en 's avonds naar een metalconcert in Den Bosch samen met een goede vriend![]()
Zaterdag ga ik niet veel doen. Koninginnedag trekt me totaal niet. Ik voel me als Nederlander totaal niet gebonden met de kroon die voor meer dan de helt niet Nederlands is.
Mwa ik heb meestal wel gaatjes enzo. Nu moet ik ook voor het eerst een tand laten repareren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Druk! Heb je vaak problemen met je tanden?
En ik bedoelde komende week pgr, maar heb je spannende vakantieplannen dan?
Ken je de films van Porky? Dadelijk krijgen jullie zo;n type als Ballbrickerquote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
Ooh bah, mijn gymleraar heeft zijn enkel gebroken en valt daardoor al een tijdje uit, maar voor morgen hebben ze een vervanger geregeld. Dus ik hoop dat ze een leuke jongen hebben gefixt, want op een zwaar strenge drilinstructrice zit ik niet te wachten.
Ken ze niet... Maar het klinkt vreselijk!!quote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je de films van Porky? Dadelijk krijgen jullie zo;n type als Ballbricker
Komende week is toch deze week?quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Druk! Heb je vaak problemen met je tanden?
En ik bedoelde komende week pgr, maar heb je spannende vakantieplannen dan?
Tja een beetje onderbroekenlolfilms over oversexte jongens op een highschool in de jaren 60 ofzo.,quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ken ze niet... Maar het klinkt vreselijk!!Maar morgen is toch de laatste keer gym binnen, dan weer lekker naar buiten, softballeeeeen!!
En een tand reparen klinkt vreselijk haha.Maar dat fix je vast wel!
Gewoon morgen, en overmorgen, en de dagen erna. Je gaf in ieder geval antwoord over de week die ik in gedachten had.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Komende week is toch deze week?![]()
Het is maandag hoor
Oversekste jongens.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja een beetje onderbroekenlolfilms over oversexte jongens op een highschool in de jaren 60 ofzo.,
Sorryquote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon morgen, en overmorgen, en de dagen erna. Je gaf in ieder geval antwoord over de week die ik in gedachten had.
Niks sorry gekkie!quote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Volgende week wel op vakantie
Zeeland, jeweetzquote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks sorry gekkie!Ik was onduidelijk.
Waar ga je naar toe?
Mij iets te hard ja, maar met de sfeer van het concert erbij kan het wel supertof zijn ja!quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Naar deze band ga ik donderdag heen
Waarschijnlijk wel te stevig voor de meesten hier, maar het lijkt me wel geweldig om er tussen te staan
Van allesquote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mij iets te hard ja, maar met de sfeer van het concert erbij kan het wel supertof zijn ja!Beetje hard vind ik soms wel lekker, maar dit is iets te.
Wat voor muziek luister jij eigenlijk pgr?
quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het kunnen weten.
Nou niet verbranden hè!!
Haha, zo niet mijn muziek. Ik hoor wat gebrul en het is veel te hard.quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Naar deze band ga ik donderdag heen
Waarschijnlijk wel te stevig voor de meesten hier, maar het lijkt me wel geweldig om er tussen te staan
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zal er ook waarschijnlijk geen cd's van kopen, maar ik doe het meer voor de adrenaline kick. Maar zo nu en dan lekkere stevige metal, daar hou ik wel van hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, zo niet mijn muziek. Ik hoor wat gebrul en het is veel te hard.
Metal hou ik niet van, maar zo af en toe eens muziek met flinke bass etc. zoals Explosive Cartuning vind ik ook wel tofquote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zal er ook waarschijnlijk geen cd's van kopen, maar ik doe het meer voor de adrenaline kick. Maar zo nu en dan lekkere stevige metal, daar hou ik wel van hoor.
Nee niet doen. Mensen zoals jij moeten zich voortplanten. Er moeten meer Lutte's gemaakt wordenquote:
Exemplaren van een jaar of vijftien ouder?quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee niet doen. Mensen zoals jij moeten zich voortplanten. Er moeten meer Lutte's gemaakt worden
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Metal hou ik niet van, maar zo af en toe eens muziek met flinke bass etc. zoals Explosive Cartuning vind ik ook wel tof![]()
sorry maar ik vind dat zo geen muziekquote:
Zo bedoel ik het niet. Je bent gewoon een toffe meid. Die krijgt heus wel een leuke vent en eventueel kinderen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Exemplaren van een jaar of vijftien ouder?
Meh, ik luister het ook alleen maar als ik zin heb en ff niks aan mijn hoofd wilquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dat zo geen muziek
Dat is echt de enige muziek die ik niet kan harden, van die bliepjesmuziek.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt de enige muziek die ik niet kan harden, van die bliepjesmuziek.
Normaal luister ik het ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, ik luister het ook alleen maar als ik zin heb en ff niks aan mijn hoofd wil
Was ook een grapje.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Je bent gewoon een toffe meid. Die krijgt heus wel een leuke vent en eventueel kinderen.
En een vaste relatie..quote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was ook een grapje.
Thanks in ieder geval.Ik had het er vandaag nog met iemand over, en ik wil ook wel zeker kinderen. Maar wel eerst klaar zijn met studeren.
Dat ook, maar die hoop ik over een jaar of tien wel te hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En een vaste relatie..![]()
Nu echt DVD kijken
(eentje van AC/DC)
Neeeee.quote:
quote:
quote:
Goede shit man!quote:
Ja, dat is inderdaad super boffen, maar ozo geweldig. Wel gewoon in dezelfde plaats waar je eerst woonde, of krijg je nog allerlei romslop met een andere gemeente?quote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik ben zoooooooo blij![]()
1e geloot uit 170 man!
Nee, zelfde plaatsquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad super boffen, maar ozo geweldig. Wel gewoon in dezelfde plaats waar je eerst woonde, of krijg je nog allerlei romslop met een andere gemeente?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Al was de schuldige het er niet mee eens.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zag niet helder, moest eens een bril kopen enz.
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de totale shine was ie me aangevlogen denk ik.
Die van Gogh heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie Hollandse meesters, 1000 stukjes.
[ afbeelding ]
Die moet ik scoren
quote:
Ojee... Dat klinkt niet bepaal goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, m'n voet. Dat speelt inmiddels al wel 2 jaar. Heb ik veel ellende van, kan niet goed lopen zonder pijn. Ooit in een stuk glas getrapt en op wat kleine tussenpozen na is het wondje op mijn linkervoetkussen eigenlijk nooit dicht geweest. Dit is het verhaal in het kort, er steekt nog wel meer achter. Ik ga zo'n beetje elke 2 weken voor controle naar het ziekenhuis. Doel: wond dicht.
Ooh, sorry!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer wat Twents.
Is 'voort' iets typisch Brabants?
Ik wil ze allemaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Gogh heb ik ook.Mooie collectie!
Ik gebruik het ook hoor Maar dan met enkele oquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, sorry!!Dan heb ik niks gezegd!!
Enneuh.. Weet niet, kan wel? Ik gebruik het best vaak.
Haha, zo spreek ik het wel uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook hoor Maar dan met enkele o
Ja, maar ik denk dat van alle Fokkers Vaduz het meeste van me weet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo spreek ik het wel uit.
Van Bos weet ik wel veel.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat van alle Fokkers Vaduz het meeste van me weet.
Stiekem hoop ik dat ze allemaal op zijn, want ik heb nog 3 mooie liggen die ik maar 1 keer gemaakt heb.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier lagen de puzzels allemaal nog vanmorgen. Het begon te kriebelen ook, maar ik heb ze laten liggen.
had je al het boekje gevonden van Dick Advocaat ? (ik zag trouwens ook iets liggen over de Amerikaanse tijd van Cruijff, maar dat leek me niet echt interessant)? Ik ga morgen weer naar de Action (wel een andere), moet ik voor je kijken of zeg je laat maar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze allemaal op zijn, want ik heb nog 3 mooie liggen die ik maar 1 keer gemaakt heb.
Nee ik ben nog niet bij de Action geweest, volgende week ga ik weer langsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
had je al het boekje gevonden van Dick Advocaat ? (ik zag trouwens ook iets liggen over de Amerikaanse tijd van Cruijff, maar dat leek me niet echt interessant)? Ik ga morgen weer naar de Action (wel een andere), moet ik voor je kijken of zeg je laat maar?
Is het boekje van Advocaat een klein boekje? Dan weet ik een beetje waar ik naar moet zoeken als het weer een chaos is bij de Actionquote:
Dit is de SC, ik zou het als ik jou was even vragen in feedback: [V&A Feedback & Policy] Omdat het nog steeds kan. .quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef TheHunterAmin het volgende:
Kan een mod hier nog even een TK tag neerzetten, dacht dat het vanzelf ging als je hem in aanbod had geplaatst, alvast bedankt
Eyyyyy Lutjequote:
Jaaa, life's good hè.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eyyyyy Lutjehow's life? Genoten van het lange weekend?
Het is een vrij redelijk normaal formaat. Heb het even naast wat andere boeken van mij gehouden, en het is meestal iets groter dan mijn leesboeken. De dickte valt mee 207 pagina'squote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het boekje van Advocaat een klein boekje? Dan weet ik een beetje waar ik naar moet zoeken als het weer een chaos is bij de Action
Yep, strand geweest, barbecue, gourmetten, speeltuinen etc etc. En tot 2x toe eieren zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa, life's good hè.Heerlijk weekend gehad, zonnen, zwemmen, relaxen.
En jij? Nog eieren gezocht met je kinders?
Storquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, strand geweest, barbecue, gourmetten, speeltuinen etc etc. En tot 2x toe eieren zoeken. Nu nog maar 2 dagen werken en dan echt vakantie
(9 dagen Denemarken)
Ik vermoed iig Legoland, dat zullen die mannen wel leuk vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Aaah, lekker. En Denemarken?Hoe vet!! Wat ga je doen daar dan?
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed iig Legoland, dat zullen die mannen wel leuk vinden
In 2 verschillende bungalowparken, 5 en 4 dagen, Legoland uiteraard, maar ook leuke dingen bekijken, tripjes maken etc etcquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Aaah, lekker. En Denemarken?Hoe vet!! Wat ga je doen daar dan?
Zie je wel weer ergensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Koentje
Ik ga weer naar beneden. Even lezen en daarna voetbal kijken
Aaah, wat megaleuk!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In 2 verschillende bungalowparken, 5 en 4 dagen, Legoland uiteraard, maar ook leuke dingen bekijken, tripjes maken etc etc
Vakanties doen het altijd goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, wat megaleuk!!!Leuk voor de jongens ook, zien ze gelijk wat van de wereld.
Hopelijk doet het jou en je vrouw ook goed.
was vandaag vooral in oldenzaal, maar was erg gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Omie, dank je!
Kon je je draai weer vinden in Enske vandaag?
Ja hier of in KSC en anders in GRTD. TAL is afgeslotenquote:
Voor mij GRTD en TAL beide... GRTD kan ik gewoon niet meer, te beladen, en er zit toch niet echt iemand van 'de oude garde' meer en met 'de nieuwe garde' heb ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hier of in KSC en anders in GRTD. TAL is afgesloten
Waarom niet meer in TAL als ik vragen mag? kan anders ook in PM ofzo ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor mij GRTD en TAL beide... GRTD kan ik gewoon niet meer, te beladen, en er zit toch niet echt iemand van 'de oude garde' meer en met 'de nieuwe garde' heb ik niet zoveel.![]()
Ik stuur wel even een PM.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet meer in TAL als ik vragen mag? kan anders ook in PM ofzo ?
Wie, Bos of ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
wat, post je niet meer in tal? sinds wanneer dan?
GRTD heb ik ook redelijk achter me gelaten, heb me daar laatst lopen opvreten over bepaald gedrag van mensen. TAL kom ik nog wel regelmatig, maar voornamelijk KSCquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor mij GRTD en TAL beide... GRTD kan ik gewoon niet meer, te beladen, en er zit toch niet echt iemand van 'de oude garde' meer en met 'de nieuwe garde' heb ik niet zoveel.![]()
In TAL iets gebeurd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hier of in KSC en anders in GRTD. TAL is afgesloten
GRTD was ooit gezellig, later werd het één grote sexistische naaktpickusjekroel.. Meh, niks voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GRTD heb ik ook redelijk achter me gelaten, heb me daar laatst lopen opvreten over bepaald gedrag van mensen. TAL kom ik nog wel regelmatig, maar voornamelijk KSC
Met mensen als NBT, 92Merel en ook CC kon ik het altijd goed vinden, maar de dames die daar nu de regie bepalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
GRTD was ooit gezellig, later werd het één grote sexistische naaktpickusjekroel.. Meh, niks voor mij.
Geen Reet Te Doen, een SC in het GC forum, 2e SC daar naast KSCquote:
Dat gedoe rond die niet gemeende ziektetoewensing naar Benny speelt wel een rolletje. Maar er is meer. Ik voelde me er gewoon minder op mijn plaats, een beetje buiten de groep geschoven. AL zullen ze dat daar ontkennen, want ik heb het al vaker aangegeven daar.quote:
Dat is knap. Ik zeg het nu voor het eerstquote:
Tja, het is niet één ding maar een heleboel kleine en iets grotere dingetjes waar ik gewoon niet meer zo goed mee om kon gaan. Ik wil niet dat ik een rotte avond heb omdat er gezeur is in een SC, ik wil daar 's nachts niet van wakker liggen... Dan kan ik beter weggaan.quote:
Nou, dat dus. Na dat gedoe met CC en HT was het echt over.. En ook hiervoor geldt: met tdrone, Michhas en honkeytonk heb ik gewoon contact, daar heb ik geen SC voor nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met mensen als NBT, 92Merel en ook CC kon ik het altijd goed vinden, maar de dames die daar nu de regie bepalen
nee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabber, heb je je vaste PI in de wissel gegooid?
Nibb-its!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een zakje Nibb-it en een flesje pils. Het echte leven, zeg maar.
nou, bij mij sneuvelen ze anders vrij snelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo'n chipje dat generaties overleeft.
Ja, die moet ik echt weer eens halenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een zakje Nibb-it en een flesje pils. Het echte leven, zeg maar.
quote:
Meestal staafjes, want ik koop niet zo graag veel lucht. Tenminste, dat gevoel krijg ik bij rings.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die moet ik echt weer eens halenHeb je de ringo of staafjes?
Gezellig!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
Mogge
Warm schoollokaal is warm , we zitten er met 100 man
Absoluut niet, voel me ziei, en het ontwerpen in het groeje gaat kut. We moeten voor ons voor de deur zitplekken ontwerpen op de kade. Ze komen allemaal met hele fleurige vrolijke ideeen, en ik met robuuste, industrieel uitziende ideeen, er is een botsingquote:Op woensdag 27 april 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig!Allemaal wel fris ende fruitig?
Jup, vooral als je met iemand zonder mening, en twee meisjes die liever bloemetjes zien in een groep zitquote:
Veghel was in het nieuws netquote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
Pgr!
Maar ik hoor het pas vijftien mei... En iedereen is op zoek naar een vakantiebaantje, Veghel is niet bepaald groot.. Dus als ik na vijftien mei helemaal opnieuw moet gaan beginnen wordt het lastig.
Weer bijgekomen van je lange dag gisteren?
Solliciteer in de tussentijd dan ook op wat andere baantjesquote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
Pgr!
Maar ik hoor het pas vijftien mei... En iedereen is op zoek naar een vakantiebaantje, Veghel is niet bepaald groot.. Dus als ik na vijftien mei helemaal opnieuw moet gaan beginnen wordt het lastig.
Weer bijgekomen van je lange dag gisteren?
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Solliciteer in de tussentijd dan ook op wat andere baantjes![]()
Nee niet echt, ik wil slapen![]()
En dan ga je lekker naar bed.quote:Ik ben nog steeds een baantje aan het zoeken...
Een arts in het ziekenhuis had vergiftigde bonbons gekregenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt? Heb ik iets gemist?Die bedreiging of wat?
Ga jij lekker naar bed als je een baantje aan het zoeken bent?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
[..]
En dan ga je lekker naar bed.
Oja, dat had ik vanochtend gelezen in het Brabants Dagblad!!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een arts in het ziekenhuis had vergiftigde bonbons gekregen
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar bed als je een baantje aan het zoeken bent?
Okee, dat laatste had ik niet meegekregen, maar het is wel zo. Als het om een BN-er gaat wordt alles breed uitgemeten en er meteen wat aangedaan, maar als je wat lager op de sociale trap staat, doen ze niet zo snel iets. Kijk maar naar programma's als Radar en Kassa..quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, dat had ik vanochtend gelezen in het Brabants Dagblad!!Met rattengif toch? En iemand van het gezin had er al één gegeten maar niet doorgeslikt en hij was boos omdat het zo op de lange baan werd geschoven 'want als het iemand van het koninklijk huis was geweest was het veel sneller gegaan'.
Jup... Dan moet je er tv bijhalen. Erg eigenlijk..quote:Op woensdag 27 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat laatste had ik niet meegekregen, maar het is wel zo. Als het om een BN-er gaat wordt alles breed uitgemeten en er meteen wat aangedaan, maar als je wat lager op de sociale trap staat, doen ze niet zo snel iets. Kijk maar naar programma's als Radar en Kassa..
Baaln!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Hectisch op het werk, sommige mensen kan ik echt wel hun hersens inslaan.Ik kan niet tegen oncollegialiteit en achterbaks gedoe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Baaln!De fun van holle mensen slaan heeft ook weinig zin. Veel echo en zaagseloverschot.
yay voor de adrenalinerush als je met je koffer nog half open, een spoor van sokken achterlatend het vliegveld in rentquote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ja heb de laatste dingetjes gehaald qua kleren en accessories en nu alleen nog mijn zonnebril zoeken.Koffer pak ik altijd last minute in, niet alleen omdat ik alles altijd tot het laatste moment uitstel maar ook omdat dat me een fijn gevoel geeft, leven op het randje.
Lekker kek, lekker Sjaanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
maar ook omdat dat me een fijn gevoel geeft, leven op het randje.
Ja toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yay voor de adrenalinerush als je met je koffer nog half open, een spoor van sokken achterlatend het vliegveld in rent
Ik hoop ook dat ik er een zie! En anders koop ik wel een pakje Camels.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker kek, lekker Sjaan![]()
Ik ben zo benieuwd hoe snel je je oog en lang gedroomde kameel gaat vinden!
Je moet doen wat goed voelt Bosquote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik neem na vanavond waarschijnlijk even een weekje ofzo afstand van FOK. Bij veel posts van mij en reacties daarop krijg ik allemaal negatieve gevoelens en gedachtes, ookal weet ik dat deze niet kloppen. Toch denk ik dat het beter is om even afstand te nemen en uit te rusten en tot bedaren te komen enzo.
ditquote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch.Ik ben siewosie een ontiegelijke chaoot, raak alles kwijt, vergeet dingen die ik moet onthouden (en onthoud triviale dingen) alles altijd last minute. Ik heb er vrede mee gesloten!
Klein sgaapie dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik er een zie! En anders koop ik wel een pakje Camels.
Ik moet zeker zo'n oogje kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein sgaapie dan?![]()
En dan zo'n mega oog, die kun je dan bij de kogels hangen. Is er weer balans
Een kek oog met veeeeeeeel bling voor Vadushka in zijn auto aan zijn achteruitkijkspiegelquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet zeker zo'n oogje kopen.Die vind ik echt supermooi. En voor Martin koop ik het lelijkste, stomste, meest obscure souvenir dat er te vinden is, dat wilde hij.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
neem anders een paar kogels mee het vliegtuig in, kan je nog langer op vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |