Vroegah, toen er in Brabant nog echt shit uit de oorlog op de grond lag, ging mijn vader ook altijd zoeken met vriendjes. Hij had een vriend die een granaat had gevonden. Die lullo sloeg dat ding tegen het rails aan, kijken of ie het nog doet.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroegah, toen er in Brabant nog echt shit uit de oorlog op de grond lag, ging mijn vader ook altijd zoeken met vriendjes. Hij had een vriend die een granaat had gevonden. Die lullo sloeg dat ding tegen het rails aan, kijken of ie het nog doet._!
met een flinke thuisplaat voel je van die granaat toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een honkbalnaam, verklaart veel. Die had een thuisplaat voor z'n kop.
Slaap je op een erg warme kamer?quote:Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lutte![]()
![]()
Ik kon niet slapen omdat warm.
Huum, balen.. Het wordt nu weer iets minder warm, hopelijk slaap je dan beter.quote:Op maandag 25 april 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, valt mee.
Zon staat er nauwelijks op, maar het was gwn warm.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, balen.. Het wordt nu weer iets minder warm, hopelijk slaap je dan beter.
Er liggen drie paragrafen wiskunde op me te wachten, dat wordt wel een middagvullende bezigheid ben ik bang.quote:
Noes, huiswerkquote:Op maandag 25 april 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er liggen drie paragrafen wiskunde op me te wachten, dat wordt wel een middagvullende bezigheid ben ik bang.
En voor de rest lekker buiten zijn, nu het nog kan!
En jij?
Jaaa.quote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noes, huiswerk![]()
![]()
Ja, ook van het weer genieten.
Verder weet ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |