Niceeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef chibibo het volgende:
Ik was deze week op een beurs, waar ik een stand tegenkwam van een bedrijf genaamd Wheatley Associates. Ze keken me echter niet-begrijpend aan toen ik vroeg of ze me hun nieuwe collectie douchegordijnen konden laten zien.
Als het bedrijf Aperture heette, was het grappiger geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef chibibo het volgende:
Ik was deze week op een beurs, waar ik een stand tegenkwam van een bedrijf genaamd Wheatley Associates. Ze keken me echter niet-begrijpend aan toen ik vroeg of ze me hun nieuwe collectie douchegordijnen konden laten zien.
Mijn steamnaam is Gtaboy107, stuur me dan rond de tijd dat je kan maar een berichtje ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik over anderhalf uur !
Moet eerst boodschappen doen en eten maken !
Toegevoegd, kan alleen niks naar je sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn steamnaam is Gtaboy107, stuur me dan rond de tijd dat je kan maar een berichtje ofzo.
Integendeel. Zo scheid je het kaf van het koren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef andrew.koster het volgende:
Ik ook niet. Is wel een hele obscure referentie... als je die dan ook nog eens maakt op een plek waar ze waarschijnlijk niet eens van Portal 2 gehoord hebben dan ben je gewoon aan het falen.
vrees dat je ps3 bedoelt, maar mits 360, ik doe wel mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier met een mic die het laatste deel van co-op wil spelen?
pc? jawel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier met een mic die het laatste deel van co-op wil spelen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
pc? jawel.
Moet je wel de coop launcher ff downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en straks weer meer
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Nou dan ga ik wel weer weg uit deze topic als ik niet welkom benquote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef Bart het volgende:
Apenture. Je hebt wel goed gekeken naar dat logo zeker?
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer weg uit deze topic als ik niet welkom ben
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mond dicht over Picard hequote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Alsof ik Piccard fout schrijf in een Trekky forum
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Een typefout is iets heel anders dan Obama Henk noemen hoor.......quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
ja erg hequote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Een typefout is iets heel anders dan Obama Henk noemen hoor.......
Oh nee! what have I done!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]![]()
Die namen zijn totaal verschillend en dan wil jij het daarmee vergelijken!?
Ik vond het ook wat overdreven...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Zolang je maar uit de buurt blijft van alle gels, turrets, pletters, radioactief afval, lasers, moordende robots, wachtkamers, verbranders, emancipation grids, launchers en Cave Johnson zal het redelijk veilig zijn!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Vincent. het volgende:
Ik weet het zeker: ik wil bij Aperture werken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Amazon.com heb je 'em voor minder dan 35 euro in huis.
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor die familie, maar ze doen er echt heel overdreven overquote:
Halo is qua verhaal dan ook ongelofelijk hardquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Mirel het volgende:
Tof spel, tof verhaal enzo. Ik speel de laatste jaren vrij weinig verschillende spellen (game nog altijd bijna iedere dag 1 tot 2 uur). Halo (tof en fascinatie ervoor), Forza (tof) Bioshock (toffe setting en verhaal), Fallout 3 (ditto), Mirror's Edge (tof en uniek zoals Portal) en GTA (ontdekkingsaspect).
Dus leuk dat ik nu Portal kan spelen. Al die spelen hierboven is in een periode van 4 of 5 jaar ofzo. Ik verorber games niet de ene na de andere. Nu Portal is uitgespeeld is het teruggaan naar de eindeloze Halo potjes online, of binnenkort maar eens Fallout New Vegas spelen
Die witte computers met oranje Aperture logo? Die zijn er toch genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
Heya, heeft iemand Aperture Science desktops gevonden in Portal 2?
Je probeert een bepaalde achievement/trophy te halen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ah zo. Ik had de Smash TV tropy in gedachten; toen ik die wilde halen ging ik eerst zoeken naar PCs in de Aperture Sciene-kantoren. Daar moest ik aan denken toen ik je vraag zag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
Nope, is voor een casemod. Ik probeer erachter te komen of ze een nieuw model hebben gekregen in portal 2.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
Nope, ben geen achievement whore haha.
Heb deze screen even gemaakt: http://steamcommunity.com(...)613452760?tab=publicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet zo niet of er nog meer (verschillende) van zijn. Heb er in mijn 2 playtroughs niet echt op gelet![]()
Post eens wat experimentele rare shit van de mod communityquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef koffiegast het volgende:
Ik denk dat je haast bij voorbaat kan zeggen dat consoles geen custom stuff krijgen te zien, tenzij je er voor moet dokken en het van de originale makers zijn.. en zelfs dan..
Er schijnt voor de PC i.i.g. een SDK/map maker uit te zijn en ik heb al wat videos gezien van hoe ze experimenteerde met portals 2 engine. Ik heb verder niet echt uitgezocht of ze inmiddels beschikbaar zijn, en volgensmij is er nog geen optie 'custom maps' in portals 2. Het zal waarsch. moete worde aangeroepe via de console ingame.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb deze screen even gemaakt: http://steamcommunity.com(...)613452760?tab=public
Zover ik weet zijn ze ongeveer hetzelfde als in P1. Deze ben ik tegengekomen inLijkt meer op mijn xbox360 ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet zo niet of er nog meer (verschillende) van zijn. Heb er in mijn 2 playtroughs niet echt op gelet
Ze hebben tot 23 september voordat de meteorologische zomer eindigt, dus het valt nog meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:59 schreef The_Substitute het volgende:
Er was laatst een bericht dat aangaf eind september. Wat volgens Valve technisch gezien ook nog zomer was.![]()
Nee, de meteorologische herfst begint op 1 september. De sterrenkundige herfst begint op 23 september.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben tot 23 september voordat de meteorologische zomer eindigt, dus het valt nog mee
Single player is leuk! en de CO-OP is nog beter, heb af en toe echt slap gelachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb dit bij een vriend gespeelt en ik vond het wel vermakelijk. Hoe lang duurt het voordat je hem uitspeelt? en ik las al wat over dlcAnders haal ik hem ook even
dat is via internet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Single player is leuk! en de CO-OP is nog beter, heb af en toe echt slap gelachen
ok, ik denk dat ik hem gewoon ga kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaaddan speel je gewoon met zn 2en. En dan moet je elkaar door het de map helpen.
Dacht ik ook, maar toch maar gehaald. De game is het toch wel waard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef MrManuel het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik ook dit spel kan kopen.. (Te duur)
Bij de gels had ik wel een aantal stukken waarbij ik even vastzat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
Wanneer gaat het echt moeilijk worden? Heb er nu een stuk of 20 opgelost maar tot nu toe niet echt ontzettend hoeven nadenken..
Het wordt gaandeweg wel lastiger, je krijgt steeds meer mogelijkheden en uiteindelijk moet je die allemaal combineren, maar zelf vond ik het nooit écht moeilijk worden. Wel enorm tof, dat altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
Wanneer gaat het echt moeilijk worden? Heb er nu een stuk of 20 opgelost maar tot nu toe niet echt ontzettend hoeven nadenken..
Het is inderdaad heel tof, dat ben ik het compleet met je eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het wordt gaandeweg wel lastiger, je krijgt steeds meer mogelijkheden en uiteindelijk moet je die allemaal combineren, maar zelf vond ik het nooit écht moeilijk worden. Wel enorm tof, dat altijd wel eigenlijk.
dit idd, en dan heb je het door en dan denk je, godverdomme, wat ben ik domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij de gels had ik wel een aantal stukken waarbij ik even vastzat.
Same here. Leuk einde!quote:
Ik heb geloof ik maar 1 level gehad waar ik echt een half uur in vast zat. Om één of andere reden werkte mijn oplossing daarna opeens wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Portal 2, a kids game! Gekke Amerikanen.
quote:
Gratiesch zelfs!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |