Dat is idd wel heel erg toevallig! Ben benieuwd wat jouw consultatiebureau en mijn ka hier over te zeggen te hebben. Ik heb trouwens het idee dat Anne wel lichter is als Isabelle. Maar we zullen het morgen wel zien!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Vanyel, veel plezier in Berlijn! Leuke stad!
Puck
Elin die al op 7 kilo geschat wordt, wow!Anne zit niet veel hoger, en die is toch wel een stuk ouder. Morgen nieuwe stats
[..]
Nah, hebben wij gewoon een tweeling ofzo? Hier echt precies hetzelfde. Ze legt haar hoofd gewoon op de grond neer! Morgen moet ze naar het CB, maar ik moet werken dus mijn moeder gaat met haar. Die moet het dus maar even navragenIk heb een heel lijstje voor haar, onder meer: Wat te doen als ze niets anders wil drinken dan melk en wat te doen met het eczeem?
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft vannacht doorgeslapen.Zo, dat kon ik goed gebruiken.
Wat fijn! En inderdaad, niet te druk maken en er lekker van genieten!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Gaat veel beter. Met een uitschieter van 12 voedingen een paar dagen geleden was ze gister weer terug naar 7. Vannacht weer de eerste nacht met maar 1 voeding. En die was ook nog liggend
Ik had al een paar dagen het idee dat Dottir naar haar eigen kamer moet verhuizen, maar ik vind het eigenlijk veel te leuk zo, zeker als ze maar 1 keer hoeft en ik niet eerst 3 kussens hoef neer te leggen zodat ik kan zitten. Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken. Als ik er last van heb als ik ga werken, is het nog vroeg genoeg.
Ow wat fijn! Ik moest vandaag nog aan jullie denken en hoopte zo dat het een stuk beter zou gaan met je meisjequote:Op woensdag 27 april 2011 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Rollende baby! Wat leuk!
En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.
Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
Da's minder! Misschien drinkt ze opeens effectiever of sneller, waardoor de fles sneller op is.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Grom. Blijkbaar heeft mevrouw opeens niet genoeg aan 125 in een fles (terwijl ze anderhalve week geleden thuis aan 110 vaak nog genoeg had). Hebben ze dus een vriezerfles moeten aanbreken, daar zat eigenlijk teveel in. Twee keer 30 cc niet opgedronken. Daar gaat mijn winst. Ik was net tevree dat ik nog maar 1 portie nodig had voor die twee dagen binnenkort, nu moet ik gaan tellen. Ach ja, het houdt je lekker bezig
Het goeie nieuws is dat ze helemaal relaxt is op de opvang. Slapen gaat goed, wakker zijn gaat goed en ze is totaal onverstoorbaar.
Als hij stevig zelfstandig kan zitten mag hij op de fiets meequote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Troeta het volgende:
Wooh, veel geschreven!
Schattige foto'sAltijd leuk.
Tandje voor Jelle![]()
Mex kan al goed zitten, mag hij nou op de fiets mee? Mijn nichtje zei dat namelijk, maar ik dacht dat dat altijd veel later pas mocht.
In de grote autostoel zat ie vandaag heerlijk hoor, ik ga er volgende week maar eentje aanschaffen!
Ik heb begrepen dat Lena in het begin in ieder geval 100 gram per week (gemiddeld) aan moest komen. Dat was het absolute minimum. Ik weet uit mijn hoofd niet precies wanneer de curve af gaat buigen en het minder wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Solagratia het volgende:
Claudia, vorige keer bij de Ka was het nog 150-200 gram, misschien is het nu anders. Ik ga het navragen. Hoeveel dacht jij dat het was? Amy is nu trouwens dik 8,5 maand.
Ik ben vandaag naar de stad gefietst, had de buggy achterop en we hebben heerlijk een beetje in de stad gelopen (en jasje gekocht bij de ZARAquote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef mrien het volgende:
Je kunt inderdaad beter even iets langer wachten met fietsen is mijn ervaring en met kleine stukjes beginnen. Gingen we een keer een wat groter stukje fietsen, viel madam dus prompt in slaap..niet echt handig op de fiets
Ik heb geen idee wat moet enzo, maar Floris was afgelopen maand 200 gram aangekomen. Maar weet niet of het bij Amy natuurlijk anders is. Floris volgt gewoon netjes zijn lijntje en is altijd goed aangekomen. Das denk wel een verschilquote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Troeta het volgende:
Oh, bedankt mrien, leuk!! Dan ga ik morgen het fietsstoeltje even ophalen bij een nichtje. Dan wacht ik denk ik nog even een weekje voor de zekerheid en dan gaan we naar de kinderboerderij fietsen!
Wel fijn dat ik in de zomervakantie dan weer kan fietsen met hem, werd een beetje gek van al dat gewandel overal naar toe.
Oh Silmarwen, lees nu pas dat het weer RSV is, wat een pech voor de 2e keer, maar fijn dat ze alweer opknapt, sterkte weer!
Sola, Floris van Sonnetje is maar iets ouder en die was ook weinig aangekomen, maar dat was gewoon goed! Misschien weet zij het?
ja das de 4 maanden "dip" toch? idd normaal, het zal hier tegen die tijd ook wel weer ietsje minder hard gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
Bij het CB was de wijkverpleegkundige er de laatste keer heel relaxed onder dat Soneal maar 220 gram aangekomen was in een maand tijd (van 5440 naar 5660 bij ruim 4 maanden), ondanks de flinke afvlakking van z'n gewichtscurve.
"Dat zie je wel vaker bij borstvoedingskindjes"
Zijn lengte was wel netjes de lijn blijven volgen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |