abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96057898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Fannetje het volgende:
:D

Vanyel, veel plezier in Berlijn! Leuke stad!
Puck O+
Elin die al op 7 kilo geschat wordt, wow! :D Anne zit niet veel hoger, en die is toch wel een stuk ouder. Morgen nieuwe stats ;)

[..]

Nah, hebben wij gewoon een tweeling ofzo? Hier echt precies hetzelfde. Ze legt haar hoofd gewoon op de grond neer! Morgen moet ze naar het CB, maar ik moet werken dus mijn moeder gaat met haar. Die moet het dus maar even navragen ;) Ik heb een heel lijstje voor haar, onder meer: Wat te doen als ze niets anders wil drinken dan melk en wat te doen met het eczeem?
Dat is idd wel heel erg toevallig! Ben benieuwd wat jouw consultatiebureau en mijn ka hier over te zeggen te hebben. Ik heb trouwens het idee dat Anne wel lichter is als Isabelle. Maar we zullen het morgen wel zien!
pi_96058851
puck O+

en Ivan en Lena O+

en nog meer goede nachten *G*

helaas ook wat mindere nachten -O-

goede kolf opbrengsten *G*

Vanyel heel veel plezier in Berlijn!

hoe flessen dan wel of niet op te hogen heb ik geen verstand van

Elin die al richting 7 kilo gaat! dat scheelt haast niks met mini hier! alhoewel ik hoop dat ze nu rond de 7.5 is!

kruipen heeft ze nog geen trek in, maar ze begint zich nu wel op te trekken, ik ga steeds meer denken dat ze of het kruipen overslaat of het ineens gewoon doet!
verder blijft ze wat aanhankelijk en jammerend, maar toch ook weer heel vrolijk, vooral de werklui in de tuin zijn zeer intressant!
vanmiddag hadden we sylvester en guess op bezoek, niet dat die hier nog post maar toch, het was gezellig!
pi_96058990
Yes As! Zo moet et! Go Yaro *O*
Geeft ook wel een geruststelling denk ik zo.
pi_96061494
Goed zo Yaro!

Op de creche ging het gelukkig supergoed vandaag! 3 flessen leeg gedronken, tevreden en goed geslapen en erg gezellig geweest ^O^
pi_96061690
Wooh, veel geschreven!
Schattige foto's O+ Altijd leuk.
Tandje voor Jelle *O*

Mex kan al goed zitten, mag hij nou op de fiets mee? Mijn nichtje zei dat namelijk, maar ik dacht dat dat altijd veel later pas mocht.
In de grote autostoel zat ie vandaag heerlijk hoor, ik ga er volgende week maar eentje aanschaffen!
pi_96062111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft vannacht doorgeslapen. :o Zo, dat kon ik goed gebruiken.
*O* Wat lekker zeg!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Gaat veel beter. Met een uitschieter van 12 voedingen een paar dagen geleden was ze gister weer terug naar 7. Vannacht weer de eerste nacht met maar 1 voeding. En die was ook nog liggend :)

Ik had al een paar dagen het idee dat Dottir naar haar eigen kamer moet verhuizen, maar ik vind het eigenlijk veel te leuk zo, zeker als ze maar 1 keer hoeft en ik niet eerst 3 kussens hoef neer te leggen zodat ik kan zitten. Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken. Als ik er last van heb als ik ga werken, is het nog vroeg genoeg.
Wat fijn! En inderdaad, niet te druk maken en er lekker van genieten!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Rollende baby! Wat leuk!

En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.

Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
Ow wat fijn! Ik moest vandaag nog aan jullie denken en hoopte zo dat het een stuk beter zou gaan met je meisje :*

En nog even uit het hoofd
Eline aan het rollen *O*
Super slapende puck *O*
Leia je moeder een keer een nacht goed laten slapen *O*
Sarah ook een goede nacht *O*
Amy en Sola :*

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Grom. Blijkbaar heeft mevrouw opeens niet genoeg aan 125 in een fles (terwijl ze anderhalve week geleden thuis aan 110 vaak nog genoeg had). Hebben ze dus een vriezerfles moeten aanbreken, daar zat eigenlijk teveel in. Twee keer 30 cc niet opgedronken. Daar gaat mijn winst. Ik was net tevree dat ik nog maar 1 portie nodig had voor die twee dagen binnenkort, nu moet ik gaan tellen. Ach ja, het houdt je lekker bezig ;)

Het goeie nieuws is dat ze helemaal relaxt is op de opvang. Slapen gaat goed, wakker zijn gaat goed en ze is totaal onverstoorbaar.
Da's minder! Misschien drinkt ze opeens effectiever of sneller, waardoor de fles sneller op is.
Fijn dat ze het zo goed doet op de opvang!
pi_96062171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Troeta het volgende:
Wooh, veel geschreven!
Schattige foto's O+ Altijd leuk.
Tandje voor Jelle *O*

Mex kan al goed zitten, mag hij nou op de fiets mee? Mijn nichtje zei dat namelijk, maar ik dacht dat dat altijd veel later pas mocht.
In de grote autostoel zat ie vandaag heerlijk hoor, ik ga er volgende week maar eentje aanschaffen!
Als hij stevig zelfstandig kan zitten mag hij op de fiets mee :)
pi_96063120
Zo daar zijn we weer, drukke dag.
As, fijn dat Yaro goed is aangekomen!
Mrien, fijn dat het zo goed ging op de crèche vandaag!
En minidraakje was zich aan het optrekken, knap hoor! Leuk weer nieuwe ontwikkelingen.

Claudia, vorige keer bij de Ka was het nog 150-200 gram, misschien is het nu anders. Ik ga het navragen. Hoeveel dacht jij dat het was? Amy is nu trouwens dik 8,5 maand.

Net zat ze in de box en het hoekje en toen wilde ze zich wat optrekken aan de rand. Ben benieuwd wanneer het lukt. Verder gaven we haar slokjes water uit een bekertje en dat vindt ze lekker. Toen liet ik haar het zelf doen en ze snapt in principe hoe het moet, alleen kantelde ze de beker te vroeg :D Ze schrok ervan, ineens zo'n koude golf water op haar shirt. Nu wil ze alleen niet slapen, ligt in haar bedje te mopperen.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:29:04 #259
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96063669
Yaro goed gegroeid *O*

Draak, ik hoop zo dat je meisje snel weer beter is.

Jasmin gelukkig weer aan de beterende hand.

Sola, let wel op, ik vond Nathan opeens half over de box heen gehangen.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:37:28 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96064237
Ik hou het niet bij hier :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96064315
Haha, ja Pessie daar hou ik ook al rekening mee. Maar als ze in de box zit dan ben ik er altijd bij. De box gaat binnenkort naar beneden :)
pi_96064318
Oh, bedankt mrien, leuk!! Dan ga ik morgen het fietsstoeltje even ophalen bij een nichtje. Dan wacht ik denk ik nog even een weekje voor de zekerheid en dan gaan we naar de kinderboerderij fietsen!
Wel fijn dat ik in de zomervakantie dan weer kan fietsen met hem, werd een beetje gek van al dat gewandel overal naar toe.

Oh Silmarwen, lees nu pas dat het weer RSV is, wat een pech voor de 2e keer, maar fijn dat ze alweer opknapt, sterkte weer!

Sola, Floris van Sonnetje is maar iets ouder en die was ook weinig aangekomen, maar dat was gewoon goed! Misschien weet zij het?
pi_96064566
Je kunt inderdaad beter even iets langer wachten met fietsen is mijn ervaring en met kleine stukjes beginnen. Gingen we een keer een wat groter stukje fietsen, viel madam dus prompt in slaap..niet echt handig op de fiets ;)
pi_96064610
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Solagratia het volgende:

Claudia, vorige keer bij de Ka was het nog 150-200 gram, misschien is het nu anders. Ik ga het navragen. Hoeveel dacht jij dat het was? Amy is nu trouwens dik 8,5 maand.
Ik heb begrepen dat Lena in het begin in ieder geval 100 gram per week (gemiddeld) aan moest komen. Dat was het absolute minimum. Ik weet uit mijn hoofd niet precies wanneer de curve af gaat buigen en het minder wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96065146
Nee, kinderboerderij is ook om de hoek hoor, maar dan kunnen we gezellig langs de geitjes fietsen, leuk om te zien en dan valt ie niet in slaap.
Dus mooie oefenplek!
  woensdag 27 april 2011 @ 21:51:29 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96065203
Bij het CB was de wijkverpleegkundige er de laatste keer heel relaxed onder dat Soneal maar 220 gram aangekomen was in een maand tijd (van 5440 naar 5660 bij ruim 4 maanden), ondanks de flinke afvlakking van z'n gewichtscurve.
"Dat zie je wel vaker bij borstvoedingskindjes"

Zijn lengte was wel netjes de lijn blijven volgen overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 april 2011 @ 21:54:52 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96065422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef mrien het volgende:
Je kunt inderdaad beter even iets langer wachten met fietsen is mijn ervaring en met kleine stukjes beginnen. Gingen we een keer een wat groter stukje fietsen, viel madam dus prompt in slaap..niet echt handig op de fiets ;)
Ik ben vandaag naar de stad gefietst, had de buggy achterop en we hebben heerlijk een beetje in de stad gelopen (en jasje gekocht bij de ZARA O-) ). Gaat toch echt wel sneller dan eerst een half uur lopen.

Mijn zoon is gewoon 9 maanden. Hij is nu ook opeens zo lang, heel raar. Ik zei vandaag tegen manlief dat dingen opeens makkelijker worden. Zoals dat hij voorop de fiets kan, en dat hij altijd vrolijk is.
pi_96065845
Ja, je kan ineens veel meer dingen dan!

Ik vond het eerst heel jammer dat Mex in zo'n koude periode is geboren, heb echt zoveel binnen gezeten, maar eigenlijk is dit veel beter nu is het voor hemzelf ook veel leuker dat mooie weer!
pi_96066181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Troeta het volgende:
Oh, bedankt mrien, leuk!! Dan ga ik morgen het fietsstoeltje even ophalen bij een nichtje. Dan wacht ik denk ik nog even een weekje voor de zekerheid en dan gaan we naar de kinderboerderij fietsen!
Wel fijn dat ik in de zomervakantie dan weer kan fietsen met hem, werd een beetje gek van al dat gewandel overal naar toe.

Oh Silmarwen, lees nu pas dat het weer RSV is, wat een pech voor de 2e keer, maar fijn dat ze alweer opknapt, sterkte weer!

Sola, Floris van Sonnetje is maar iets ouder en die was ook weinig aangekomen, maar dat was gewoon goed! Misschien weet zij het?
Ik heb geen idee wat moet enzo, maar Floris was afgelopen maand 200 gram aangekomen. Maar weet niet of het bij Amy natuurlijk anders is. Floris volgt gewoon netjes zijn lijntje en is altijd goed aangekomen. Das denk wel een verschil
pi_96067932
Amy groeit heel grillig. Ze volgt niet netjes een lijntje. Als ze een knikje maakt is het afwachten of ze het weer oppakt. Ik denk dat Floris het netjes weer oppakt. Maar het kan heel goed dat ze nu minder hoeft aan te komen, dat ga ik gewoon even navragen.
Claudia bedankt voor je antwoord! 100 gram komt hier al meer in de buurt.

Leandra, dat is dan zeker de 4 maanden dip? Die zie je wel vaker ja.

Je kan ook een slaaprol op je fiets doen voor als hij in slaap valt op de fiets, Troeta

Wij hebben morgen een trouwerij. Amy gaat naar Saffier toe. Amy gaat Ylana weer meeten. Ben benieuwd hoe ze op elkaar reageren. Hopelijk hebben ze daar aan het einde van de dag hun ogen nog :P
En eindelijk wordt het hier rustiger, mijn scriptie ligt klaar om verstuurd te worden naar de beoordelaars. 17 mei eindgesprek. Spannend.
pi_96068767
sola, minidraak heeft natuurlijk niet zo'n moeite met eten, juist niet en toch is ze de afgelopen tijd 1x 200 in 2 maanden aangekomen en die keer erop weer maar 75 in 1 maand, omdat ze vrolijk is en genoeg eet moest ik het in de gaten houden maar was het niet zorgwekkend, ik weet niet hoe het is omdat amy veel meer schommelt :*
Veel plezier bij de bruiloft en wat fijn te lezen dat oppas gelukt is

Pessie dank je! hoe fijn te lezen dat het goed gaat met nathan

troeta en mex binnekort op de fiets! leuk

ik kan morgen trouwens weer bellen hoe het met de aanvraag voor de stoel op de scootmobiel staat, alhoewel ik mini vreselijk zal missen zo niet dichtbij me....
pi_96071013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
Bij het CB was de wijkverpleegkundige er de laatste keer heel relaxed onder dat Soneal maar 220 gram aangekomen was in een maand tijd (van 5440 naar 5660 bij ruim 4 maanden), ondanks de flinke afvlakking van z'n gewichtscurve.
"Dat zie je wel vaker bij borstvoedingskindjes"

Zijn lengte was wel netjes de lijn blijven volgen overigens.
ja das de 4 maanden "dip" toch? idd normaal, het zal hier tegen die tijd ook wel weer ietsje minder hard gaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96071091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Saffier het volgende:
Ik hou het niet bij hier :X
Ik wel! jij zou foto's laten zien! :7 ;)

@As wat superfijn!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 23:23:06 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96071673
Als het een standaard dip is die bij dat moment hoort dan zou je dat toch ook in de basis-curvelijnen moeten terugzien?

Ik geloof trouwens dat hij de afgelopen 3 weken wel weer goed gegroeid is, met mij samen op de weegschaal zou hij nu rond de 6300 gram zitten, een toename van ruim 600 gram in 3 weken is prima lijkt me.
Maar t blijft een klein menneke :)

Wat voor vingerverf kan ik met Soneal gebruiken? Die van de Hema is voor 3 jaar en ouder...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96071860
Volgens mij is alle vingerverf voor drie jaar en ouder ivm in de mond stop gevaar! Wij gebruiken dus gewoon alleen vingerverf onder toezicht :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')