Richting de 7quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Berlijn!
Puck sliertje![]()
mijn bolleke zit denk ik richting de 7 alweer en ook 61 of 62 cm.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Richting de 7Dan is ze net zo zwaar als Leyla.
Dan is ze gewoon bijna een kilo zwaarder dan Lena.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Berlijn!
Puck sliertje![]()
mijn bolleke zit denk ik richting de 7 alweer en ook 61 of 62 cm.
Dat valt heus mee hoor... Zal je vrijdag wel zien, dr zit heus spek an.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leyla is ook een sliertje!
Nou vooruit, 6.5 dan, maar ik zou echt niet verbaasd zijn als ze al wel richting de 7 zit.
maandag horen we het
LEuk, wij zijn er ook van zondag t/m dinsdag, alleen zonder de jongens :Squote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
DML, we gaan naar Berlijn. Denk dat de kinders elkaar dan toch niet heel veel ontlopen, Dottir was 13 april 5350 en 58.5.
Dat kuiltje is megaschattig. Puck wordt vast een hartenbrekertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja die foto's kan ik me nog wel herinneren. Dat streeptruitje stond Ivan zo leuk dat ik blij was dat ik het kon overnemen![]()
Ivan vult de boel wel iets beter. Puck is eigenlijk wat te smal voor de meeste 62 kleding terwijl het qua lengte prima zit.
Edit: een heel licht kuiltje ja, wat in de ene houding meer aanwezig is dan de andere.
Misschien kan ik wel met minder kolven af hoor. Maar Jelle had voor het laatst om 4 uur gedronken en om 7 uur maar een beetje. Dan is om de 3 uur kolven toch wel erg prettigquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat een hoeveelheden, mrien! Jelle drinkt dus niet alles wat je kolft? Kun je dan niet een keer minder kolven?
Absence makes the breast grow fonder lijkt hier wel. Derde kolfbeurt spriets ik er zomaar 180 cc uit!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en Vanyel, ik vind 250cc voor 2 kolfbeurten hartstikke mooi! Ik denk dat ik het vaak niet eens haal, al is het natuurlijk maar net hoeveel tijd ertussen zit.
Mijn broer afgelopen weekend: "nou, dat afvallen gaat bij jou rechts duidelijk beter dan links"quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn broer afgelopen weekend: "nou, dat afvallen gaat bij jou rechts duidelijk beter dan links"
Nah, hebben wij gewoon een tweeling ofzo? Hier echt precies hetzelfde. Ze legt haar hoofd gewoon op de grond neer! Morgen moet ze naar het CB, maar ik moet werken dus mijn moeder gaat met haar. Die moet het dus maar even navragenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef Noa24 het volgende:
Ik maak me overigens een beetje zorgen. Ze kan sinds paar dagen van haar rug op haar buik draaien, maar vervolgens kan ze haar hoofd dan niet lang omhoog houden. Eerst kon ze dat wel gewoon goed, ook gecontroleerd op het consultatiebureau, maar nu dus niet zo goed. Gelukkig hebben we voor morgen zowiezo een afspraak bij de ka, moet het daar maar eens navragenZe gaat ook snel mekkeren als je haar op haar buik neerlegt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn broer afgelopen weekend: "nou, dat afvallen gaat bij jou rechts duidelijk beter dan links"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |