Ouderschap is: besluiten dat je je niet zo druk moet maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken.
Schattig!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef huuphuup het volgende:
ik vind mn kindjes zo leukik ben zo trots
![]()
Elin is nu de hele dag aan het grijpen en rijken naar dingen, ze heeft zich gister zelfs een kwartiertje in het wipstoeltje vermaakt met de beestjes die daarin bungelen tijdens dat wij aten.
goed om te horen! en Yade? beterschap!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Rollende baby! Wat leuk!
En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.
Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zienquote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schattig!Daar doet Lena niks mee, die beestjes. Ze kijkt erlangs en blijft als in een trance naar de televisie staren.
Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zien
LOL! Dat baby-tv is wel een uitkomst trouwens, dat je gewoon even samen kunt eten zonder op te hoeven staan voor een baby die iets nodig heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.
Het is ook wel heel leuk, een beetje onwerkelijk nog omdat het zo'n klein menneke is, maar hij blijft goed genoeg zitten om erbij te kunnen zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Leandra, je kind erbij in een kinderstoel!Dat is zo tof. Ik kan daar nu al enorm naar uitkijken, dat we straks met z'n viertjes aan tafel zitten.
Ze rekent zich rijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef huuphuup het volgende:
yay voor de goeie nacht Claudia!
ik vind mn kindjes zo leukik ben zo trots
![]()
Elin is nu de hele dag aan het grijpen en rijken naar dingen, ze heeft zich gister zelfs een kwartiertje in het wipstoeltje vermaakt met de beestjes die daarin bungelen tijdens dat wij aten.
quote:Boh Vanyel, ik dacht even dat je 12 en 7 voedingen enkel 's nachts bedoelde
Ik heb wel es gehad dat ik Nathan in bed legde en zoiets had van, binnen een half uur is hij wakker dus ik ga even helemaal niets doen, en dat hij dan ineens een keer 2 uur aan 1 sliepquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef As1981 het volgende:
Het moet hier trouwens niet gekker worden, Yaro slaapt al ruim 5 kwartier. Ik heb alle administratie gedaan en bij gelezen.
Er zijn ook zat nachten dat ik vanaf 3 uur of half vier elk kwartier een speen kan ploppen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt echt een natuurtalentje, DML!Wat een nachten joh!
Ik ben benieuwd naar de foto!
Gaat prima! Ook nooit zo'n moeite mee gehad gelukkig (behalve toen Jelle in het ziekenhuis lag). Kolf vandaag 3x, nu 2x gehad om 09:00 en 12:00 en heb nu al zo'n 650cc. Rond 15:00 nog een keer en dan om half 5 richting de creche om ze weer op te halen!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
mrien, hoe gaat het kolven nu bij jou?
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef mrien het volgende:
Kolf vandaag 3x, nu 2x gehad om 09:00 en 12:00 en heb nu al zo'n 650cc.
welke kolf heb je? het kan enorm schelen per merk namelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet over anderhalve week twee volle dagen voorschieten en ik kom nog een paar voedingen tekort. Ik ben dus blij met elke cc die ik nu kolf.
Avent. Ik ben begonnen met zo'n gehuurde Swing (toch? die grote lompe). Bij het overstappen had ik niet het idee dat de opbrengst minder werd en ik vind dit toch wel een stuk handzamer. Of bedoel je niet dat niet alle kolven even goed kolven?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef huuphuup het volgende:
welke kolf heb je? het kan enorm schelen per merk namelijk.
Hoewel 250 voor 2 kolfbeurten geen slechte opbrengst is!
Oh en ik ben van vrijdag tot volgende week zaterdag weg (met Dottir, dat dan weer wel), dat maakt het niet makkelijker.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet over anderhalve week twee volle dagen voorschieten en ik kom nog een paar voedingen tekort. Ik ben dus blij met elke cc die ik nu kolf.
Swing is van medela toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk had ik dat van die sokken niet gezien als je het niet gezegd had
Hoe groot/ zwaar is Puck ongeveer? Zo op de foto lijkt ie me veel groter dan Dottir.
[..]
Avent. Ik ben begonnen met zo'n gehuurde Swing (toch? die grote lompe). Bij het overstappen had ik niet het idee dat de opbrengst minder werd en ik vind dit toch wel een stuk handzamer. Of bedoel je niet dat niet alle kolven even goed kolven?
Ja dat was volgens de kraam de aller- allerbeste kolf die je kon hebben, dus die heb ik braaf gebruikt in het begin. Toen ben ik dus op een gegeven moment overgestapt op de Avent en daarmee kolfde ik net zoveel als met de Swing, dus vond ik het allemaal wel mooi geweest met dat achterlijk dure (huur-)apparaat waarvan na een week al het eerste flesje uit elkaar begon te vallen.quote:
Gaan jullie een weekje weg? Waarheen? Ik vond het erg leuk zo voor het eerst met mijn baby op stap en alle wat een kleintje en wat lief blikkenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh en ik ben van vrijdag tot volgende week zaterdag weg (met Dottir, dat dan weer wel), dat maakt het niet makkelijker.
Dat is m idd. Zo'n gele kast.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Ticootje het volgende:
symfonie bedoel je die? Das een huurkolf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |