abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:55:49 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96021887
Geduimd, en alleen een beugel gehad voor een hoektand die al begon te groeien terwijl de vorige er nog zat, die moest dus met de beugel op z'n plek gezet worden, verder een keurig rond rijtje tanden.
B. heeft ook geduimd en nooit een beugel gehad.

In de duim vs speen discussie maakt het risico op scheefstaande tanden niet zoveel uit, met een speen is die kans minimaal net zo groot (zo niet groter), het enige "voordeel" is dat je het speengebruik in principe makkelijker zou moeten kunnen afleren, want een duim hebben ze altijd bij zich.

Soneal heeft in het begin heel even af en toe een speen gebruikt, maar dat kostte vooral veel meer speenplopmoeite dan dat het rust opleverde, nu accepteert hij een speen niet eens, en duwt hem gewoon weer uit z'n mond.
Hij heeft een duim en weet hoe hij hem moet gebruiken.

Beterschap voor de zieke kindjes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96022114
Haha, idd die stukjes die kapot gingen
Maar móet zeggen dat k wel blij ben dat k een beugel heb gehad. Want echt mn gebit zag er niet uit.
Wat dat betreft kan floris beter te gebit van zn vader hebben. Hoewel dat ook raar is, zie je het niet. Als hij zn kiezen op elkaar doet zit er een gat tussen. Zn tong kan er tussendoor zonder dat ie erop bijt. Heel maf.
pi_96031616
Naar mijn idee heb ik wel geduimd maar geen beugel! mini duimt tot nu toe niet al gebruikt ze haar vinger vaak om op te bijten ofzo, speen heeft ze wel vooral met in slaap vallen of overweg, maar als ik voor ik zelf naar bed ga even bij d'r kijk is ie uit

hoe gaat het met de zieke/koorts kindjes? en hopelijk allemaal goede nacht gehad?
pi_96032084
Wauw, wat goed dat Eline kan rollen! *O*

Voor wie de serie nog wil zien: het heet Breingeheim. Volgende week gaat het geloof ik over peuters en kleuters.

Lena heeft vannacht doorgeslapen. :o Zo, dat kon ik goed gebruiken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96032129
Omgekeerde fokwet :D
Lekker zeg!

Oh en volgens mij heb k helemaal over t rollen van eline heengelezen. Knap van dr zeg! *O*
pi_96032234
Gefeli met je goeie nacht Claudia.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96032252
Hoe gaat het daar met de nachten, Vanyel? Is ze nog aan het regelen?
pi_96032370
Gaat veel beter. Met een uitschieter van 12 voedingen een paar dagen geleden was ze gister weer terug naar 7. Vannacht weer de eerste nacht met maar 1 voeding. En die was ook nog liggend :)

Ik had al een paar dagen het idee dat Dottir naar haar eigen kamer moet verhuizen, maar ik vind het eigenlijk veel te leuk zo, zeker als ze maar 1 keer hoeft en ik niet eerst 3 kussens hoef neer te leggen zodat ik kan zitten. Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken. Als ik er last van heb als ik ga werken, is het nog vroeg genoeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96032404
ik jompe ook even mee met het rollen van eline

en de goede nachten van claudia en vanyel!
pi_96032413
yay voor de goeie nacht Claudia! *O*

ik vind mn kindjes zo leuk O+ ik ben zo trots :D :')
Elin is nu de hele dag aan het grijpen en rijken naar dingen, ze heeft zich gister zelfs een kwartiertje in het wipstoeltje vermaakt met de beestjes die daarin bungelen tijdens dat wij aten.

Boh Vanyel, ik dacht even dat je 12 en 7 voedingen enkel 's nachts bedoelde :D
Fijn dat het liggend voeden goed ging en dat het aantal voedingen minder wordt!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt, verhuizen kan inderdaad altijd nog, en terugverhuizen eventueel ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96032497
Ik heb trouwen sook een beugel gehad, buitenboord met z'n kapje op m'n hoofd, een ijzerdraadje over mijn gehemelte, een slotjesbeugel Allemal tegelijk!
Ik heb heel erg geduimd en had een spleet en zo'n rond bekkie.
Ik vond di ebeugels echt verschrikkelijk en die buitenboord wilde ik niet naar school aandoen, maar in mijn slaap deed ik hem uit. Toen werd de orthodontist boos en heeft ie al mijn beugels eruit gesloopt op de enige afspraak waar mijn moeder niet bij was.
Dat was nog een hele toestand en m'n tanden staan nog steeds scheef.

Ik hoop echt dat Mex geen beugel hoeft zeg nu ik er zo aan terugdenk!

leuk rollende en slapende kindjes! Deed Mex dat maar _O-
  woensdag 27 april 2011 @ 08:47:21 #162
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96032589
Rollende baby! Wat leuk!

En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.

Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
pi_96032596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken.
Ouderschap is: besluiten dat je je niet zo druk moet maken. :Y)
pi_96032638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef huuphuup het volgende:
ik vind mn kindjes zo leuk O+ ik ben zo trots :D :')
Elin is nu de hele dag aan het grijpen en rijken naar dingen, ze heeft zich gister zelfs een kwartiertje in het wipstoeltje vermaakt met de beestjes die daarin bungelen tijdens dat wij aten.
Schattig! O+ Daar doet Lena niks mee, die beestjes. Ze kijkt erlangs en blijft als in een trance naar de televisie staren. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 april 2011 @ 08:51:05 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96032659
ik heb een baggernacht gehad. Geert wilde op m'n borst slapen. zo erg nog niet, maar jan is zichzelf niet, had gisteren ook weer koorts en hij is weer snotverkouden, en was vannacht ook in een plakbui. en owee als ik 'm een millimeter wilde verschuiven omdat hij bijna boven op geert lag, die weer lag te drinken omdat hij wakker geworden was van Jan's gebler :') )

Gerrt kan inmiddels wel op z'n zij rollen. hij lacht ook steeds vaker O+ gisteren had ik 'm na het douchen even bij Jan op schoot gezet , en hij begon spontaan te lachen. natuurlijk geen cam binnen handbereik :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 april 2011 @ 08:52:05 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96032674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Rollende baby! Wat leuk!

En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.

Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
goed om te horen! en Yade? beterschap!
Mrien ook beterschap voor Jelle!
:*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 april 2011 @ 08:59:58 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96032813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Schattig! O+ Daar doet Lena niks mee, die beestjes. Ze kijkt erlangs en blijft als in een trance naar de televisie staren. :')
Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zien ;)

Soneal zit alleen met baby-tv aan met zicht op de TV in de wipstoel, op andere momenten staat de wipstoel gewoon andersom of op een andere plek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96032833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zien ;)
Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.
  woensdag 27 april 2011 @ 09:05:54 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96032928
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.
LOL! Dat baby-tv is wel een uitkomst trouwens, dat je gewoon even samen kunt eten zonder op te hoeven staan voor een baby die iets nodig heeft.

Gisteren hebben we hem gewoon in de kinderstoel bij ons aan tafel gezet tijdens het eten, dat vond hij ook wel heel gezellig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96032980
Wij aten ombeurten, of ik deed mijn eten alvast hapklare stukken voorbereiden zodat we tegelijk konden eten, Elin zat altijd bij een van ons op de arm. Wegleggen ging alleen als ze sliep maar op een of andere manier deed ze dat nooit tijdens het eten :')

Best gezellig hoor met haar erbij maar ik ben wel blij dat ze nu in het stoeltje kan zodat we kunnen eten :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96033100
Oh Leandra, je kind erbij in een kinderstoel! O+ Dat is zo tof. Ik kan daar nu al enorm naar uitkijken, dat we straks met z'n viertjes aan tafel zitten.
pi_96033114
Ja Leyla zat eerst bij mij op schoot inderdaad tijdens het eten. Of ik zette de wieg naast de tafel.

Nu eet Leyla eerst, rond half 6 - 6 uur... Wij eten vaak later, dan is ze te moe om nog te eten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 april 2011 @ 09:21:07 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96033270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Leandra, je kind erbij in een kinderstoel! O+ Dat is zo tof. Ik kan daar nu al enorm naar uitkijken, dat we straks met z'n viertjes aan tafel zitten.
Het is ook wel heel leuk, een beetje onwerkelijk nog omdat het zo'n klein menneke is, maar hij blijft goed genoeg zitten om erbij te kunnen zitten.
Tijdens het toetje wel op schoot, dat was net te lang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96033278
Hier zat floris altijd in de schommelstoel tijdens het eten.
Nu eet hij net als leyla vroeger, hij is ook te moe anders. Vaak ligt hij ook al op bed als we aan het eten zijn. Of hij staat bij ons eten te bedelen :P
pi_96033321
Ik las dat Claudia een goede nacht had en er was een rollende baby, en kindjes aan de beterende hand *O*
Verder toch ook weer slechte nachten -O-

En dan nog de verhalen over spenen en beugels. Ik heb zelf nooit geduimd en geen beugel gehad.
Ik was ook erg van het, we gaan geen speen gebruiken. Totdat Yaro erg veel zuigbehoefte had, toen zijn we toch overstag gegaan. Al die tijd op onze vingers sabbelen was ook geen succes.
Nu heeft hij hem alleen nog nodig om in slaap te komen, maar zodra hij diep slaapt spuugt hij hem zelf uit en is het goed.
Wel wordt hij handig in dat ding. Hij weet precies hoe het werkt en gebruik hem ook als bijtring als hij last van zijn tanden heeft (de zijkanten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')