Ouderschap is: besluiten dat je je niet zo druk moet maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dus maar besloten dat ik me niet zo druk moet maken.
Schattig!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef huuphuup het volgende:
ik vind mn kindjes zo leukik ben zo trots
![]()
Elin is nu de hele dag aan het grijpen en rijken naar dingen, ze heeft zich gister zelfs een kwartiertje in het wipstoeltje vermaakt met de beestjes die daarin bungelen tijdens dat wij aten.
goed om te horen! en Yade? beterschap!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Rollende baby! Wat leuk!
En fijn Vanyel, dat je nacht nu beter is.
Jasmin lijkt een stuk beter. Ze is nog erg moe en slaapt heel veel, maar vanochtend heeft ze 170cc op van de 200, al een hele vooruitgang!
Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zienquote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schattig!Daar doet Lena niks mee, die beestjes. Ze kijkt erlangs en blijft als in een trance naar de televisie staren.
Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zet je hem (ergens) anders neer, zodat ze de TV niet kan zien
LOL! Dat baby-tv is wel een uitkomst trouwens, dat je gewoon even samen kunt eten zonder op te hoeven staan voor een baby die iets nodig heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben jij mal! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, televisiekijken.
Het is ook wel heel leuk, een beetje onwerkelijk nog omdat het zo'n klein menneke is, maar hij blijft goed genoeg zitten om erbij te kunnen zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Leandra, je kind erbij in een kinderstoel!Dat is zo tof. Ik kan daar nu al enorm naar uitkijken, dat we straks met z'n viertjes aan tafel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |