Welk nummer van wie?quote:I woke up this mornin' with the sundown shinin' in
I found my mind in a brown paper bag within
I tripped on a cloud and fell-a eight miles high
I tore my mind on a jagged sky
klopt, kon even niet op kenny komen en deze kende ik toevallig welquote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ok, maar die hoorde niet bij de top 40 hits.
Ik ken die spaanse nummers van haar niet. Ik hou het op haar engelstalige albumsquote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef bollokus het volgende:
klopt, kon even niet op kenny komen en deze kende ik toevallig wel
kenny rogers - I Just Dropped in (to see what condition my condition was in)quote:
hehe, het is hier best druk, dus dacht doe maar snel een vervolgvraagje...quote:kenny rogers - I Just Dropped in (to see what condition my condition was in)
te makkelijk als ik dan net de muziek aan zet van hem om het even te luisteren
laat ik deze maar herhalenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
Een in Frankrijk geboren zanger heeft een liedje gemaakt dat te maken heeft met het volgende plaatje]
het was echt toeval, zag de naam dus zet de muziek aan en hoor die tekst gewoon voorbij komenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:27 schreef pipster het volgende:
[..]
hehe, het is hier best druk, dus dacht doe maar snel een vervolgvraagje...
bollokus +1
het gaat over een Nederlandstalig nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
Een in Frankrijk geboren zanger heeft een liedje gemaakt dat te maken heeft met het volgende plaatje]
Herman van Loenhout is inderdaad gewoon in Eindhoven geboren.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef Felagund het volgende:
Armand? Maar dat is volgens mij gewoon een Nederlander.
toeval, het gaat om het plaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Herman van Loenhout is inderdaad gewoon in Eindhoven geboren.
Die streep onder het plaatje, is die essentieel, of gewoon toeval?
quote:
Dat zal hem zijn, ik ken echter geen liedje van hem over geld, maar ik ken dan ook niet al zijn liedjes.quote:
quote:
Zegt me ook niets. Natuurlijk wel lastige hint met zo'n algemene strekkingquote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal hem zijn, ik ken echter geen liedje van hem over geld, maar ik ken dan ook niet al zijn liedjes.
Ik heb er ook op gegokt dat er geen titel genoemd hoefde te worden, heb ook geen idee wat dat betreft...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal hem zijn, ik ken echter geen liedje van hem over geld, maar ik ken dan ook niet al zijn liedjes.
Wat?quote:a 1974 song and single by The Kinks
a 1978 album by The Bar-Kays
a song by Andrea Martin & Lil' Kim from the film of the same name
an album by Cryptic Slaughter
a song by Rick James from his 1982 album Throwin' Down
a song by April Wine from their 1983 album Animal Grace
a song by Soul Asylum from their 1984 album Say What You Will, Clarence...Karl Sold the Truck
a song by The Alan Parsons Project from their 1987 album Gaudi
a song by Wolfsbane from their 1994 album Wolfsbane
a song by Deep Purple from their 2005 album Rapture of the Deep
a song by AC/DC from their 1990 album The Razors Edge
a quotation of a line from Forever in Blue Jeans as sung by Neil Diamond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |