quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
in groep 8 3 dagen op kamp en 2 jaar later ook nog eens 3 dagen bij vmbo leerjaar 2 hoeft van mij ook niet meer op de campingquote:Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke pech, ik ga ECHT niet mee, 1x gekampeerd, nooit meer.
Bikkelquote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb denk ik wel een keer of 30 echt gekampeert
ik vind het ook niet zo erg, alleen het schijten vind ik altijd zo rampquote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vind de meeste kleine ventjes eng ( of ik kom niet meer bij van het lachenquote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Dat kleine ventje vind ik eigenlijk maar een engerd.
Meestal zijn er bosjes genoegquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo erg, alleen het schijten vind ik altijd zo ramp
Plassen ook, vooral als je 's nachts die wc's moet zien te vindenquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo erg, alleen het schijten vind ik altijd zo ramp
ja of meterkasthuisjesquote:
wildplassen, koop 80 plastuiten voor je op vkantie gaanquote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Plassen ook, vooral als je 's nachts die wc's moet zien te vinden
kan er boeken over schrijvenquote:
Ik had er laatst een paar gekregen, ik heb er naar gekeken, maar dat gaat me niet lukken met zo een tuutje plassen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wildplassen, koop 80 plastuiten voor je op vkantie gaan
gewoon over je kut heen doen en pissenquote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er laatst een paar gekregen, ik heb er naar gekeken, maar dat gaat me niet lukken met zo een tuutje plassen.
moet je eens in amstelveen kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een Indiaase bodybuilder gezien.
Waar dan (ik woon vlakbij Amstelveen).quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je eens in amstelveen kijken
ik wel, net op tvquote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een Indiaase bodybuilder gezien.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wildplassen, koop 80 plastuiten voor je op vkantie gaan
BTW< wilde jij mijn spamrecord verbeterenquote:
Ik wil binnen 5 jaar naar Noorwegen met de motor en dan wildkamperen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wildkamperenquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil binnen 5 jaar naar Noorwegen met de motor en dan wildkamperen.
Motormuis straks kom je nog een Noorse Antwannet tegen pas maar opquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil binnen 5 jaar naar Noorwegen met de motor en dan wildkamperen.
ergens in de buurt bij metro 51 na het grote winkelcentrum in amstelveen heb je grote indiaase ghetto waar veel indiaase mensen werkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar dan (ik woon vlakbij Amstelveen).
Oh is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ergens in de buurt bij metro 51 na het grote winkelcentrum in amstelveen heb je grote indiaase ghetto waar veel indiaase mensen werken
Ik hoop het niet, boetes in Nederland zijn echt niks vergeleken met die van Noorwegen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motormuis straks kom je nog een Noorse Antwannet tegen pas maar op
Mij ook niet al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan alleen naar het winkelcentrum gaquote:
ze komen ook nooit uit hun buurtje, net zoals de joden in buitenveldertquote:
En gelijk aftikken natuurlijk omdat je geen vaste woon of verblijfplaats hebtquote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, boetes in Nederland zijn echt niks vergeleken met die van Noorwegen.
hoe komt het dat ze er beter uit begint te zien?quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef fespo het volgende:
Nicolette Kluijver begint op Kim Holland te lijken
Die zie ik dan weer wel vaak hier in de buurt ook.quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze komen ook nooit uit hun buurtje, net zoals de joden in buitenveldert
Die je in optocht naar de synagoge ziet lopenquote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze komen ook nooit uit hun buurtje, net zoals de joden in buitenveldert
Nicolette Kluijver was vroeger lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komt het dat ze er beter uit begint te zien?
mijn hoofd is zwaarderquote:
In zuid zitten er ook meer Dan genoegquote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zie ik dan weer wel vaak hier in de buurt ook.
Ik kijk nu naar Rtl 4 kanjers van goud vraag me niet waarom bleef een beetje hangen bij dit programmaquote:
Chuckie.quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik laat hem overvliegen dan heb je eigen persoonlijke pop!
Dan nog je hand van achteren erin stekenquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik laat hem overvliegen dan heb je eigen persoonlijke pop!
quote:
Ik woon in een huis met een plat dak lijkt ideaal met de ruimte maar als het even richting 30 graden gaat dan is het binnen ook zo tegen de 30 gradenquote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, ik emigreer naar het zuiden! Daar is het tenminste koel.
hij is een geschenk van Shiva !quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Doler12 het volgende:
Onzin meneer! Hij heeft gewoon een genetische afwijking
grind op het dak leggen, dat helpt echt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik woon in een huis met een plat dak lijkt ideaal met de ruimte maar als het even richting 30 graden gaat dan is het binnen ook zo tegen de 30 graden
Ja maar hij lijkt op die rapper!quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef fespo het volgende:
ik dacht dat het over een kleine bodybuilder ging?
we komen daar nog wel!quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef fespo het volgende:
Doet hij later.quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef fespo het volgende:
Dacht ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef fespo het volgende:
Ziet er toch leuk uit!quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor kansloos optreden
Weer es wat anders dan een kinderwagenquote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef donald_dick het volgende:
hij wordt gedragen door zijn vader, net zoals in the bodyguard
een koe en wat kraaltjesquote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef Doler12 het volgende:
En wat verdient een onderwijzer in Punjab?
Die gast moet ook eens een keer zijn brood verdienen!quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Ze LIETEN hem optreden, ja tuurlijk, hij MOEST optreden.
Hij eet in ieder geval niet zoveelquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die gast moet ook eens een keer zijn brood verdienen!
Weet ik veel!quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Waarom noemen ze dat niet gewoon antisnurkpleisters?
SBS is opgekochtquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Doler12 het volgende:
Wtf? Lol een toekomstige nieuwe SBS6 baas?
wie wordt de nieuwe danquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee je weet wel de zes sbs bazen!
Koos
Andre
Rob
Peter
Alberto!
John
Misschien wel die ene vent van der net. Die vrouw met haar achterlijk werklozen heeft gefaald helaas!quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie wordt de nieuwe dan
[ afbeelding ]
ik lette niet opquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Misschien wel die ene vent van der net. Die vrouw met haar achterlijk werklozen heeft gefaald helaas!
geile grote memmen!quote:
india is een wereld op zichquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet over welke wereld hij het heeft, maar ik heb het nooit in het nieuws gezien.
India denk ikquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet over welke wereld hij het heeft, maar ik heb het nooit in het nieuws gezien.
hij is nu toch op tv!quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
Zeker net gemist danquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen was hij op het NOS journaal hoor
Dat zeggen alle moeders.quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef Doler12 het volgende:
Maar hij wou toch geen seks volgens zijn moeder?
En aandacht krijgen als een echte baasquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Doler12 het volgende:
Kijk hem eens gedragen worden als een echte baas!
golden power!quote:
hij ziet de maas in de wetquote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
Hij zit zich al helemaal te verlekkeren die viezerd.
Bah!quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
Dat zn kunstgebit nog niet uitgevallen is van al dat gekwijl over mquote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is uit de maat en toch geweldig.
die had ik aleens gezien, geweldigquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef WcPot het volgende:
Op Ned 2 Holland Doc aflevering over mensen die kindersurprise eieren speelgoed verzamelen
quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef WcPot het volgende:
Op Ned 2 Holland Doc aflevering over mensen die kindersurprise eieren speelgoed verzamelen
Tsja wat weet die arme man uit Punjab nou beterquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen in amerika oprecht!!!!!!!!
Oh die heb ik al eens gezien, die kopen dozen tegelijkertijd in Duitse supermarkten.quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef WcPot het volgende:
Wtf! Serieus?quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die had ik aleens gezien, geweldig
dies best wel oudquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef WcPot het volgende:
En met magneten langs al die eieren gaanquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik al eens gezien, die kopen dozen tegelijkertijd in Duitse supermarkten.
Langs de beursquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
En met magneten langs al die eieren gaan![]()
http://www.hollanddoc.nl/(...)oete-verleiding.htmlquote:
En geen nauwe aderenquote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef Doler12 het volgende:
Laten we hopen dat hij geen nauwe adderen heeft!
hij staat al op holland docquote:
als hij tenminste een piemol heeftquote:
Een heel kleintje.quote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als hij tenminste een piemol heeft
Natuurlijk heeft hij dat!quote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als hij tenminste een piemol heeft
Nee, die doet alleen integere dingen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig heeft die smurf in jackass geen stereotype rollen gespeeld
kijk, ik kop een deur in met mijn winkelkarretjequote:
hijs groterquote:
Ja das waarquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Is weer een andere afwijking, hij is natuurlijk ook veel groter
Heb ik nooit gekeken...quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die van Little people hebben ook een normale stem
Iets in Las Vegas? Cirque du Soleil dus.quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke show doet hij nou aan mee?
weer lekker steuntrekken?quote:
Ik was Goede Vrijdag voor het eerst in jaren eindelijk eens vrij.quote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef missU het volgende:
[..]
Yup! Vrijdag was ik helaas wel de lul...
quote:
ik had een ambtenarendagjequote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef missU het volgende:
[..]
Yup! Vrijdag was ik helaas wel de lul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |