Maar ik kreeg ze ook toen ik rond die leeftijd wasquote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef Biels het volgende:
Geef je beest een normale naam of doe ze weg, want zo denkt iedereen dat je een meisje van 4 bent.
En terecht.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Arme ik!normale poezen krabben, zij gooit meteen d'r tanden in de strijd.
Eigen schuld. Die lieve Princess Pinky Pie duw je toch niet zomaar weg!quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Arme ik!normale poezen krabben, zij gooit meteen d'r tanden in de strijd.
Die katten proberen je af te makenquote:Diary of a Dog - Diary of a Cat
EXCERPTS FROM A DOG'S DIARY
Day number 180
8:00 am - OH BOY! DOG FOOD! MY FAVORITE!
9:30 am - OH BOY! A CAR RIDE! MY FAVORITE!
9:40 am - OH BOY! A WALK! MY FAVORITE!
10:30 am - OH BOY! A CAR RIDE! MY FAVORITE!
11:30 am - OH BOY! DOG FOOD! MY FAVORITE!
12:00 noon - OH BOY! THE KIDS! MY FAVORITE!
1:00 pm - OH BOY! THE YARD! MY FAVORITE!
4:00 pm - OH BOY! THE KIDS! MY FAVORITE!
5:00 PM - OH BOY! DOG FOOD! MY FAVORITE!
5:30 PM - OH BOY! MOM! MY FAVORITE!
Day number 181
10:30 am - OH BOY! A CAR RIDE! MY FAVORITE!
11:30 am - OH BOY! DOG FOOD! MY FAVORITE!
12:00 noon - OH BOY! THE KIDS! MY FAVORITE!
1:00 pm - OH BOY! THE YARD! MY FAVORITE!
4:00 pm - OH BOY! THE KIDS! MY FAVORITE!
5:00 PM - OH BOY! DOG FOOD! MY FAVORITE!
5:30 PM - OH BOY! MOM! MY FAVORITE!
Day number 182
EXCERPTS FROM A CAT'S DIARY
DAY 752 - My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while I am forced to eat dry cereal. The only thing that keeps me going is the hope of escape, and the mild satisfaction I get from ruining the occasional piece of furniture. Tomorrow I may eat another houseplant.
DAY 761 - Today my attempt to kill my captors by weaving around their feet while they were walking almost succeeded, must try this at the top of the stairs. In an attempt to disgust and repulse these vile oppressors, I once again induced myself to vomit on their favorite chair ... must try this on their bed.
DAY 765 - Decapitated a mouse and brought them the headless body, in attempt to make them aware of what I am capable of, and to try to strike fear into their hearts. They only cooed and condescended about what a good little cat I was...Hmmm. Not working according to plan.
DAY 768 - I am finally aware of how sadistic they are. For no good reason I was chosen for the water torture. This time however it included a burning foamy chemical called "shampoo." What sick minds could invent such a liquid. My only consolation is the piece of thumb still stuck between my teeth.
DAY 771 - There was some sort of gathering of their accomplices. I was placed in solitary throughout the event. However, I could hear the noise and smell the foul odor of the glass tubes they call "beer". More importantly I overheard that my confinement was due to MY power of "allergies." Must learn what this is and how to use it to my advantage.
DAY 774 - I am convinced the other captives are flunkies and maybe snitches. The dog is routinely released and seems more than happy to return. He is obviously a half-wit. The bird on the other hand has got to be an informant, and speaks with them regularly. I am certain he reports my every move. Due to his current placement in the metal room his safety is assured. But I can wait, it is only a matter of time...
quote:Ze heten Princess Pinky Pie en Princess Pickles
Niet weten dat Persian de evolutie is van Meowth.quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn geen Pokemon en ook geen Perzen.
Je kan ze beter "Princes Roze Taart" en "Princes Augurk" noemenquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je spreekt het uit op z'n engels hoor
Princess Pickles heeft een heel ander karakter dan Princess Pinky Pie. Veel afstandelijker, maar nooit stoutquote:
deze manquote:
Fixed.quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie.
Hoax Goodluck_Charm-topic!
Daarom staat er ook; 'zo ziet Princess Pinky Pie eruit' en niet 'dit is Princess Pinky Pie'quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Hoaxtopic!
quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
Bazenkatten(zijn katten sowieso).
Wij hadden er vroeger ook twee van en ging als baby (of peuter) erop proberen te zitten alsof 't een paard was
.
Dan hoop ik voor die hond (of voor jou) dat 'ie wel een stukkie groter is dan zo'n katquote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat doe ik nu af en toe nog steeds bij m'n hond
Hahah ja het is een alaskan malamute. Maar ik ga er ook niet met heel m'n gewicht op zitten hoor, ik pest 'm dan alleen een beetje want dan begint ie meteen te jankenquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die hond (of voor jou) dat 'ie wel een stukkie groter is dan zo'n kat!
Een jankende hondquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah ja het is een alaskan malamute. Maar ik ga er ook niet met heel m'n gewicht op zitten hoor, ik pest 'm dan alleen een beetje want dan begint ie meteen te janken
Heb je nog nooit een hond horen janken? Vooral die malamutes en husky's kunnen er wat van.quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Een jankende hond?! Ik lig al dubbel als m'n kat moet niezen
!
Hmm, misschien wel. Maar dacht letterlijk jankenquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een hond horen janken? Vooral die malamutes en husky's kunnen er wat van.
Niezende dieren zijn schattig
Klopt, met dat bekje zo half openquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Maar dacht letterlijk janken.
Haha klopt, voordat m'n kat moet niezen kijkt die altijd knetterstoned!
Onderliggende gedachte: TS heeft tieten die als handvol aanvoelen, en het lied drukt haar levensstijl uit, omdat ze 2 katten heeft wordt ze gezien als een oude vrijster en die zijn vaak potten (lesbisch) en dus wordt met het lied duidelijk gemaakt dat TS een lesbienne is met een handvol (grote) tieten.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Catbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan...?quote:Op maandag 25 april 2011 04:45 schreef trovey het volgende:
[..]
...als jullie binnenkort niets meer van mij horen
![]()
Haten omdat jij geen koninklijke poes hebtquote:Op maandag 25 april 2011 05:45 schreef Thunderbowl het volgende:
Een topic over een verwijft kakmadam die haar katten de meest royale namen geeft dat je er bijna overheen kotst.
Geen wonder dat het beest begint te krabben en te bijten
mag het AJB DICHT MAN!
Reden: KUT-TOPIC
je bent vrouw zekerquote:
dan plas je zittendquote:
Nee haten omdat de wereld vergaat als je een nagel gebroken hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haten omdat jij geen koninklijke poes hebt
Hier heb je al een topic over gemaakt. Wij bepalen zelf wel wanneer we je corrigeren. Dank.quote:Op maandag 25 april 2011 15:38 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Nee haten omdat de wereld vergaat als je een nagel gebroken hebt.
Koningklijke poes?(sorry)
[ afbeelding ]
NEE TH's hoeven mijn berichten niet te corrigeren.
Ik bepaal of ik hierop in ga talenkneus!quote:Op maandag 25 april 2011 15:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier heb je al een topic over gemaakt. Wij bepalen zelf wel wanneer we je corrigeren. Dank.
Koningklijke
Wij van 10voorTaal bepalen zelf wel wie we verbeteren. Je bent er al op ingegaan trouwens. Na een uitroepteken dient men weer met een hoofletter te beginnen. Dank.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Ik bepaal of ik hierop in ga talenkneus!
Bovendien leer eens lezen! en vooral de TS dan en ga dat eens verbeteren!
Een hoofletter?quote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij van 10voorTaal bepalen zelf wel wie we verbeteren. Je bent er al op ingegaan trouwens. Na een uitroepteken dient men weer met een hoofletter te beginnen. Dank.
Doe normaal.quote:
Krijg een hele enge ziekte svpquote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef Patrickovik het volgende:
In de glasbak gooien maar dan zonder tape, dan komt het glas in hun pootjes en bloeden ze dood
quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Hoaxtopic!
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.quote:
Misschien moeten ze jou ook maar in een glasbak flikkerenquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.
Wie weet is die glasbak-kerel ook gewoon een 'troll' op Fok!
En waarom dat dan wel?quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar in een glasbak flikkeren
Onze hond heet Prince Charles, omdat mijn vader niet met een voorschutte naam buiten wilde lopenquote:
Ik weet niet wat ik erger vind... Prince Charles of voorschuttequote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Onze hond heet Prince Charles, omdat mijn vader niet met een voorschutte naam buiten wilde lopen
Dus de roepnaam is Charlie.
Ten eerste omdat je mij een ziekte toe wenst,quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Micson het volgende:
[..]
En waarom dat dan wel?
Omdat ik niet zo ziek mogelijke teksten post op Fok! en daarna heel hard om mezelf ga giechelen ? Trieste kutnerd
Niks mis met Prince Charlesquote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Prince Charles of voorschutte
Nadat zoiets gebeurd is bij elke situatie die ene mafkees erbij halenquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Tristan ook ja, en toch zijn er een heleboel untermenschen op de wereld die gewoon uitvoeren wat ze zeggen.
Wie weet is die glasbak-kerel ook gewoon een 'troll' op Fok!
Ahja nu ben ik de kneus. Filosoferen over hoe je een kat zo sadistisch mogelijk de dood in kan sturen is natuurlijk voor de echte coole mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ten eerste omdat je mij een ziekte toe wenst,
En ten tweede je volgt het nieuws nietstomme kneus.
Niet in de gaten hebben dat het een troll isquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Ahja nu ben ik de kneus. Filosoferen over hoe je een kat zo sadistisch mogelijk de dood in kan sturen is natuurlijk voor de echte coole mensen.
Ah, op dat non-argument wachtte ik al. Je mag alles zeggen, en als iemand je daar op aanspreekt is je excuus dat je aan het 'trollen' bent.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat het een troll isdan ben inderdaad een kneus ja.
Zegt de autist die overal Tristan bij haaltquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, op dat non-argument wachtte ik al. Je mag alles zeggen, en als iemand je daar op aanspreekt is je excuus dat je aan het 'trollen' bent.
Flikker toch op man, ga die verhaaltjes van je op een familiefeestje vertellen. Kan je daarna iedereen uitlachen dat ze zo dom waren om de troll te feeden
Maar nee, dan zal je wel gewoon autistisch in een hoekje je fruitgebakje zitten te eten
Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Zegt de autist die overal Tristan bij haalt
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.
geregistreerd op: zaterdag 16 april 2011 @ 17:52quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.
Wedden dat ik hier al bijna 10 jaar langer dan jij zit?quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Dus ja.quote:
Als je geforceerd een grappige naam probeert te verzinnen voor je huisdier, maar hierin hopeloos faaltquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Che_ het volgende:
Ik zit nog met de brandende vraag waarom je je hond Prins Charles noemt. Of je kat Princess Pickles (dit kan nog wel als je heeeeeeeeeel veel van augurken houdt). Dan kan ik eindelijk rustig slapen straks.
Princess Pinky Pie heb ik vroeger bedacht omdat de roze pony uit 'my little pony' ook Pinky Pie heette. Pickles omdat ik iets met de 'P' wilde hebben en mijn konijn heette Noodle dus dan blijf je in het eten hangen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Che_ het volgende:
Ik zit nog met de brandende vraag waarom je je hond Prins Charles noemt. Of je kat Princess Pickles (dit kan nog wel als je heeeeeeeeeel veel van augurken houdt). Dan kan ik eindelijk rustig slapen straks.
To chetiquote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Princess Pinky Pie heb ik vroeger bedacht omdat de roze pony uit 'my little pony' ook Pinky Pie heette. Pickles omdat ik iets met de 'P' wilde hebben en mijn konijn heette Noodle dus dan blijf je in het eten hangen.
Prince Charles omdat m'n vader 'm dan buiten normaal kon roepen met 'charlie' en toch in het koninklijke blijven hangen.
+ mijn eerste liefde heette Charlie.
Geweldige namen hoor
Haha mn chet nimaquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
To cheti
Mijn neefje heeft zijn konijn Rex genoemd, omdat hij aan een T-Rex dacht toen hij het konijn kocht
Waait whuuut?! Ik loop achter. Wat is dan een typische goodlockcharm topic en hoe moet je reageren?quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Allessio het volgende:
Wie reageert er nou weer ot in een goodluckchrm topic :s
Wie ben jij, want ik vind je een kutuser vanavond!?quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Allessio het volgende:
Wie reageert er nou weer ot in een goodluckchrm topic :s
Hoezo voeg je die smiley toequote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waait whuuut?! Ik loop achter. Wat is dan een typische goodlockcharm topic en hoe moet je reageren?
Dat is de gezicht die ik trek in afwachting op jouw antwoord.quote:
Shut the fuck up ho.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is de gezicht die ik trek in afwachting op jouw antwoord.
Schiet op aub..ik krijg last van mijn kaakspieren.
De rest van de week had je een bijzonder goed humeur?quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie ben jij, want ik vind je een kutuser vanavond!?
quote:
Nice!quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef probeer het volgende:
[..]
edit: 10 minuten later vind ik dit nog steeds de beste naam aan een dier gegeven, ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il n'est pire eau, que l'eau qui dort,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[ afbeelding ]
Enige oplossing...
Wat ook nog kan:Mijn kat en ik zijn twee handen op een buik. Ik was boos na die beet en negeerde haar, na een aantal uur koppig zijn begon ze toch kopjes te geven om het goed te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij houden van elkaar![]()
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef DeEckteErecte het volgende:
Eigen schuld TS, moet je ze maar normale namen gevenDit is gewoon wraak
Prinses pannekoeken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakes
Jouw paardenvriendin houdt ook wel van dieren toch? En jij ook, aan je wolvenshirts te zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Met zulke namen zou ik je kop ook open krabben.
Tevens; Goodluck_Charm topic
Mijn hond heet Ahmed, dan is het niet zo erg als ze hem kapot rijden.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat is er mis met die namen? Mijn konijn heet Princess Pancakes
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome.
Uberkat.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome. En hij bijt soms, maar dat heb ik hem geleerd.
En hij is huge.
Dit is mijn kat:quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Hij heet Annihilator. Hij is awesome. En hij bijt soms, maar dat heb ik hem geleerd.
En hij is huge.
Dit is Joris dat is onze hond, maar die is gewoon super aardig. Hij kan het zelfs goed vinden met Annihilator.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Uberkat.
Mensen die dat soort katten zien en dan nog durven beweren dat honden leuker zijn, zijn mentally retarded.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Diego. Hij is fucking awesome. Hij bijt niet, maar hij is wel 15kg
en hij is fucking groot
ts ligt vaak in de klit met haar poesquote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
jeuj een poezentopic:
TS WORD GEBETEN DOOR HAAR EIGEN POES
Ik poepte stenen..quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb twee poezen, Heilige Birmanen
Ze heten Princess Pinky Pie en Princess Pickles... Princess Pinky Pie is de mama van Princess Pickles.
Normaal mogen ze niet in de slaapkamers komen en al helemaal niet op bed. Maar ik had zin om te knuffelen dus Princess Pinky Pie mocht bij me liggen terwijl ik californication keek.
Wil ze op mijn kussen liggen, dus ik duw haar zachtjes weg en ga liggen.
Bijt dat rotwijf me in m'n hoofd! Het doet pijn en ik heb nu een kras op m'n voorhoofd.
Ondankbaar beest.
Zo ziet Princess Pinky Pie eruit:
[ afbeelding ]
En Princess Pickles zo:
[ afbeelding ]
Vet, is dat toevallig een Ashera kat?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij is fucking groot
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ocelotquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vet, is dat toevallig een Ashera kat?
Ja dat soort beesten zijn meestal nogal prijzig, ik heb zelf ook een jonge kater, is gewoon europees maar is nog lang niet uitgegroeid, en nu al enorm, schat dat ie nu kilo of 7 a 8 is maar is nog geen jaar oudquote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ocelot
maar lijkt er op ja. Niet mijn kat btw. I wish![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
Dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij is fucking groot
Dat niet alleen. Een normale kat wil nog wel eens spelen door je met z'n voorpootjes beet te pakken en met z'n achterpootjes te trappen. Als deze dat doet ligt je arm er half af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
[..]
....maar ik zou toch niet lekker slapen met die kat in huis.
Hij zal maar trek krijgen midden in de nacht.
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Je kan ze beter "Princes Roze Taart" en "Princes Augurk" noemen
Et zijn skittiesquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet weten dat Persian de evolutie is van Meowth.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |