abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95937541
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef gamezz het volgende:
Gedraagt Princess Pickles zich wel goed?
Princess Pickles heeft een heel ander karakter dan Princess Pinky Pie. Veel afstandelijker, maar nooit stout :)
  zondag 24 april 2011 @ 23:26:51 #27
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_95937651
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Adelante het volgende:
Heb je een glasbak??
deze man :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_95937891
En terecht als je ze dat soort namen geeft
pi_95937907
Ik wil hem wel hebben O+
  zondag 24 april 2011 @ 23:31:44 #30
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_95937932
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Adelante het volgende:
Heb je een glasbak??
_O-
  zondag 24 april 2011 @ 23:34:10 #31
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_95938070
Noem ze Ataturk en Saddam.
pi_95938108
TS zit aan haar poes.
  zondag 24 april 2011 @ 23:35:15 #33
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_95938134
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef solyaris het volgende:
Noem ze Ataturk en Saddam.
waarom ataturk
  zondag 24 april 2011 @ 23:35:49 #34
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_95938170
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Zwollesjappie het volgende:

[..]

waarom ataturk
Omdat hij op hetzelfde niveau zit als een dier.
  zondag 24 april 2011 @ 23:37:01 #35
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_95938246
zegt iemand met pokemon plaatje :')
  zondag 24 april 2011 @ 23:37:41 #36
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_95938287
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Zwollesjappie het volgende:

[..]

waarom ataturk
omdat Koerden
  zondag 24 april 2011 @ 23:38:29 #37
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_95938334
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Zwollesjappie het volgende:
zegt iemand met pokemon plaatje :')
Jep.
  zondag 24 april 2011 @ 23:40:15 #38
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_95938437
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jep.
Vertel het hem Gary!111!!!1
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:22 #39
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_95938494
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef solyaris het volgende:

[..]

Vertel het hem Gary!111!!!1
Hihihi. :@
pi_95938770
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie. :P

Hoaxtopic! :')
  zondag 24 april 2011 @ 23:55:25 #41
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95939314
Katten zijn net zo kattig als hun baasje :) zegt men

Ik lijk trouwens net een magneet voor katten/poezen ze komen altijd naar me toe en miauwen :') of ze rennen over straat als ik langsrij.
  zondag 24 april 2011 @ 23:56:11 #42
326446 VloerKleedje
Oh Oh Drachten Communist
pi_95939350
Katten :')
Katten die geen Minoes en dergelijke heten :')

Maar ik wil wel met je poes knuffelen :@
Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
  zondag 24 april 2011 @ 23:57:59 #43
244933 trovey
Nachtoele
pi_95939472
Ik zou je ook bijten als ik zo'n naam zou hebben gekregen. :6 :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95939574
royal behavior ; koninklijk misdragen ; die katten hebben tenminste gelijk, nou jij nog :9
  maandag 25 april 2011 @ 00:00:05 #45
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_95939610
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie. :P

Hoax Goodluck_Charm-topic! :')
Fixed.
pi_95939935
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie. :P

Hoaxtopic! :')
Daarom staat er ook; 'zo ziet Princess Pinky Pie eruit' en niet 'dit is Princess Pinky Pie' :9
pi_95940023
Mijn God, die namen :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_95940750
Bazenkatten _O_ (zijn katten sowieso).
Wij hadden er vroeger ook twee van en ging als baby (of peuter :')) erop proberen te zitten alsof 't een paard was :7.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_95940850
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
Bazenkatten _O_ (zijn katten sowieso).
Wij hadden er vroeger ook twee van en ging als baby (of peuter :')) erop proberen te zitten alsof 't een paard was :7.
:')

Dat doe ik nu af en toe nog steeds bij m'n hond :D
pi_95940885
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Adelante het volgende:
Heb je een glasbak??
:D
Nieuw is niet altijd beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')