Fixed.quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie.
Hoax Goodluck_Charm-topic!
Daarom staat er ook; 'zo ziet Princess Pinky Pie eruit' en niet 'dit is Princess Pinky Pie'quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef swollywood het volgende:
Op deze site heet die poes gewoon Bibi en geen Princess Pinky Pie.
Hoaxtopic!
quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
Bazenkatten(zijn katten sowieso).
Wij hadden er vroeger ook twee van en ging als baby (of peuter) erop proberen te zitten alsof 't een paard was
.
Dan hoop ik voor die hond (of voor jou) dat 'ie wel een stukkie groter is dan zo'n katquote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat doe ik nu af en toe nog steeds bij m'n hond
Hahah ja het is een alaskan malamute. Maar ik ga er ook niet met heel m'n gewicht op zitten hoor, ik pest 'm dan alleen een beetje want dan begint ie meteen te jankenquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die hond (of voor jou) dat 'ie wel een stukkie groter is dan zo'n kat!
Een jankende hondquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah ja het is een alaskan malamute. Maar ik ga er ook niet met heel m'n gewicht op zitten hoor, ik pest 'm dan alleen een beetje want dan begint ie meteen te janken
Heb je nog nooit een hond horen janken? Vooral die malamutes en husky's kunnen er wat van.quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Een jankende hond?! Ik lig al dubbel als m'n kat moet niezen
!
Hmm, misschien wel. Maar dacht letterlijk jankenquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een hond horen janken? Vooral die malamutes en husky's kunnen er wat van.
Niezende dieren zijn schattig
Klopt, met dat bekje zo half openquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Maar dacht letterlijk janken.
Haha klopt, voordat m'n kat moet niezen kijkt die altijd knetterstoned!
Onderliggende gedachte: TS heeft tieten die als handvol aanvoelen, en het lied drukt haar levensstijl uit, omdat ze 2 katten heeft wordt ze gezien als een oude vrijster en die zijn vaak potten (lesbisch) en dus wordt met het lied duidelijk gemaakt dat TS een lesbienne is met een handvol (grote) tieten.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:40 schreef Catbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|