heb ik standaard aan boord.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
neem je ook glazen mee? of moet ik dat doen?
nee het jaarlijkse feest op de boot van Margriet......quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Jezus, dat er niets op de streams is ok, maar het lijkt hier wel een fokking dating site.
Spreek dan af via dm/pm/mail.quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee het jaarlijkse feest op de boot van Margriet......
is idd erg saai en hallo trouwensquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
ben er ook weer
Heb ff de sst site bekeken, niet veel nieuws wel ? weer paaseieren zoeken, wat muziek en dat was het wel ?
Allemaal.quote:
ja allemaal...niet te geloven toch? het is daar pas tien uurquote:
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.quote:
ikke nog niet, maar zal niet lang meer duren...niets te beleven op de streamsquote:
fenneke is hier al een poosje niet geweest hequote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
Maik aan de twit met Fenneke
@FKJ_tje Ik hou er wel rekening mee dat ik haar vrijdag bij Endemol kan ophalen...
about 1 hour ago via Twitter for iPhone in reply to FKJ_tje
Wellicht, of gewoon om ze uit bed te trommelen. Was wel sneu voor Karim, die lag net ook eens een keer overdag op bed en toen kwam de stem met " Bewoners, nu opstaan"quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
muziek en champagne? omdat het pasen is? of wat?
Ik nu ookquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
De bewoners zijn een uur geleden ofzo ook nog allemaal naar de KvdW geroepen en er is blijkbaar zowieos over de slechte omgang met zenders gesproken. Joanna sprak over Aafke die er minstens 4 gesloopt zou hebben en in de min zou zitten qua geld?!
Er is wel wat meer voor nodig om mij chagrijnig te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
also also also...niet zo chagrijnig joh
hmm , bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, of gewoon om ze uit bed te trommelen. Was wel sneu voor Karim, die lag net ook eens een keer overdag op bed en toen kwam de stem met " Bewoners, nu opstaan"
Capaja opperde zelfs dat de muziek mss ook wel zou kunnen zijn om geluid vanuit geheime kamer te verbloemen, er waren ook weer wat random korte flitsen vanuit de love-room maar dit kan ook weer gewoon regie-faal geweest zijn.![]()
Guido zit helaas nog in Nederland atm.![]()
De bewoners zijn een uur geleden ofzo ook nog allemaal naar de KvdW geroepen en er is blijkbaar zowieos over de slechte omgang met zenders gesproken. Joanna sprak over Aafke die er minstens 4 gesloopt zou hebben en in de min zou zitten qua geld?!
Jo is nog niet in de 'neuk'room geweest hè?quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm , bedankt voor je uitlegwat zou dat nou weer te betekenen hebben dan ,die love room?
tja het zou indd ook wel weer een stom foutje van de regie zijn, we zijn die foutjes wel gewend van ze he?
nee ze hebben daar geen flugel.....quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo is nog niet in de 'neuk'room geweest hè?
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapenquote:
Jamaar dat is Joanna, dus.quote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En hoeveel heeft jo er zelf gesloopt? Van 3 weet ik het zeker.
200.000 tering tyfus fakkin % echt niet kzweer ut op me moedahquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....
en Flip heeft niet elke morgen odol. Kan hem adviseren kun je zo bij het Kruitvat kopen, kleine spuitbusjes, misschien dat dat helptquote:
Mo beweerde dat daar niet gefilmd werd en toen wilde jo ook...quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....
quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapen
Oh gossie, sterkte hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapen
ik had haar normale mond wel willen zien..wat ze nu heeft lijkt wel een opgeblazen vislipquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo beweerde dat daar niet gefilmd werd en toen wilde jo ook...
Jammer dat er nog geen foto is gevonden van madam voor al haar verbouwingen, dat gezicht staat nu altijd op onschuldig...
oei, mijn medeleven van deze kant dan, veel sterkte met je hond manquote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hoor snurkachtige geluiden.... dat lijkt slapen,quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht nog even Ziggo te kijken, maar krijg een slapende ..ja, wie is het eigenlijk? Liggen ze allemaal al te pitten? Of is het een soort streamlock?
Allemaal liggen ze te slapenquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht nog even Ziggo te kijken, maar krijg een slapende ..ja, wie is het eigenlijk? Liggen ze allemaal al te pitten? Of is het een soort streamlock?
Nee, we verbazen ons allemaal al er over, maar ze slapen fukking echt!quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat word kriebelen !!!quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
Lau antwoord op de vraag of alex blijft slapen![]()
@marcootje30 We hebben net 8 weken samengewoond dus dat is niet heel vreemd toch#sstnl
about 5 hours ago via web in reply to marcootje30
Ik snap het antwoord eigenlijk niet...quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
Lau antwoord op de vraag of alex blijft slapen![]()
@marcootje30 We hebben net 8 weken samengewoond dus dat is niet heel vreemd toch#sstnl
about 5 hours ago via web in reply to marcootje30
wat zielig voor je hond...hadden wij vorig jaar met ons hondje, nadat ze (vermoedelijk) een hersenbloeding had gehad...sterkte ermeequote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |