De Ducdalf...quote:Op zondag 24 april 2011 23:07 schreef MargrietV het volgende:
Oke Kragsje.... woensdag bij de Ducdalf.... die weet je te vinden. Verheug me er erg op!
Inderdaad dat ......quote:
lees je eigen tekst en je snapt wat ik bedoel.....hoop ik danquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Inderdaad dat ......
Dat ze geen beelden van Jo hebben laten zien is natuurlijk niet de schuld van Jo lijkt me.
Het had haar natuurlijk wel gesiert als ze daar melding van gemaakt had dat ze er ook aan meegewerkt heeft, als het al zo was. ik heb niks gezien, dat van karim ook niet.
leuk !!! ik ben van de partijquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje gezonden, je bent ook uitgenodigd.
Joanna zegt dat de stem ze beloond als ze het zwaar hebben dus vandaar denk dit alles.quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
kom op stem !!! wees eens geen mietje en trommel die luiaards ff van hun luie nest af! het is daar verdorie pas tien uur!! geef ze maar eens een flinke zware lichamelijke missie , of durf je niet?
waaaaaaaarom ben ik de baas daar nou niet??
lig jij daar met je boot dan????quote:Op zondag 24 april 2011 23:07 schreef MargrietV het volgende:
Oke Kragsje.... woensdag bij de Ducdalf.... die weet je te vinden. Verheug me er erg op!
we gaan er een feestje van maken!quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk !!! ik ben van de partijbedankt voor je gegevens ,dan weet ik waar ik heen moet he?
User Flasbox heeft gisteren al een filmpje geplaatst waarop duidelijk te zien was dat jo dronk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Inderdaad dat ......
Dat ze geen beelden van Jo hebben laten zien is natuurlijk niet de schuld van Jo lijkt me.
Het had haar natuurlijk wel gesiert als ze daar melding van gemaakt had dat ze er ook aan meegewerkt heeft, als het al zo was. ik heb niks gezien, dat van karim ook niet.
muziek en champagne? omdat het pasen is? of wat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna zegt dat de stem ze beloond als ze het zwaar hebben dus vandaar denk dit alles.![]()
Ze hebben vanmiddag ook al muziek en champagne gehad, en daar moesten ze ook al helemaal voor uit bed komen!![]()
Pffffffquote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna zegt dat de stem ze beloond als ze het zwaar hebben dus vandaar denk dit alles.![]()
Ze hebben vanmiddag ook al muziek en champagne gehad, en daar moesten ze ook al helemaal voor uit bed komen!![]()
dat weet je he? als stabbie erbij is is het altijd feestquote:
als hij de koelkast heeft leeggevretenquote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Haha ik zie veel vragen over Alex... Hij komt vanavond weer langs. Meer kan ik niet vertellen nog#sstnl
4 hours ago Favorite Retweet Reply
Wanneer zal ze hem dumpen?
die was heerlijk die Dom Perignonquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zorg wel voor de champagne, zelfde als vorig jaar??
Sorry hoor, maar dit is nog steeds de COS, zouden jullie dit soort gesprekken ajb in de SC willen houden?quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
neem je ook glazen mee? of moet ik dat doen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
Goed idee!quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Dakotamu het volgende:
ik gooi het nog maar eens in de groep voor het geval dat een medewerker het leest:
leuke missie: iedereen elkaar na doen
geer doet mo: hele dag huilen om maik (misschien alcohol erbij)
karim doet flip: hele dag naar jo's pijpen dansen
flip doet sharon: keihard praten en naar segredo schreeuwen
mo doet jo: flip bevelen geven
sharon doet geer: diepe vragen stellen en overmatig zweten (sorry geer, ik vind je wel leuk)
jo doet karim: beetje relaxen en je niet bemoeien met onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |