Jo is nog niet in de 'neuk'room geweest hè?quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm , bedankt voor je uitlegwat zou dat nou weer te betekenen hebben dan ,die love room?
tja het zou indd ook wel weer een stom foutje van de regie zijn, we zijn die foutjes wel gewend van ze he?
nee ze hebben daar geen flugel.....quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo is nog niet in de 'neuk'room geweest hè?
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapenquote:
Jamaar dat is Joanna, dus.quote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En hoeveel heeft jo er zelf gesloopt? Van 3 weet ik het zeker.
200.000 tering tyfus fakkin % echt niet kzweer ut op me moedahquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....
en Flip heeft niet elke morgen odol. Kan hem adviseren kun je zo bij het Kruitvat kopen, kleine spuitbusjes, misschien dat dat helptquote:
Mo beweerde dat daar niet gefilmd werd en toen wilde jo ook...quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zou je denken dat zij dat doet? madam onschuld he....
quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapen
Oh gossie, sterkte hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
is meer zelfopgelegd, ik lig op de bank met mijn hond (en laptop), hij heeft een tumor in zijn hoofd en raakt in de war als ik er niet ben. kan hem ook mee naar bed nemen, maar wil zelf niet slapen
ik had haar normale mond wel willen zien..wat ze nu heeft lijkt wel een opgeblazen vislipquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo beweerde dat daar niet gefilmd werd en toen wilde jo ook...
Jammer dat er nog geen foto is gevonden van madam voor al haar verbouwingen, dat gezicht staat nu altijd op onschuldig...
oei, mijn medeleven van deze kant dan, veel sterkte met je hond manquote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hoor snurkachtige geluiden.... dat lijkt slapen,quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht nog even Ziggo te kijken, maar krijg een slapende ..ja, wie is het eigenlijk? Liggen ze allemaal al te pitten? Of is het een soort streamlock?
Allemaal liggen ze te slapenquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht nog even Ziggo te kijken, maar krijg een slapende ..ja, wie is het eigenlijk? Liggen ze allemaal al te pitten? Of is het een soort streamlock?
Nee, we verbazen ons allemaal al er over, maar ze slapen fukking echt!quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat word kriebelen !!!quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
Lau antwoord op de vraag of alex blijft slapen![]()
@marcootje30 We hebben net 8 weken samengewoond dus dat is niet heel vreemd toch#sstnl
about 5 hours ago via web in reply to marcootje30
Ik snap het antwoord eigenlijk niet...quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
Lau antwoord op de vraag of alex blijft slapen![]()
@marcootje30 We hebben net 8 weken samengewoond dus dat is niet heel vreemd toch#sstnl
about 5 hours ago via web in reply to marcootje30
wat zielig voor je hond...hadden wij vorig jaar met ons hondje, nadat ze (vermoedelijk) een hersenbloeding had gehad...sterkte ermeequote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |