heb ik standaard aan boord.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
neem je ook glazen mee? of moet ik dat doen?
nee het jaarlijkse feest op de boot van Margriet......quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Jezus, dat er niets op de streams is ok, maar het lijkt hier wel een fokking dating site.
Spreek dan af via dm/pm/mail.quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee het jaarlijkse feest op de boot van Margriet......
is idd erg saai en hallo trouwensquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
ben er ook weer
Heb ff de sst site bekeken, niet veel nieuws wel ? weer paaseieren zoeken, wat muziek en dat was het wel ?
Allemaal.quote:
ja allemaal...niet te geloven toch? het is daar pas tien uurquote:
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.quote:
ikke nog niet, maar zal niet lang meer duren...niets te beleven op de streamsquote:
fenneke is hier al een poosje niet geweest hequote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
Maik aan de twit met Fenneke
@FKJ_tje Ik hou er wel rekening mee dat ik haar vrijdag bij Endemol kan ophalen...
about 1 hour ago via Twitter for iPhone in reply to FKJ_tje
Wellicht, of gewoon om ze uit bed te trommelen. Was wel sneu voor Karim, die lag net ook eens een keer overdag op bed en toen kwam de stem met " Bewoners, nu opstaan"quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
muziek en champagne? omdat het pasen is? of wat?
Ik nu ookquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij niet, flip en jo heb ik daar.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
De bewoners zijn een uur geleden ofzo ook nog allemaal naar de KvdW geroepen en er is blijkbaar zowieos over de slechte omgang met zenders gesproken. Joanna sprak over Aafke die er minstens 4 gesloopt zou hebben en in de min zou zitten qua geld?!
Er is wel wat meer voor nodig om mij chagrijnig te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
also also also...niet zo chagrijnig joh
hmm , bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, of gewoon om ze uit bed te trommelen. Was wel sneu voor Karim, die lag net ook eens een keer overdag op bed en toen kwam de stem met " Bewoners, nu opstaan"
Capaja opperde zelfs dat de muziek mss ook wel zou kunnen zijn om geluid vanuit geheime kamer te verbloemen, er waren ook weer wat random korte flitsen vanuit de love-room maar dit kan ook weer gewoon regie-faal geweest zijn.![]()
Guido zit helaas nog in Nederland atm.![]()
De bewoners zijn een uur geleden ofzo ook nog allemaal naar de KvdW geroepen en er is blijkbaar zowieos over de slechte omgang met zenders gesproken. Joanna sprak over Aafke die er minstens 4 gesloopt zou hebben en in de min zou zitten qua geld?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |