quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
eh, nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze nou dat ze dood is eigenlijk?
ja misschien zit ze in thailand te chillenbillenquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
in csi jaquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Doler12 het volgende:
En zelfs van clown make-up is er een databank!
jij denkt meer in de illigale prostitutie hoek?quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
like a boss!quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef fespo het volgende:
[..]
jij denkt meer in de illigale prostitutie?
in csi ja. in nederland kan een clownsgezicht niet als trademark worden gebruiktquote:
In de VS natuurlijk niet Nederland daar zijn we niet zo gekquote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in csi ja. in nederland kan een clownsgezicht niet als trademark worden gebruikt
2001 dacht ikquote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gemist hoe lang geleden dit is gebeurd eigenlijk.
Volgens mij ergens in 2001quote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gemist hoe lang geleden dit is gebeurd eigenlijk.
volgens mij maar een jaar terugquote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gemist hoe lang geleden dit is gebeurd eigenlijk. De verdwijning.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In de VS natuurlijk niet Nederland daar zijn we niet zo gek
quote:
quote:
Wat is het nou?quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij maar een jaar terug
betsy met haar elastieken benen!quote:
quote:
Ik zie hetquote:
Gelijk opsluiten!quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef donald_dick het volgende:
wat een achtervolging
Hij eet yogurt, wat opmerkelijk!
omdat peturrr geile tietjes heeft!quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
180 km rijden om een brief te posten, wat opmerkelijk!
200 kilo wat zo je tuin in vliegtquote:
ALS het Dan ook meteen op de BBQ terecht komtquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
200 kilo wat zo je tuin in vliegt
T zal wel pasen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die stomme eieren ook telkens
Het is pasen je weetquote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die stomme eieren ook telkens
binnen 1 dag kregen ze die brief toch alquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel, heeft hij lang over gedaan gok ik.
bij zijn fanmailquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een brief. Die hangt Peter op boven zijn bed.
Nou ja, paar uur dan toch zeker.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
binnen 1 dag kregen ze die brief toch al
Echt wel heeft hem wel geplastificeerd anders kwijlt hij het helemaal onderquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een brief. Die hangt Peter op boven zijn bed.
hoe verklaar je het dat Peturrr niet weet hoe je een brief op de post doet en zelf maar 180 km gaat rijden om hem te bezorgen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe verklaart hij dat hij vroeger met zijn honden 180 km van zijn huis ging hardlopen?
ja, kwijl uit zijn piemolquote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Echt wel heeft hem wel geplastificeerd anders kwijlt hij het helemaal onder
Daar doe ik het wel voor.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk wel een 10.000 eurootjes oid
Toen woonde die daar nogquote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe verklaart hij dat hij vroeger met zijn honden 180 km van zijn huis ging hardlopen?
die ouwe kut is wel zijn tijd waardquote:
In zijn BMW rijden duhhhhhquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zou peter in zijn vrije tijd doen?
Twitterenquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zou peter in zijn vrije tijd doen?
over ajaxquote:
Oant Moarn!!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HvN gaat ook altijd over het weer :
hij heeft plaatst die mocro die het zingt erbij gelapt!quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik mis de eindtune![]()
![]()
HOU JE HOOFD KOEL!!! MET ALLES WAT JE DOET!!!
dat is tenminste een probleem op macro niveauquote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HvN gaat ook altijd over het weer :
Waar was u afgelopen zondag?quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb tenminste een alibi, Peter heeft zeker nooit van uitzendinggemist gehoord
zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb tenminste een alibi, Peter heeft zeker nooit van uitzendinggemist gehoord
was weer een prachtwedstrijd vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter zit alleen over ajax te twitterren
En terechtquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klopt inderdaad, billenknijpenquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeker! Alleen jammer van die papieren vliegtuigjes die ik de hele tijd in mn nek kreeg!quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was weer een prachtwedstrijd vandaag
Toen ging probleemmocro eruitquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, billenknijpen![]()
PeterRdeV Peter R. de Vries
Eerste.75 minuten billenknijpen in Arena.... Goede invalbeurt Demy de Zeeuw! Vanaf dat moment liep het beter...
quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste.75 minuten billenknijpen in Arena.... Goede invalbeurt Demy de Zeeuw! Vanaf dat moment liep het beter...
Ik zit super vaak 3 rijen voor Peterquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef missU het volgende:
[..]
Zeker! Alleen jammer van die papieren vliegtuigjes die ik de hele tijd in mn nek kreeg!
Mag ik je aanraken? Dan heb ik een alibi.quote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zit super vaak 3 rijen voor Peter
gooi hem een vliegtuigje in zijn nek, dan heb je iig een alibiequote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zit super vaak 3 rijen voor Peter
hij ging vast ook nog ff tietjesknijpenquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
zodat je kan fappen op zijn tepeltjes?quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij ging vast ook nog ff tietjesknijpen
Er zullen wel ergens camerabeelden van me zijn in de Arenaquote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gooi hem een vliegtuigje in zijn nek, dan heb je iig een alibie
Ik voel me dan nooit veiligquote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? Dan heb ik een alibi.
ik wil gewoon zijn lichaam voelen, langzaam via de tietjes naar beneden glijden naar zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat je kan fappen op zijn tepeltjes?
Ja leuk, vechtenquote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me dan nooit veilig![]()
Straks komt Steve Brown opeens naar binnen lopen
HOMO!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil gewoon zijn lichaam voelen, langzaam via de tietjes naar beneden glijden naar zijn...
die komt ook echt door de bewaking heenquote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voel me dan nooit veilig![]()
Straks komt Steve Brown opeens naar binnen lopen
quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil gewoon zijn lichaam voelen, langzaam via de tietjes naar beneden glijden naar zijn...
bierbuikje?quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is leuk als je met een aware vrachtwagen erlangs rijdt!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het meest kansloze evenement van het jaar
fuck niet met nance!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het meest kansloze evenement van het jaar
En in de file staan op de heenweg en terug weer.quote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef missU het volgende:
En dan moet je ook nog zo hutjemutje liggen
en zand in je naadquote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En in de file staan op de heenweg en terug weer.
Of met het ns veevervoerquote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En in de file staan op de heenweg en terug weer.
en zand in je doos!quote:
en zeemeeuwen die je onderpoepequote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
En al die irritante kutkinderen die langsrennen.
En van die kutmeeuwenquote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
En al die irritante kutkinderen die langsrennen.
dan kan je beter warme paaseieren etenquote:
op een trampolinequote:
dan zijn ze viesquote:
reportagetje!quote:
ik wel, maar reportagequote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even zitten, hoef toch niet te werken
paasonbijtquote:
Mijn stageplek heeft een evenement, aangezien ik zelf ook een evenement ga organiseren ga ik erheen om te kijken hoe ze dat doenquote:
Leuk! Ik heb ook nog bij een organisatiebureau gewerkt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn stageplek heeft een evenement, aangezien ik zelf ook een evenement ga organiseren ga ik erheen om te kijken hoe ze dat doen
Geen keihard werken dus
in een verzorgingstehuis zitten of met de oudjes op de camping...quote:
Als ze internet hebben in het tehuis...quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in een verzorgingstehuis zitten of met de oudjes op de camping...
en die oudjes weten wat het internet is?quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze internet hebben in het tehuis...
Alberto underkafferquote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
wtf is dat voor beest op de achtergrond, ?
Wel stressvol werkquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ook nog bij een organisatiebureau gewerkt.
mag je hebben hoorquote:
Ik bedoelde meer als ik zo oud was. Ik houd nu al niet van campings, als ik oud ben ook niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en die oudjes weten wat het internet is?
Klopt, maar niet altijd, beetje pieken en dalen he? Als het congres dichterbij komt is het hardstikke druk maar daarna was het altijd weer rustig.quote:
kzit er net 2 weken..quote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, maar niet altijd, beetje pieken en dalen he? Als het congres dichterbij komt is het hardstikke druk maar daarna was het altijd weer rustig.
zeg nooit nooit, misschien kom je een leuke man tegen die campings te gek vindquote:Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als ik zo oud was. Ik houd nu al niet van campings, als ik oud ben ook niet.
Dan heeft hij dikke pech, ik ga ECHT niet mee, 1x gekampeerd, nooit meer.quote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, misschien kom je een leuke man tegen die campings te gek vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |