sommige mensen hequote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damn, je wou geen deel twee en dan toch een deel twee aanmaken.
wrm slotje kapot grappig topicquote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt.Ik braaf luisteren.
Ik hoop dat hier snel een slotje op komt.
Is ook niet mijn intentiequote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je komt toch niet in z'n broekje
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=370970&aid=2quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef Dimens het volgende:
Poll: Beach is tof
• ja
• nee
• ik ben gay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liever een moordenaar dan een nepkoning!quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
Poll: Wie moet er vrijgelaten worden ?!
• JanPiraat
• Barabbas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
Poll: Wie moet er vrijgelaten worden ?!
• JanPiraat
• Barabbas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
That's what you say, you say that I amquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Liever een moordenaar dan een nepkoning!
Ik kan niet kiezen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poll: heb je ook geen idee
• nee
• ja
• geen idee
• misschien
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wie de vliegende paardeneuk ben jijquote:
Jazekerquote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij die ene wie ik denk die je bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]TR gemacht doei Floxcie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Op jacht naar die derde sterquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef aight1 het volgende:
Hey wanneer was Ajax ookalweer kampioen voor het laatst?)))))))))0
Sterretjesvolk, bah bah bah.quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Op jacht naar die derde stermaar ze zijn pas compleet als ze er zes hebben.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Idd met zijn 24en achter een bal aanrennen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kijk wie er eerste staat man. Met "zo'n team". Faler.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.
quote:
quote:
Een kampioenschap is pas afgelopen na 34 wedstrijden, niet na 32. 15 mei kampioensfeest in Eindhoven.quote:
Waarom plaats je dat hier lol?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef Baalhaar het volgende:
JanPiraat en Klinkerbotsing hebben een mannetje-vrouwtje UI, zijn ze een stel?
Het viel mij nu pas in dit topic op. Krijg ik nog een antwoord?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat hier lol?
Tuurlijk, nee we zijn geen stel; meerdere personen hebben ook zo'n UI, zie Zeroku, Breezerslet17 en anderen uit de arg7 SC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het viel mij nu pas in dit topic op. Krijg ik nog een antwoord?
Okee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk, nee we zijn geen stel; meerdere personen hebben ook zo'n UI, zie Zeroku, Breezerslet17 en anderen uit de arg7 SC.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Okee.
Ontopic: Ik stem op Klinkerbotsing als meest geliefde user.
oowww shit het is nog maar 2011 hequote:
Zal ik ooit trouwen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww shit het is nog maar 2011 heik ben tijdreiziger en in 2016 zijn we getrouwd maar dat weet ze nu nog niet natuurlijk
![]()
lig ik dan al onder de zoden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww shit het is nog maar 2011 heik ben tijdreiziger en in 2016 zijn we getrouwd maar dat weet ze nu nog niet natuurlijk
![]()
En ik was helemaal nooit van plan te gaan trouwen. Zal vast wel mijn vriendin zijn geweest die mij heeft omgepraat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2022
[..]
Jaik was op je begrafenis
[..]
oowww hai![]()
Kies mij, ik maak jou blij en samen zijn we net zo sterk als een kei, yo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet kiezen, er zijn zoveel geliefde users.
Ik kom net terug van de bruiloft hehe was gezellig manquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ik was helemaal nooit van plan te gaan trouwen. Zal vast wel mijn vriendin zijn geweest die mij heeft omgepraat.![]()
Hoe ziet mijn vrouw er uit, is ze een beetje knap?
Eensch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Countess het volgende:
Ik denk dat Klinker, Appel en Janpiraat wel geliefd zijn
Bedankt aight1, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
Altijd he, altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Bedankt aight1, ik wist dat ik op je kon rekenen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
Is mijn naam al genoemd?
Want ik stem mc-piel.
Wel een leuke bruiloft dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de bruiloft hehe was gezellig manen ja mooie vriendin hoor zoooo maar als je in de loop van de tijd nog ene Bert Kramers tegenkomt... die heeft bezwaar tegen je huwelijk en verpest het bijna allemaal dus pas op en nodig hem niet uit...
Ik was het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel een leuke bruiloft dus![]()
Maar hoe ziet ze eruit?
donker haar, blond haar, blauwe of bruine ogen? of misschien wel een redhead met sproetjes?
Is het een Fok!ster?
Ben echt zo benieuwd met wie ik dan ga trouwen.![]()
![]()
Stiekem in mijn hart heb ik dit altijd al geweten, al sinds het moment dat jij mij versierd had met die PM.quote:
Hihi, ik heb je PM uitgeprint enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem in mijn hart heb ik dit altijd al geweten, al sinds het moment dat jij mij versierd had met die PM.![]()
sharr maakt trouwens wel een goede kans.
Heb je hem wel boven je bed gehangen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, ik heb je PM uitgeprint enzo.Echt waar.
Nee, onder mn kussen enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je hem wel boven je bed gehangen?
Ik ben nu in Amsterdam, ik ben nu zo dicht bij jou in de buurt.
Dat vind ik wel heel erg speciaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, onder mn kussen enzo.
Wat doe je daar dan in Amsterdam?Kom even langs als je klaar bent, mag wel.
Hihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef JanPiraat het volgende:
Bloempje ook hoorwie houdt er nu niet van Bloempje ?
op Oostblokker na dan
Neuken Ikbenserieus ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Toen ik dit topic maakte had ik gehoopt dat mijn naam hier veelvuldig zou vallen, valt een beetje tegen zo.
Dat heb je mij al eens eerder gevraagd... Het valt me trouwens op dat je vaker dingen zegt en vraagt tegen me, ik voel mij bijzonder vereerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |