Tuurlijk, nee we zijn geen stel; meerdere personen hebben ook zo'n UI, zie Zeroku, Breezerslet17 en anderen uit de arg7 SC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het viel mij nu pas in dit topic op. Krijg ik nog een antwoord?
Okee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk, nee we zijn geen stel; meerdere personen hebben ook zo'n UI, zie Zeroku, Breezerslet17 en anderen uit de arg7 SC.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Okee.
Ontopic: Ik stem op Klinkerbotsing als meest geliefde user.
oowww shit het is nog maar 2011 hequote:
Zal ik ooit trouwen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww shit het is nog maar 2011 heik ben tijdreiziger en in 2016 zijn we getrouwd maar dat weet ze nu nog niet natuurlijk
![]()
lig ik dan al onder de zoden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww shit het is nog maar 2011 heik ben tijdreiziger en in 2016 zijn we getrouwd maar dat weet ze nu nog niet natuurlijk
![]()
En ik was helemaal nooit van plan te gaan trouwen. Zal vast wel mijn vriendin zijn geweest die mij heeft omgepraat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2022
[..]
Jaik was op je begrafenis
[..]
oowww hai![]()
Kies mij, ik maak jou blij en samen zijn we net zo sterk als een kei, yo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet kiezen, er zijn zoveel geliefde users.
Ik kom net terug van de bruiloft hehe was gezellig manquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ik was helemaal nooit van plan te gaan trouwen. Zal vast wel mijn vriendin zijn geweest die mij heeft omgepraat.![]()
Hoe ziet mijn vrouw er uit, is ze een beetje knap?
Eensch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Countess het volgende:
Ik denk dat Klinker, Appel en Janpiraat wel geliefd zijn
Bedankt aight1, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |