Altijd he, altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Bedankt aight1, ik wist dat ik op je kon rekenen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
Is mijn naam al genoemd?
Want ik stem mc-piel.
Wel een leuke bruiloft dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de bruiloft hehe was gezellig manen ja mooie vriendin hoor zoooo maar als je in de loop van de tijd nog ene Bert Kramers tegenkomt... die heeft bezwaar tegen je huwelijk en verpest het bijna allemaal dus pas op en nodig hem niet uit...
Ik was het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel een leuke bruiloft dus![]()
Maar hoe ziet ze eruit?
donker haar, blond haar, blauwe of bruine ogen? of misschien wel een redhead met sproetjes?
Is het een Fok!ster?
Ben echt zo benieuwd met wie ik dan ga trouwen.![]()
![]()
Stiekem in mijn hart heb ik dit altijd al geweten, al sinds het moment dat jij mij versierd had met die PM.quote:
Hihi, ik heb je PM uitgeprint enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem in mijn hart heb ik dit altijd al geweten, al sinds het moment dat jij mij versierd had met die PM.![]()
sharr maakt trouwens wel een goede kans.
Heb je hem wel boven je bed gehangen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, ik heb je PM uitgeprint enzo.Echt waar.
Nee, onder mn kussen enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je hem wel boven je bed gehangen?
Ik ben nu in Amsterdam, ik ben nu zo dicht bij jou in de buurt.
Dat vind ik wel heel erg speciaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, onder mn kussen enzo.
Wat doe je daar dan in Amsterdam?Kom even langs als je klaar bent, mag wel.
Hihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef JanPiraat het volgende:
Bloempje ook hoorwie houdt er nu niet van Bloempje ?
op Oostblokker na dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |