quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Sorryquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ik zie hier in de regio ook wel opties om af en toe lekker offroad te rijden, laatst was ik met Anne een beetje op de bonnefooi aan het rondtoeren hier, en er ligt idd nog zat onverhard, ik had het helemaal naar mijn zin, alleen Anne niet achter me in de stofwolk op een sjoppert
Ben je MAF? Dat is een DAF!quote:
Mjah, is allebei op zich wel wat voor te zeggen, maar een SS is natuurlijk allesbehalve praktisch; je krijgt pijn in je polsen armen en schouders zodra je niet op de snelweg rijdt, want dan dragen je armen je gewicht ipv de wind, en je kunt er eigenlijk alleen maar asfalt mee vreten en veel te hard rijden, want da's natuurlijk op zich wel vet, maar ik zou er niet aan moeten denken om woon - werk te rijden op een CBR.quote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. Jongens uit mijn klas zijn dan helemaal dol op supersports enzo. Ik vind dat echt niks. Zelfde met sportwagens, voel ik ook echt heel weinig voor.
Ja ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, is allebei op zich wel wat voor te zeggen, maar een SS is natuurlijk allesbehalve praktisch; je krijgt pijn in je polsen armen en schouders zodra je niet op de snelweg rijdt, want dan dragen je armen je gewicht ipv de wind, en je kunt er eigenlijk alleen maar asfalt mee vreten en veel te hard rijden, want da's natuurlijk op zich wel vet, maar ik zou er niet aan moeten denken om woon - werk te rijden op een CBR.
Ik zou er op zich best een oldskool Harley bij willen hebben voor de fun en cruiseritjes op zondag, maar ik wil er ook wel een 1000+cc toerfiets bij hebben voor de wat langere afstanden, want hoewel je 5 keer de wereld rond kunt op een Affie Twin, moet je niet echt haast hebben; 160 op de snelweg is voor langere tijd als een kwartiertje ofzo niet echt leuk, en daar is een Kwaak GTR dan weer helemaal goed voor, of voor mijn part een BMW K-serie.
Dat lukt op elke motorfietsquote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik heb er totaal geen verstand van.. Ik hoef ook echt niet altijd topsnelheid te rijden, als je maar goed kan meekomen.
REO chassis met MAN of DAF motor en MAN of DAF cabine, gebouwd door R.A. Mimiasie. Later MAN dealer van rotterdam gewordenquote:
Weegt ie 1595 kilo dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige Rotterdamse vrachtwagenmerk ooit
op 4,24 meter kan die kraan 1595 kilo tillenquote:
Wordt er storm voorspeld in FRL ?quote:
Ja, maar het is onbekend wanneer die komt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt er storm voorspeld in FRL ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
IB4 shitstorm?quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nederland is aan het kantelen en Vriesland zal als eerste verdwijnenquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bron: Kanteling van nederlandquote:De afstand tussen zeespiegel en zeebodem aan de Nederlandse kust wordt niet alleen groter door stijging van de zeespiegel, maar ook door daling van de bodem. Rijkswaterstaat verwacht dat de bodem in het lage noordwestelijke deel van Nederland in 2050 tussen de 2 en 60 centimeter zal dalen, terwijl het hoge zuidoostelijke deel enkele centimeters zal stijgen. Nederland kantelt dus langzaam maar zeker in de richting van de Noordzee. Deze natuurlijke bodembeweging is de afgelopen eeuw gelijkmatig van aard geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |