Het is voor jou en mij makkelijk oordelen xxx kilometer verderop achter een pc, voor hetzelfde geld zaten die dames die kerels wat op te fokken oid. Daarmee praat ik het niet goed, maar in dit soort gevallen zijn de nuances allesbepalend, en daar blinken dit soort nieuwsflitsen meestal niet echt in uit leert de historie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef huhggh het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, uit het artikel is inderdaad niet op te maken of ze nu ook zijn vrij gelaten.
Maar kom op, ken je verleden, je mag van geluk spreken als ze uberhaupt al een straf van enige betekenis zouden krijgen.
Als ze al ooit de binnenkant van een gevangeniscel te zijn krijgen natuurlijk.
....en dan vraag je natuurlijk om een hersenschudding en een gebroken jukbeen op eigen terrein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is voor jou en mij makkelijk oordelen xxx kilometer verderop achter een pc, voor hetzelfde geld zaten die dames die kerels wat op te fokken oid. Daarmee praat ik het niet goed, maar in dit soort gevallen zijn de nuances allesbepalend, en daar blinken dit soort nieuwsflitsen meestal niet echt in uit leert de historie.
Ach rot toch met dat gejank over het voortrekken van Marokkanen manquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef DrDentz het volgende:
Misschien had dat racistische meisje ook eens een Marokkaan uit moeten nodigen. Die arme jongens worden structureel geweigerd terwijl hun leeftijdsgenoten achter de schutting besloten feestjes houden. Ik stel voor een minimum aantal allochtonen op feestjes verplichten.
Waarom leg je mensen woorden in de mond?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
....en dan vraag je natuurlijk om een hersenschudding en een gebroken jukbeen op eigen terrein.
Eigenlijk zijn het natuurlijk gewoon allemaal hoeren .
er zouden meer opa s als in den haag moeten zijn ,grote muil ga maar leggen .
gewoon voor het verschil.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef DrDentz het volgende:
Misschien had dat racistische meisje ook eens een Marokkaan uit moeten nodigen. Die arme jongens worden structureel geweigerd terwijl hun leeftijdsgenoten achter de schutting besloten feestjes houden. Ik stel voor een minimum aantal allochtonen op feestjes verplichten.
Huh, dus om het snel af te handelen, gaan ze de daders niet vervolgen bij gebrek aan bewijs..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:49 schreef huhggh het volgende:
GeenStijl 26 april - Politie: feestvierders lokten het zelf uit
nee, ze hebben die 2 jongens die zichzelf hadden aangegeven vrij gelaten, vanwege te weinig bewijs. onderzoek wordt voortgezet, staat er. en ook dat de namen en adressen van alle jongens bekend zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Huh, dus om het snel af te handelen, gaan ze de daders niet vervolgen bij gebrek aan bewijs..
Dat is toch wel heel apart..
En geen h uisvredebreuk, omdat het geen volwassenen waren? Lekker apart..
Volgens mij quote je de verkeerde, ik zeg niks over het voortrekken van Marokkanen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ach rot toch met dat gejank over het voortrekken van Marokkanen man
Het komt vaak genoeg voor dat een autochtoon die een vechtpartij is begonnen weer direct daarna op straat staat.
Te triest voor woorden dat de jongens zijn vrijgelaten, maar dat jij nu al weer concludeert dat dit is omdat ze Marokkaan zijn is gewoon zielig. Daders worden, ongeacht afkomst, soms te goed beschermd lijkt het. In plaats van de focus op dit laatste te leggen, lopen jij en gkokkelman er weer een 'autochtonen hebben minder rechten dan allochtonen'-verhaal van te maken
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de achtergrond van de beslissing. En van wat ik er van begrijp is het onderzoek voortgezet.
Wellicht dat het, toen de jongens zich op het bureau meldden, de getuigen thuis zaten en het te laat was om de getuigen op het bureau erbij te halen voor herkenning van de daders? Wellicht dat dit daarom op een ander tijdstip zal gebeuren. Dan nog zou men de jongens uiteraard een tijdje kunnen vasthouden aangezien ze zichzelf aangaven, maar goed. Ik probeer de uitspraak van de OvJ te verklaren.
Goed werk van die ouwe heer. Ik had hetzelfde gedaan met dat kutjong van mij.quote:Een van de daders zou door zijn vader aan de politie zijn overhandigd.
Kijk, dit soort reacties hebben we wat aan. We willen natuurlijk allemaal weten wat jij zou doen in al die gevallen. Overal, telkens weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed werk van die ouwe heer. Ik had hetzelfde gedaan met dat kutjong van mij.
Áls ik kinderen zou hebben dan. Die heb ik niet, maar toch
Dat dat in het recente verleden wel zo is doet er nu even niet toe. Ik begrijp je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef UncleDolan het volgende:
Als het om blanken zou gaan was dit topic nooit tot 5 paginas gekomen.
Hoezo? er is inmiddels toch wel bekend hoe vlot ze bij de winkelcentrum schietpartij in Alphen aan de rijn waren, dankzij de ict en camera's met datum en tijd in beeld? Dat was na aankomst in 30 minuten bekend, was 1 agent voor nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef stekelzwijn het volgende:
Wat zijn het bij de politie toch allemaal onvoorstelbaar incompetente teringmongolen.
Net alsof het aan de politie-agent ligt dat de Nederlandse rechtspraak in de jaren 60 geïnfecteerd is met een vreemde hersenziekte, waardoor ze de daders als slachtoffers en vice versa waarnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef stekelzwijn het volgende:
Wat zijn het bij de politie toch allemaal onvoorstelbaar incompetente teringmongolen.
Iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef ReplaR het volgende:
Oil for immigration, nu nog steeds niet duidelijk?!
Dit tuig heeft gewoon een vrijbrief om te doen en te laten wat ze willen.
De gelukkigste dag van je leven en je gaat dood.quote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jaa grappig zeg, net zoals jij je zeker ook kapot lacht wanneer iemand die jou dierbaar is op jouw bruiloft overlijdt aan een hartstilstand![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |