Er staat zelfs een link bij naar z'n Facebook...quote:Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.iam.no/telefon(...)en-Nordli-d4FojJ5nhQ
qua leeftijd zou het kunnen.. tel. staat erbij
Anders ga je even de hele avond staan filmen.quote:
Laat hem lekker filmen als hij dat wil, daardoor kan ik Pieter gek zien doen in fatsoenlijke kwaliteitquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef mstx het volgende:
Anders ga je even de hele avond staan filmen.
de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verastquote:
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la músicaquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verast![]()
nog fftjes met hem staan praten toen hij naar buiten liep zelfs toen zat hij nog vol energie
Ja euh dat komt omdat ik nooit gefilmd wordt op een goed feestquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Geniaalquote:
Preciesquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Levitas het volgende:
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la música
Alphaverb kan ook altijd goed los gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo isquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Alphaverb kan ook altijd goed los gaanMaar de rest staat altijd maar beetje met z'n handjes in de lucht te wapperen. Hun gaan gewoon los netalsof ze in de zaal staan
en dan ook nog eens geweldige setjes neer zetten
Eensch,quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo is
Welkom hier, iets zegt me dat jij het naar je zin gaat hebben hier.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Hippe_Student het volgende:
Zatox en Tatanka leverden weer een heerlijke set bij Black 2011!
Italiaanse kleuren overal en de italiaanse vlaggen en dan:
GANGSTA! bom bom bom bom bom bom bom bom
Dat was een bazenfeestje zeg!quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond alweer een Fusionavondje voor mij:
22:00 23:30 Slim Shore
23:30 01:00 Toneshifterz
01:00 02:30 The Pitcher
02:30 03:00 Donkey Rollers (live)
03:00 03:45 Titan
Haha cool dat hij I Wanna C Ya draaide, daar had ik het nog met hem over vrijdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was een bazenfeestje zeg!
Ik kwam binnen bij het begin van de Toneshifterz. Ik had ze al vaker gezien maar deze keer viel me echt op dat ze gewoon slecht mixen. Crossfader random over en gaan... Daarna The Pitcher, die mixte een stuk beter en af en toe nog wat lekkere tracks ook. (Rebirth anthem!) Daarna de Donkeys met een typische setje van hun. Keihard dus! Was wel ff lekker. Tenslotte de beste act van de avond met Titan. Hij begon met wat chille lompe hardstyle. Daarna tijdens I Wanna C Ya ging de BPM in 1 keer met 25 omhoog en kwam de hardcore voorbij. Geniaal einde!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine sfeerimpressie van de vorige Loudness:
"Wisselend"quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het nieuwe album van Coone![]()
Heb hem vanmorgen al 3x geluisterd
Hoe vinden jullie hem ?
Precies dat, wel goed te pruimen als je op het strand zit/in de achtertuin met vrienden en een biertje. Zo op de achtergrond hoor je de vocals ook wat minder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
"Wisselend"
Solotracks van Coone zijn regelrecht bout, maar een paar co-producties zijn goed te pruimen
Was inderdaad een lekker feestje!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was een bazenfeestje zeg!
Ik kwam binnen bij het begin van de Toneshifterz. Ik had ze al vaker gezien maar deze keer viel me echt op dat ze gewoon slecht mixen. Crossfader random over en gaan... Daarna The Pitcher, die mixte een stuk beter en af en toe nog wat lekkere tracks ook. (Rebirth anthem!) Daarna de Donkeys met een typische setje van hun. Keihard dus! Was wel ff lekker. Tenslotte de beste act van de avond met Titan. Hij begon met wat chille lompe hardstyle. Daarna tijdens I Wanna C Ya ging de BPM in 1 keer met 25 omhoog en kwam de hardcore voorbij. Geniaal einde!
sony cybershot 12.1 megapixel dsc-t90quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef RiKe het volgende:
Met welke camera is dat opgenomen?
Ik zoek al een tijdje een compacte camera met fatsoenlijk beeld en goede geluidskwaliteit voor op feesten.
Welk kadootjequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef Krulliewullie het volgende:
en @ Beach: Thanks voor het kadootje!
Je stond wappie in het stadion?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Was al vanaf vroeg in de middag wappie vanwege middagje fc-utrecht.
Ken er wel meer die dat doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je stond wappie in het stadion?![]()
Dat lijkt me echt helemaal niks..
Dat zijn vaak de mongolen die niet weten waar ze mee bezig zijn en die dan in de problemen komen, waardoor de anti-mensen weer een argument erbij hebben om het allemaal nog meer te verbieden/strenger aan te pakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ken er wel meer die dat doenLijkt mij ook nergens over gaan.. maargoed
Geef ik je gelijk in! Staan veel mongolen tussen maar ik (wij als groep) zitten helemaal bovenaan en doen daar lekker een bakkie met elkaar. Meer naar beneden staan de 'hooligans' die er elke wedstrijd een zooitje van maken. Hoef ik zelf ook helemaal niks mee te maken te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mongolen die niet weten waar ze mee bezig zijn en die dan in de problemen komen, waardoor de anti-mensen weer een argument erbij hebben om het allemaal nog meer te verbieden/strenger aan te pakken.
Heb het 3 jaar terug gedaan in het buitenland op vakantie.quote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand enig idee wat het Bungeejumpen kost op een feest als Decibel?
Wil het dit jaar eens doen
Album van Coone!quote:
Daar filmt die Stanley altijd meequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
@Deeltjesversneller
Volgens mij zijn die Cybershots best goed!
Voor de rest niks boeiends te meldenquote:12.00 - 13:00 Global Soundz
13:00 - 15:45 Allstarz (fanatic, redixx,2-sidez, devon k, GS)
15.45 - 16.30 A-Lusion
16:30 - 17:30 Luna
17.30 - 18.15 Scope DJ
18.15 - 19.00 Adaro
19.00 - 19.30 Second Identity
19.30 - 21.00 Ran-D
21.00 - 22.30 Headhunterz
22.30 - 24.00 Pavo
12.00 - 24.00 MC Rems
Ben d'r ook bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar filmt die Stanley altijd mee
Heb zin in zaterdag!
[..]
Voor de rest niks boeiends te melden
[lurkmode on]
Stanley van dekabouter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar filmt die Stanley altijd mee
Heb zin in zaterdag!
[..]
Voor de rest niks boeiends te melden
[lurkmode on]
Die ene die altijd nieuwe nummers moet filmen op een feestje.quote:
hardtrancequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Album van Coone!
Niet echt hardstyle, maar vind dit wel een dik nummer eigenlijk
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine sfeerimpressie van de vorige Loudness:
Ik heb net m'n kaartje besteld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Misschien naar Arnhem, maar het zal wel niet normaal leuk druk meer worden ben ik bang, dus misschien ook maar niet heen
[/zinlozepost]
Ik heb eigenlijk 't idee dat ik op Loudness wel weer genoeg heb gehoord voor 't aankomende half jaarquote:
Dan ga je maar lekker naar Wolter Kroes, Gerard Joling, Gebroeders Ko en Frans Duijts in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 't idee dat ik op Loudness wel weer genoeg heb gehoord voor 't aankomende half jaarEn dan te bedenken dat Loudness eigenlijk me 1e hardstyle feesie van dit jaar was waar ik heen ging. Feesies waar ik zelf moest draaien uitgesloten natuurlijk
Ut gaat te fuuurquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker naar Wolter Kroes, Gerard Joling, Gebroeders Ko en Frans Duijts in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |