Yay. Gelukkig zitten er twee van mijn keuzes bij.quote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1
[..]
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor.
[..]
K18. Soulsister in the house! Veel gevoel in gestopt en dat komt goed aan. 9.0
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
[..]
Lijkt er dus op dat ik een K3-fanben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja
)
Op een respectievelijk persoonlijke tweede en derde plek: K5 en K18.
Hoeveel liedjes suggesties mag ik neerzetten?quote:
Dat maakt niet uit. Zolang het niet een lijst van 100 liedjes wordt vind ik het wel prima.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoeveel liedjes suggesties mag ik neerzetten?
(en moet dat met yt link voor het gemak?)
Dat is echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Beach het volgende:
Is dat echt of post je stiekem suggesties van jezelf?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef yvonne het volgende:
Kandidaat 3 Tomorrow uit 'Annie'
Kandidaat 5 Summertime
Kandidaat 19 Fever
( eens een keer wat anders)
Jazekerquote:Op woensdag 27 april 2011 11:16 schreef Bolletje... het volgende:
Winnen de nummers 2 en 3 nu eigenlijk ook nog iets?
quote:de Sennheiser MM 70i Ear-canal headset. Een headset speciaal ontwikkeld voor iPhone, iPod en iPad. Door de geïntegreerde microfoon kun je door middel van één druk op de knop tijdens het beluisteren van muziek een telefoontje aannemen en beëindigen. Doordat de dopjes in de gehoorbuis zijn geplaatst, is de demping van omgevingsgeluid optimaal.
Wat tofquote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat tofDat zie ik echt nu pas
En de rest van ons deelnemers krijgen natuurlijk eeuwige roem he!
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Echt tof dat er zoveel hebben meegedaan
Eens iets totaal andersquote:
Ik vind het eigenlijk best een tof lied.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ah kom op, wie wil er nu "tomorrow" zingen??![]()
Ha!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een tof lied.
die heb ik op een FOK! meet nog wel eens op de karaoke gedaan, samen met Mr.Moquote:
whoeaaah die zijn te erg!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Bolletje... het volgende:
Whehe nog heeeel snel:
3: Boom boom bailando
5. sterren aan de hemel
19. Heb de hele nacht liggen dromen
quote:
Hebben ze het toevallig niet alle drie al gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:44 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop voor de finalisten dat ze wat met de suggesties kunnen.
Tot volgende week woensdag hebben ze de tijd om in te sturen. Daarna mag er weer gestemd worden
Nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hebben ze het toevallig niet alle drie al gedaan? [ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Suggesties doen kan niet meer.
Het wachten is nu op de inzendingen van de finalisten
ditquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zanglessen nemen als er een andere prijs dan een mic komt
Aii aii aii aaaaaaiiiquote:
En het is nu dinsdag voor woensdag.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:44 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop voor de finalisten dat ze wat met de suggesties kunnen.
Tot volgende week woensdag hebben ze de tijd om in te sturen. Daarna mag er weer gestemd worden
lekker last minute weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
1 van de 3 is inmiddels binnen, dus het is wachten op de andere 2
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die filmpjes dan!
Mensen die 'tot' met 'tot en met' verwarren...quote:
Ohw ja sorry... dat is mijn foutquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mensen die 'tot' met 'tot en met' verwarren...
Die was het vast vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef iBenny het volgende:
Nog niet... ik ben net achter de 3de kandidaat aan gegaan
Diskwalificaaaaaaaaaaaatie!!!quote:
Kandidaat 3 - Don't know why (Norah Jones)quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Benny kun je wel alvast zeggen welke nummers ze gekozen hebben?
Yay!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yay. Gelukkig zitten er twee van mijn keuzes bij.![]()
Sorry no.18, aan mij lag het niet.
Kandidate 3 zou ik graag nog Norah Jones - Don't know why willen horen zingen.
De andere twee zal ik even over na moeten denken.
Ze moesten nu toch ook zingen wat er opgedragen werd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
veilige keus, vind ik... zeker omdat wij vorig jaar maar moesten zingen wat we opgedragen kregen
Nice, ben benieuwd wat nr 19 zingt!..als die nog meedoetquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kandidaat 3 - Don't know why (Norah Jones)
Kandidaat 5 - Bubbly (Colbie Caillat)
ik begreep dat ze uit alle voorgedragen ideeën er zelf een mochten kiezen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ze moesten nu toch ook zingen wat er opgedragen werd?
oh oke, en vorig jaar werd er voor je gekozen begrijp ik..ja dan lijkt me dit fijner inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik begreep dat ze uit alle voorgedragen ideeën er zelf een mochten kiezen?
ja inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Zou wat zijn zeg: Sorry dames en heren, vanavond geen uitzending van the voice. Een kandidaat is vergeten te komen
Nou we horen ook niets meer van Benny, straks is de presentator ook nog pleitequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Zou wat zijn zeg: Sorry dames en heren, vanavond geen uitzending van the voice. Een kandidaat is vergeten te komen
Benny is naar Apenheul en daarna naar een feestjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nou we horen ook niets meer van Benny, straks is de presentator ook nog pleite
Nietus, ikke!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Dan vind ik dat ìk gewonnen heb.
Vraag me niet waarom, maar het is zo.
Martijn Krabbe gaat toch ook niet naar de Apenheul tijdens de sing-offs?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny is naar Apenheul en daarna naar een feestje
Dus die horen voorlopig ook niet
Volgens mij is het daar ook op je tellen passen en aapies kijken geblazen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Martijn Krabbe gaat toch ook niet naar de Apenheul tijdens de sing-offs?
Ja, zeker die Norah Jones!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar ook op je tellen passen en aapies kijken geblazen.
De greenroom is dan het binnenverblijf van die arme wezentjes die gefilmd en bekeken worden door de buitenwereld.Al die aandacht is veel te veel, gaan ze gestrest lopen ijsberen als ze op moeten. En er wordt vaak van alles naar ze gegooid, maar nou nooit eens iets eetbaars.
Eén entry heb ik trouwens al kunnen luisteren gelukkig.Rechercheur Shiz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |