Yay. Gelukkig zitten er twee van mijn keuzes bij.quote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1
[..]
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor.
[..]
K18. Soulsister in the house! Veel gevoel in gestopt en dat komt goed aan. 9.0
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
[..]
Lijkt er dus op dat ik een K3-fanben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja
)
Op een respectievelijk persoonlijke tweede en derde plek: K5 en K18.
Hoeveel liedjes suggesties mag ik neerzetten?quote:
Dat maakt niet uit. Zolang het niet een lijst van 100 liedjes wordt vind ik het wel prima.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoeveel liedjes suggesties mag ik neerzetten?
(en moet dat met yt link voor het gemak?)
Dat is echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Beach het volgende:
Is dat echt of post je stiekem suggesties van jezelf?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef yvonne het volgende:
Kandidaat 3 Tomorrow uit 'Annie'
Kandidaat 5 Summertime
Kandidaat 19 Fever
( eens een keer wat anders)
Jazekerquote:Op woensdag 27 april 2011 11:16 schreef Bolletje... het volgende:
Winnen de nummers 2 en 3 nu eigenlijk ook nog iets?
quote:de Sennheiser MM 70i Ear-canal headset. Een headset speciaal ontwikkeld voor iPhone, iPod en iPad. Door de geïntegreerde microfoon kun je door middel van één druk op de knop tijdens het beluisteren van muziek een telefoontje aannemen en beëindigen. Doordat de dopjes in de gehoorbuis zijn geplaatst, is de demping van omgevingsgeluid optimaal.
Wat tofquote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat tofDat zie ik echt nu pas
En de rest van ons deelnemers krijgen natuurlijk eeuwige roem he!
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Echt tof dat er zoveel hebben meegedaan
Eens iets totaal andersquote:
Ik vind het eigenlijk best een tof lied.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ah kom op, wie wil er nu "tomorrow" zingen??![]()
Ha!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een tof lied.
die heb ik op een FOK! meet nog wel eens op de karaoke gedaan, samen met Mr.Moquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |