Nietesquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van nietquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijnquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
De auto lijkt wel een zand-bak
Al dat saharazand![]()
Dat is nou juist waar ik het meest mee zitquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Achja, mensen hè? Die hebben altijd een negatief zelfbeeld, zoals DeeEm al zeiquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nou juist waar ik het meest mee zit
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijn.
Heerlijk met dit weerquote:
Lang leve gepest wordenquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.
Geen imageshack gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.
FF de pics uploaden.
Op m'n andere forum gebruik ik altijd Imageshack, maar hier vooral Tinypic, is snel en overzichtelijker, maar meerdere tegelijk weet ik niet echt.quote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet jij iets voor meerdere foto's?
Tweede en derde fotoquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gisteren de autos gewassenquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, ookquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ik niet hoe ik foto's van mezelf moet maken?![]()
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel (tenzij je de foto hebt bewerkt)... en je hebt een mooi figuur
.
Oeh, komt er een nieuwe?quote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
FoBoFoto uploading faalt echt heel hard
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.quote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
FoBoFoto uploading faalt echt heel hard
Dag lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of we EINDELIJK weg kunnen hier.
Dag liefjes![]()
Doeisels!quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Dag liefjes![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.
De multi-upload tool van FOK!quote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet jij iets voor meerdere foto's?
quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Dag liefjes![]()
Want? Kan FOK! er wat aan doen dat andere sites geen hotlinking toestaan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.
Maar wij zijn onwetend, wij weten niet hoe dat allemaal werkt, laat ons hatenquote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? Kan FOK! er wat aan doen dat andere sites geen hotlinking toestaan?
Geef ze een note!quote:Op zondag 24 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie pest jou dan? Die gaan we even terugpesten dan!
Dat lijkt me zo enorm kut hèquote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog geen 20 minuten bij de katten geweest, en ik heb gewoon een gigantische allergische reactie.
Pestte. Hele basisschool + groot deel VWO. Yay zelfbeeld!quote:Op zondag 24 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie pest jou dan? Die gaan we even terugpesten dan!
Ook allergisch voor poezen?quote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog geen 20 minuten bij de katten geweest, en ik heb gewoon een gigantische allergische reactie.
Jeukende traanogen, verstopte neus en geïrriteerde keelquote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo enorm kut hè
Wat is de reactie?
Ik ken het helaas welquote:Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pestte. Hele basisschool + groot deel VWO. Yay zelfbeeld!
Ja, en voor katers... en voor honden, maar dat vind ik minder erg, want die zou ik toch sowieso al nooit nemen, maar een kat had me wel leuk gelekenquote:
Ik dacht alleen honden, vandaar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en voor katers... en voor honden, maar dat vind ik minder erg, want die zou ik toch sowieso al nooit nemen, maar een kat had me wel leuk geleken.
relativerenquote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het helaas wel.
Maar op den duur leer je het te negeren en ik heb (letterlijk) een brede rug ervan gekregen.
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het helaas wel.
Maar op den duur leer je het te negeren en ik heb (letterlijk) een brede rug ervan gekregen.
dat zeker nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.
Maar goed, genoeg andere factoren in het leven die leed veroorzaakt hebben
En langzaam, heel langzaam, leer ik dat ik niet zo walgelijk ben als ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |