Gevloek, en geen nuttige bijdrage aan topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja sorry, nazi's werken nu eenmaal als een rode vlag op een stier bij mij. Wat was er dan zo verkeerd aan mijn reactie als ik vragen mag?
Klagen kan in FB, nu weer ontopic! Wees blij dat ik je geen note gegeven heb!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb op 30 oktober 21.30u geen nuttige bijdrage gedaan mensen!![]()
![]()
Klagen kan in FB!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ondertussen zie ik in echt veel topics allerlei bijdragen die slechts alleen maar bestaan uit het gesmijt met allerlei ziekten, en dat kan allemaal wel blijkbaar. Daarbij wordt zelden ingegrepen...
Je blijft nu ontopic en kapt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
En dat is?
Zeg ErwinRommel, dit is niet aanstootgevend bedoeld hoor, maar waarom noem je je überhaupt naar een Duitse generaal in de periode van de nazi's? Zou ik zelf echt nooit doen...
Inderdaad, maar als je wekelijks overspoeld wordt met propaganda daar weet je het ook niet meer. dan ga je echt geloven dat jou "ras" verdedigt moet worden. (zie N-Korea)quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het blijft een lastig iets. Compleet afhankelijk van de kennis en indrukken van dat moment.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je wekelijks overspoeld word met propaganda daar weet je het ook niet meer. dan ga je echt geloven dat jou "ras" verdedigt moet worden. (zie N-Korea)
ben blij dat ze de documentaire nog hebben kunnen maken, geeft een speciale inkijk over hoe en waarom ze zich melden bij de SS
Gaat slecht op een netbookquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon kijken op het internet.
Die is best goed hoor, alleen vind ik dat de verhalen niet zo 'spreken'. Er is teveel in geknipt. Ik heb de indruk dat die ss'ers veel langer hebben gepraat maar dat ze alleen de 'highlights' voor het programma hebben gebruikt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat slecht op een netbook
Ik kijk de docu morgen wel op een echte TV.
Dat is goed mogelijk, en die zgn "directors cut" zou wel interresant zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die is best goed hoor, alleen vind ik dat de verhalen niet zo 'spreken'. Er is teveel in geknipt. Ik heb de indruk dat die ss'ers veel langer hebben gepraat maar dat ze alleen de 'highlights' voor het programma hebben gebruikt.
De complete interviews zullen toch wel ergens te zien/vinden zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die is best goed hoor, alleen vind ik dat de verhalen niet zo 'spreken'. Er is teveel in geknipt. Ik heb de indruk dat die ss'ers veel langer hebben gepraat maar dat ze alleen de 'highlights' voor het programma hebben gebruikt.
Ja inderdaad dat vond ik ook, ik had even op youtube lopen zoeken en er is nog 1 persoon die ook was geïnterviewd en hij zou een zeer interessant verhaal hebben maar het mocht pas uitgezonden mogen worden als hij dood zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, en die zgn "directors cut" zou wel interresant zijn.
Een van de voormalig SS'ers zei het goed, dat ze het misschien niet allemaal precies wisten, maar dat ze het wel hadden moeten weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je wekelijks overspoeld wordt met propaganda daar weet je het ook niet meer. dan ga je echt geloven dat jou "ras" verdedigt moet worden. (zie N-Korea)
ben blij dat ze de documentaire nog hebben kunnen maken, geeft een speciale inkijk over hoe en waarom ze zich melden bij de SS
Andere tijden he. Geen internet, geen tv, geen mobiele telefoons. Alleen de krant, en die stond vol met propaganda. Een eigen geinformeerde mening vormen was nog niet zo makkelijk in die tijd, zeker niet als je buiten de stad woonde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef Joker89 het volgende:
Een van de voormalig SS'ers zei het goed, dat ze het misschien niet allemaal precies wisten, maar dat ze het wel hadden moeten weten.
Dat, en als je er eenmaal in zat kon je niet zomaar opstappen.quote:Andere tijden he. Geen internet, geen tv, geen mobiele telefoons. Alleen de krant, en die stond vol met propaganda. Een eigen geinformeerde mening vormen was nog niet zo makkelijk in die tijd, zeker niet als je buiten de stad woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |