Het is beide, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mo kan gewoon niet tegen haar verlies. Het is alles of niets bij haar. Ik weet redelijk zeker, dat dat de reden is dat ze zelf weg wil gaan, voor het moment komt dat ze het van een tegenspeler zou kunnen verliezen. Dat heeft niets met Maik te maken, maar alles met een te groot ego.
Is door al velen gezegd.quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Is hier vanmiddag door mij en anderen als gezegd. Maar ik moet dat nog zien of die gaat
Fixedquote:Op zondag 24 april 2011 02:38 schreef E.T.terBak het volgende:
Monique: de MEGA grote jank-loser van SST 2011
Dat zou kunnen, ik heb de cos niet nagelezen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Is hier vanmiddag door mij en anderen als gezegd. Maar ik moet dat nog zien of die gaat
Yup, dat wordt Maiks leven, tientallen sms'jes en belletjes per dag, waar zit je, wat doe je, wanneer zien we elkaar....quote:Op zondag 24 april 2011 02:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is door al velen gezegd.
Dat dus , maar haar ziekelijke jaloezie speelt ook een rol. Ze wil echt 24/7 Maik in de gaten houden. En aandacht en feestjes verpesten.... pfoe, vermoeiend wijf.
Inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 02:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
haha, Karim adviseert haar om het nuchter te doen.
Ik open geen topic als ik weer eens door het slotje heenpostquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Eieren verven. En ze is zo geil als boter, verward sex met liefde
Ik ben MOJO zat.quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef ToughLove het volgende:
Jo is het gezeik van Mo ook zat, die gaat lekker zwemmen
Anders zou ik niet kijken.quote:
PORTUGAL IS GEEN VAKANTIE???quote:Op zondag 24 april 2011 02:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
Phil ook een goed advies: even lekker op vakantie gaan.
Lijkt me inderdaad slim voor haar om NL even te ontvluchten.
Zal hij zelf wel achter komen....quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
Kan iemand een topic openen 'RED MAIK!' ??
Kunnen wij hem de ogen doen openen!
Hij zoekt het zelf maar uitquote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
wie was dat meisje, waarom praatte je met haar, wat zei ze, en wat zei jij toen? Etc., etc.quote:Op zondag 24 april 2011 02:41 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Yup, dat wordt Maiks leven, tientallen sms'jes en belletjes per dag, waar zit je, wat doe je, wanneer zien we elkaar....
Als het niet zo vermoeiend was, zou het bijna grappig zijn die constante strijd om aandacht tussen Jo en Moquote:
Ik kan Maik precies vertellen wat 'm te wachten staat, heb het allemaal al een keer meegemaakt met zo'n zelfde typetje.......ontsnappen is haast onmogelijk, trust me .....quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
Borderline!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
wie was dat meisje, waarom praatte je met haar, wat zei ze, en wat zei jij toen? Etc., etc.
Iemand ook haar dreigement gehoord als Maik iets verkeerd zou doen (ze fluisterde het tegen Jo).
RED MAIK!!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
Hellupquote:Op zondag 24 april 2011 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
wie was dat meisje, waarom praatte je met haar, wat zei ze, en wat zei jij toen? Etc., etc.
Iemand ook haar dreigement gehoord als Maik iets verkeerd zou doen (ze fluisterde het tegen Jo).
Wanneer gilt die zeug NIET.quote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef Ifa het volgende:
Sharon spoort echt niet. Gilt ze als een kenau door de tent dat IEDEREEN het zwembad in moet. (wat uiteraard weer een fail opleverde)
IK HOORDE HET OOK!quote:Op zondag 24 april 2011 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het begint al : "MAIK NIET OP STAP GAAN"
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef De_Rennies het volgende:
Nu is ze zelfs haar neefje aan het bedreigen, Mootje komt eraan !!!!! BWWAAAAAHHHHHH !!!!
Heeft ze pech, want hij meldde eerder vanavond al dat hij op stap ging.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft ze pech, want hij meldde eerder vanavond al dat hij op stap ging.
quote:Op zondag 24 april 2011 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nu hoeft hij alleen nog maar te zegen dat hij gaat OPstappen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 02:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Mo ligt weer met de badjas van Maik in bed.
heb jt ooit zo zout gegeten? blahhquote:Op zondag 24 april 2011 02:48 schreef chufi het volgende:
Maik mag morgen niet op stap omdat ie fit moet zijn volgens Mo]
En dat is nog maar het begin van het einde voor Maik hoor.....quote:Op zondag 24 april 2011 02:51 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
heb jt ooit zo zout gegeten? blahh
Als ze die nou eens door haar strot douwen heeft ze hem altijd bij zich...quote:
Die mag ze meenemen naar de inrichting.quote:Op zondag 24 april 2011 02:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zelfs zijn badjas laat ze niet los
Het is niet alsof ze niet eerder iets door d'r strot gedouwd heeft gekregen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als ze die nou eens door haar strot douwen heeft ze hem altijd bij zich...
wel weer een ervaring in het leerproces van het levenquote:Op zondag 24 april 2011 02:52 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
En dat is nog maar het begin van het einde voor Maik hoor.....
Dat staat zelfs nog in zijn intro-tekst: ik ben vrijgezel en dat is een keuze (o.i.d.)quote:Op zondag 24 april 2011 02:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zou Mo nu echt niet snappen dat Maik helemaal geen vaste relatie wil? Die jongen woont niet voor niets nog bij zijn ouders, hij wil helemaal geen verplichtingen en verantwoordelijkhedenMaik wil lekker flierefluiten en vooral vrijgezel zijn
Zal ze het als blonde vast goed doenquote:
En dan mag Karim het weer halen van die trut, en dan overtreed hij de regels weer.quote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gewoon de muur overslingeren, net als het ouija bord
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.quote:Op zondag 24 april 2011 02:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zou Mo nu echt niet snappen dat Maik helemaal geen vaste relatie wil? Die jongen woont niet voor niets nog bij zijn ouders, hij wil helemaal geen verplichtingen en verantwoordelijkhedenMaik wil lekker flierefluiten en vooral vrijgezel zijn
PFFFFWHAHAHAHAquote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.
LOL, dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat staat zelfs nog in zijn intro-tekst: ik ben vrijgezel en dat is een keuze (o.i.d.)
Ja, ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Het is wat Jo zegt, het is geen gevangenis.quote:Op zondag 24 april 2011 02:59 schreef willllll het volgende:
de verboden deur is toch altijd open voor diegene die weg wil, toch
Wat moet hij anders, op tv? Maik wil populair zijn bij de vrouwtjes, en niet de botte hufter. Daar scoor je geen meisjes mee.quote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.
De ironiequote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Jo tussen de blote piemels. Ze heeft alle piemels al gezien behalve die van Flip want die staat in zijn zwembroekje onder de douche.
Terecht, als je wilt gaan. (Alleen zou een Mr. in de rechten cool met artikelen moeten kunnen schermen als een simpel "ik wil er NU uit" niet helpt.)quote:Op zondag 24 april 2011 03:00 schreef Day het volgende:
En reken maar dat ze morgen net zo lang blijft drammen (lees janken en mokken) tot de stem haar echt laat gaan.
Vanmiddag niet, toen kwam ze ook even een kijkje nemenquote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Jo tussen de blote piemels. Ze heeft alle piemels al gezien behalve die van Flip want die staat in zijn zwembroekje onder de douche.
Volgens mij vindt Flip het erger dan Jo, hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 03:01 schreef snetje het volgende:
Jo en Flip proberen Mo nog over te halen en Mo gaat stuk ondertussen en wil weg!..
Jo en Flip weten dondersgoed dat als Mo weg is zij ook gaan .... misselijk dus! ten koste van iemand zijn gevoelens je spel spelen
Een paar uur geleden niet hoor.... Deed gewoon mee met Geer en karimquote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Ik twijfel ook niet dat de stem haar laat gaan, maar misschien kan het morgen niet eens.quote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Terecht, als je wilt gaan. (Alleen zou een Mr. in de rechten cool met artikelen moeten kunnen schermen als een simpel "ik wil er NU uit" niet helpt.)
Voor het eerst dan vandaag!quote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een paar uur geleden niet hoor.... Deed gewoon mee met Geer en karim
Kan die hobbit toch ook niet weten dat er een man van 6 meter komt douchen....quote:Op zondag 24 april 2011 03:05 schreef Coos het volgende:
btw die douche is door een hobbit aangelegd. Karim kan er niet eens rechtop onder staan.
niet alleen jho, of zie ik het verkeerd??quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik open geen topic als ik weer eens door het slotje heenpost
Jo interesseert het geen moer, hè?
Zit, pootje, lig....quote:Op zondag 24 april 2011 03:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mo "ik hoop dat Maaik net zo'n goede jongen is als Segredo" Een hondje dus...
Niet likken!.....oh neeequote:
Hondje Maik: Uit?quote:
eerder de oesterzwammen er af knagen.quote:
Wat? ben jij Maik?quote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef chufi het volgende:
Heeft Mo nu net op de knop van de KvdW gedrukt?
weet niet... lacheeeee!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef chufi het volgende:
Karim adviseerde haar dat morgen te doen als ze weer nuchter was.quote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef chufi het volgende:
Nee iddquote:
Moet je wel snel zijn morgen staat ze misschien alvast voor zn deurquote:Op zondag 24 april 2011 03:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nog even en ik sluit me ook aan bij de actie Red Maaik...
nee ze denkt dat ze weggaat morgen maar ze kan nu al weg via de verboden deur maar dat weet ze niet meer door al die drankquote:Op zondag 24 april 2011 03:12 schreef chufi het volgende:
Karim ging douchen en later was Mo ook uit bed ....quote:Op zondag 24 april 2011 03:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Karim adviseerde haar dat morgen te doen als ze weer nuchter was.
Maar heb het niet gezien.
Een hopeloze zaak dus...quote:Op zondag 24 april 2011 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn morgen staat ze misschien alvast voor zn deur
welnee, drank vergeet.......quote:Op zondag 24 april 2011 03:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zou Mo nog drama gaan maken vannacht en iedereen wakker houden?
Is dat zo, joh? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 24 april 2011 03:15 schreef willllll het volgende:
[..]
nee ze denkt dat ze weggaat morgen maar ze kan nu al weg via de verboden deur maar dat weet ze niet meer door al die drank
trustequote:Op zondag 24 april 2011 03:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jochies, ik duik mijn nest inAju met ten du
haha dat wil ik meemaken!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:18 schreef De_Rennies het volgende:
ram Mo gewoon met d'r kop door de exitdeur, opgeruimd staat netjes...
Gewoon even met de sleutel open maken en haar dan zachtjes buiten de deur zitten mag van mij ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 03:18 schreef De_Rennies het volgende:
ram Mo gewoon met d'r kop door de exitdeur, opgeruimd staat netjes...
Hier ook niet?quote:Op zondag 24 april 2011 03:19 schreef Vultarian het volgende:
nou ik krijg geen cam aan de gang, zelfs op de site van nep5 niks
is niet zo spectaculairquote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gewoon even met de sleutel open maken en haar dan zachtjes buiten de deur zitten mag van mij ook hoor
4 witte schermpjesquote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier ook niet?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
eindelijk weer een beetje spanning!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim is niet blij met hoe alles gaat. Als Monique gaat, komt er een vervanger en die mag niet genomineerd worden in de eerste week. Dus, is het in ieders belang om Monique ervan te weerhouden om naar huis te gaan.
Ik hoop zó dat er geen vervanger komt, in het belang van Net5. Eindigen ze de reeks maar wat eerder.quote:Op zondag 24 april 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim is niet blij met hoe alles gaat. Als Monique gaat, komt er een vervanger en die mag niet genomineerd worden in de eerste week. Dus, is het in ieders belang om Monique ervan te weerhouden om naar huis te gaan.
Het zou wel triest zijn, als er in de laatste weken nog een vervanger in zou komen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat er geen vervanger komt, in het belang van Net5. Eindigen ze de reeks maar wat eerder.
Dat dus.quote:Op zondag 24 april 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het zou wel triest zijn, als er in de laatste weken nog een vervanger in zou komen.
Gokje...ze moesten naar bed?quote:Op zondag 24 april 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Waar overtreden Gerard en Karim de regels? Wie het weet mag het zeggen!
Met dronken kop kaarsen aan steken???quote:Op zondag 24 april 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
weet het ook niet. slaat nergens op.quote:Op zondag 24 april 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
kaarsjes misschien of praten over jo die voorgetrokken wordt overal meequote:Op zondag 24 april 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er mogen geen kaarsen aangestoken worden in de slaapkamers.quote:Op zondag 24 april 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die waren al uit, toen Karim een waarschuwing kreeg.quote:Op zondag 24 april 2011 03:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Met dronken kop kaarsen aan steken???
Als ze Maik nou eens sturen....quote:Op zondag 24 april 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het zou wel triest zijn, als er in de laatste weken nog een vervanger in zou komen.
quote:
Nee, Karim stak er weer 1 aan om de kaarten van zijn familie te lezen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die waren al uit, toen Karim een waarschuwing kreeg.
Ah, dan zal dat het zijn geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Karim stak er weer 1 aan om de kaarten van zijn familie te lezen.
ja...ik ook..quote:
En ik maar denken dat Sharon gewoon een veulen is,quote:Op zondag 24 april 2011 03:30 schreef missmistreated het volgende:
Sharon Hooiberg... of der moeder dood of haar paard dood...zou ze dus voor haar moeder kiezen...
Ik doe met je mee Roedie.quote:
Lijkt mij ook supertof...quote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef bull1966 het volgende:
karim :
het lijkt me supertof om fenneke te ontmoeten
gerard:
ja dat lijkt me ook supertof om fenneke te ontmoeten
lolquote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ah, dan zal dat het zijn geweest.
quote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef marsan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Sharon gewoon een veulen is,
Ok een groot uitgevallen veulen
vrij groot exemplaar!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef marsan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Sharon gewoon een veulen is,
Ok een groot uitgevallen veulen
Hij heeft recht om te zeuren, na een zeurende Jo en een zeurende Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Als Gerard dat zegt is het zoquote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Ja precies!quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
gelijk heeft ie!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Secredo wil ook naar huis! NUUUUUU!!!!
Gaat ie Mo het huis uitpraten???quote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik beschreef slechts wat ik hoorde.;)quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
Welterusten, en ook een goed Pasenquote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
welterusten allemaal en een gezellige pasen
Slaap lekker, en geniet van je paasontbijtjequote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:41 schreef spikey08 het volgende:
[..]
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!
oordopjes???quote:Op zondag 24 april 2011 03:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zou echt geen oog dicht doen, met zo'n blaffende puppy.
maar is wel leuk, net een sinterklaas, ook niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Vast nietquote:Op zondag 24 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Nou, de boel slaapt.
Ben benieuwd of Mo morgen doorzet.
hoop het welquote:Op zondag 24 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Nou, de boel slaapt.
Ben benieuwd of Mo morgen doorzet.
Dat is een ding dat zeker is!quote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoop het wel
ook voor haarzelf het beste
Rare flapoor die paashaas, Laura is er niets bij...quote:Op zondag 24 april 2011 03:46 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar is wel leuk, net een sinterklaas, ook niet te vertrouwen
Eerder een dubbele whiskey, gewoon knocked-out met oordopjes je bed in... dan zou het misschien nog kunnen lukken met de nachtrustquote:
je hebt zoooo gelijk!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Rare flapoor die paashaas, Laura is er niets bij...
ik zou met jou wel een avond kunnen stappen...!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eerder een dubbele whiskey, gewoon knocked-out met oordopjes je bed in... dan zou het misschien nog kunnen lukken met de nachtrust
quote:Op zondag 24 april 2011 03:52 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik zou met jou wel een avond kunnen stappen...!!!
Ze hebben een feestje gespeeld.quote:Op zondag 24 april 2011 03:56 schreef Vultarian het volgende:
is er nou nog wat interessants gebeurd vanavond/vannacht?
lekker he,,, ik heb ook een hond die de regels al weet. heerlijk. een knuffel en lekker slapen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]Toevallig zit ik nog na te genieten van een avondje stappen, met nu een glaasje wijn voor het slapen gaan. En een blaffende Secredo, die ik (goddank) zo meteen gewoon uit kan zetten
Zo hoort het!quote:Op zondag 24 april 2011 03:57 schreef spikey08 het volgende:
[..]
lekker he,,, ik heb ook een hond die de regels al weet. heerlijk. een knuffel en lekker slapen.
Slaap lekker! Ik ga Secredo de mond snoeren nuquote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef spikey08 het volgende:
[..]
is heerlijk, weltrusten voor dadelijk!!
succes!!!slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 04:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik ga Secredo de mond snoeren nu
sweet dreams!quote:Op zondag 24 april 2011 04:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Naar slapende mensen kijken werkt inderdaad aanstekelijk. Zoete droompjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |