En dan mag Karim het weer halen van die trut, en dan overtreed hij de regels weer.quote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gewoon de muur overslingeren, net als het ouija bord
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.quote:Op zondag 24 april 2011 02:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zou Mo nu echt niet snappen dat Maik helemaal geen vaste relatie wil? Die jongen woont niet voor niets nog bij zijn ouders, hij wil helemaal geen verplichtingen en verantwoordelijkhedenMaik wil lekker flierefluiten en vooral vrijgezel zijn
PFFFFWHAHAHAHAquote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.
LOL, dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat staat zelfs nog in zijn intro-tekst: ik ben vrijgezel en dat is een keuze (o.i.d.)
Ja, ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Het is wat Jo zegt, het is geen gevangenis.quote:Op zondag 24 april 2011 02:59 schreef willllll het volgende:
de verboden deur is toch altijd open voor diegene die weg wil, toch
Wat moet hij anders, op tv? Maik wil populair zijn bij de vrouwtjes, en niet de botte hufter. Daar scoor je geen meisjes mee.quote:Op zondag 24 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij heeft aangegeven dat hij voor haar kiest en met haar verder wil.
De ironiequote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Jo tussen de blote piemels. Ze heeft alle piemels al gezien behalve die van Flip want die staat in zijn zwembroekje onder de douche.
Terecht, als je wilt gaan. (Alleen zou een Mr. in de rechten cool met artikelen moeten kunnen schermen als een simpel "ik wil er NU uit" niet helpt.)quote:Op zondag 24 april 2011 03:00 schreef Day het volgende:
En reken maar dat ze morgen net zo lang blijft drammen (lees janken en mokken) tot de stem haar echt laat gaan.
Vanmiddag niet, toen kwam ze ook even een kijkje nemenquote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Jo tussen de blote piemels. Ze heeft alle piemels al gezien behalve die van Flip want die staat in zijn zwembroekje onder de douche.
Volgens mij vindt Flip het erger dan Jo, hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 03:01 schreef snetje het volgende:
Jo en Flip proberen Mo nog over te halen en Mo gaat stuk ondertussen en wil weg!..
Jo en Flip weten dondersgoed dat als Mo weg is zij ook gaan .... misselijk dus! ten koste van iemand zijn gevoelens je spel spelen
Een paar uur geleden niet hoor.... Deed gewoon mee met Geer en karimquote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef Coos het volgende:
Ik twijfel ook niet dat de stem haar laat gaan, maar misschien kan het morgen niet eens.quote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Terecht, als je wilt gaan. (Alleen zou een Mr. in de rechten cool met artikelen moeten kunnen schermen als een simpel "ik wil er NU uit" niet helpt.)
Voor het eerst dan vandaag!quote:Op zondag 24 april 2011 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een paar uur geleden niet hoor.... Deed gewoon mee met Geer en karim
Kan die hobbit toch ook niet weten dat er een man van 6 meter komt douchen....quote:Op zondag 24 april 2011 03:05 schreef Coos het volgende:
btw die douche is door een hobbit aangelegd. Karim kan er niet eens rechtop onder staan.
niet alleen jho, of zie ik het verkeerd??quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik open geen topic als ik weer eens door het slotje heenpost
Jo interesseert het geen moer, hč?
Zit, pootje, lig....quote:Op zondag 24 april 2011 03:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mo "ik hoop dat Maaik net zo'n goede jongen is als Segredo" Een hondje dus...
Niet likken!.....oh neeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |