Ja, ik gok op een 'ik kom net uit een 3,5 jaar-discussie met Flip.quote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef bull1966 het volgende:
kijk die kop van JoJo
d'r zit haar iets dwars
als smoes , maar eigenlijk baalt ze ervan dat Flip Mo meteen gaat troosten als ze huilt en haar laat staanquote:Op zondag 24 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik gok op een 'ik kom net uit een 3,5 jaar-discussie met Flip.
Wat vals!quote:Op zondag 24 april 2011 01:50 schreef bull1966 het volgende:
Mo ga nu ff flip claimen
maar dan wel zo dat JoJo het ziet
ik wil actiequote:
ja dat schreef ik alquote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker, ze vertrouwt hem absoluut niet (gesprek met Jo net) maar we wil echt, echt, echt oud met hem worden.
trustequote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben lekker naar mijn bedje toe, nog veel plezier!!!!
Zag het ook, dat scheelde niet veel...quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef bull1966 het volgende:
mo dat was je kans
had 'm vol op de bek gepakt
Kinderen? Die wordt nooit volwassenquote:Op zondag 24 april 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ja dat schreef ik alze wil echt echt maar dan ook echt oud met hem worden en kids terwijl ze hem in real life nog niet eens heeft meegemaakt...
Ik ken zo'n types als Mo helaas maar al te goed, krijg je van die leuke momenten in een relatie, Maik: ik ben rond 5 uur thuis Mo. Komtie om 2 over vijf binnen, zegt Mo, ik dacht dat je er om 5 zou zijn ???????? En dan ruzie....quote:Op zondag 24 april 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ja dat schreef ik alze wil echt echt maar dan ook echt oud met hem worden en kids terwijl ze hem in real life nog niet eens heeft meegemaakt...
quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zag het ook, dat scheelde niet veel...
quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
ik mis Fen hierquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke:
@johanhoeben Alex was ook al een vriend, zeker!! Daar is Geer ook heel blij mee #sstnl @SST_Alexander
1 minute ago via Twitter for iPhone in reply to johanhoeben
lau is al naar huis hoorquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
kan ze in de zandbak mee taartjes bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |