hand in zakquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:17 schreef Henkie94 het volgende:
In t donker chips eten werkt niet echt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha jij kan er niet mee omgaan!
ben jij dat dan doe ik ff adden en zulksquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-waspoeder
Jep dat ben ik, check ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef n8n het volgende:
[..]
ben jij dat dan doe ik ff adden en zulks
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar verder ben ik vrollukkkkkk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
Gebookmarked, morgen ga ik ernaar luisteren ok!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
Nee niet morgenquote:
heb je gefollowed hihiquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep dat ben ik, check dit
http://www.legaldownload.net/genre/dance
Baasquote:
Sryquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Morgen is t godver zondag, sabbat alles.
drogredeneringquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat vrolijk zijn omdat bepaald persoon leuk vinden en leuk gevonden worden omdat zus zo.
Oh, toffquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat vrolijk zijn omdat bepaald persoon leuk vinden en leuk gevonden worden omdat zus zo.
wilde zien of je zou happen als een gup op het droge, dat maakt mij dan weer extaticquote:
Is goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het trouwens wel tijd voor een tinychat.
ik leer steeds beter minder te happenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef n8n het volgende:
[..]
wilde zien of je zou happen als een gup op het droge, dat maakt mij dan weer extatic
nieuw slachtoffer nodigquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik leer steeds beter minder te happen
Het is een illusie.quote:
Perfecte moord bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef n8n het volgende:
basiskennis voor piraatjens
http://www.moviesfoundonl(...)e_perfect_murder.php
Des duivels?quote:
http://tinychat.com/arg7quote:
Vraag Breezer.quote:
Nu nog jezelf ontdoen van die speknek.quote:
Ik bewaar het voor jou voor een speciaal momentquote:
Waarom boos dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pff, gisteren liet je niks zien en nu dit.![]()
Ik haat jullie allemaal, want jullie haten mij ook!!!
Trustenquote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook niet. Ongesteld alles
Ik ga slapen, aju paraplu.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Truste lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi.quote:
linksachterinquote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Zeroku het volgende:
Ongeveer 600 fans op Beatlesdag
Heeft iemand Klinky gespot?
Okidoki.quote:
Doei.quote:
quote:
Ik ga maar even aan de colaquote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Beach het volgende:
dat is allang op natuurlijl leffe alles enzo en daarvoor wat anders tioen ik weg was
Piel!quote:Op zondag 24 april 2011 03:15 schreef mc-Piel het volgende:
en nu ga ik pitten, want er is hier niemand
heyquote:Op zondag 24 april 2011 10:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemorgen
Vrolijk pasen iedereen
hey Klinkiequote:
Met mij wel, ben net wakker, ga zo eigenlijk beginnen aan m'n paasontbijt, in mijn eentjequote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef Beach het volgende:
[..]
heySV alles goed? Lekker eieren gegeten?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach, ik ben een beetje teleurgesteld. Eerst ga je niet naar je zus, nu dit..
Waar is de rest van het gezin dan? Nog in de kerk?quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, ben net wakker, ga zo eigenlijk beginnen aan m'n paasontbijt, in mijn eentje
Ma is werken, pa heeft al ontbeten en mijn zusje ligt nog te slapenquote:Op zondag 24 april 2011 10:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar is de rest van het gezin dan? Nog in de kerk?
ben ik altijdquote:
okee ik snap de hint al ik moet wegquote:
Maak haar wakker en ga samen met haar eten?quote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ma is werken, pa heeft al ontbeten en mijn zusje ligt nog te slapen
Gaat ze denk ik niet leuk vindenquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Maak haar wakker en ga samen met haar eten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Maak ontbijt op bed voor haar.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gaat ze denk ik niet leuk vinden
quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op zondag 24 april 2011 11:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 24 april 2011 11:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
niet de schuld bij een ander leggen
iets met pot verwijt een ketelquote:
zwangerquote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
ochtendmisselijkheid.... 2e dag... te lang niet gehad.... daarom had ik dus een kutritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maak je me nu uit voor een lesbienne?!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik normaal ook niet, ik moet me altijd haasten op het laatstquote:Op zondag 24 april 2011 11:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Beach als ik een afspraak heb kom ik niet te laat.
Ik wilde er zelf om half 12 zijn, terwijl 12 uur de bedoeling is dus ik haal het nog makkelijk hoor.
En m'n zwager en zus kennende liggen die nog in bed terwijl ik aanbel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mogge
Ontbijten maar.. heb me toch een honger
Hoiquote:
Ik heb lekker geslapenquote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, lekker geslapen?
Ben je nog lang doorgegaan vannacht?
Oh, dan sliep je eerder dan ik.quote:Op zondag 24 april 2011 11:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb lekker geslapenGing om 02:00 uur slapen ofso
Heuj lieve Cosmoooquote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 24 april 2011 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan sliep je eerder dan ik.
[..]
Heuj lieve Cosmooo
Hoe gaat het met je?
Lol whut.quote:Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideeZo slecht ken ik mezelf
Oh kut, nu heb ik honger.quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
En BAM mijn croissants zijn klaar
Inderdaad ^^quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lol whut.
Nouja, dan kan het in ieder geval ook niet slecht gaan, toch!
Geen ideequote:Op zondag 24 april 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
waarom heten er zoveel mensen jeroen
Ze waren heerlijk iddquote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks mis met een beetje liefde voor vrouwen
Dankje SV, lekkere croissants? ;D
link naar je nummer?quote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben maar eens langs mijn opa en oma geweest. Moet ook af en toe hè
Ik zie dat 5 radiostations mijn nummer hebben gedownload![]()
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-waspoederquote:
Bakkes sletquote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
zippysharecom/poepliedjevanpatje.zip
Hallo.quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag ben ik broke,
maar morgen ben ik rijk.
Morgen zit ik bij de piraterij,
dus pas maar op, want anders is jouw lichaam zo een lijk.
Ik zeg goedemorgen, arg!
Naatjehoiiiquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag ben ik broke,
maar morgen ben ik rijk.
Morgen zit ik bij de piraterij,
dus pas maar op, want anders is jouw lichaam zo een lijk.
Ik zeg goedemorgen, arg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohnoes niet nóg meer radio onzers hier hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het al opvallend van mezelf dat ik hier niet eerder heb gepost, want als er 1 iemand was die pleitte voor de wedergeboorte van een ONZ SC...
Baasquote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
Patje, ik was net 3voor12 podcast aan het luisteren en ik dacht dat ik die nog op had staan op een gegeven moment, bleek het jouw brouwsel te zijn
dan zit je hier verkeerd want dit is geen onz scquote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het al opvallend van mezelf dat ik hier niet eerder heb gepost, want als er 1 iemand was die pleitte voor de wedergeboorte van een ONZ SC...
quote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens wel allemaal pauperradiostations die hem hebben gedownload maar dat maakt niet uit, en die berichtjes erbij
Het is wel een SCquote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dan zit je hier verkeerd want dit is geen onz sc
Haha allemaal onbekende, hier bijvoorbeeld een berichtjequote:
quote:Beste artiest,
Een radiozender heeft je muziek gedownload via de radiopromotie tool.
In je beheer van Legaldownload kun je zien welke radiozender je muziek heeft gedownload.
Dit was zijn/haar reactie over je liedje:
wij gaan de plaat promoten bij www.voorjouradio.nl
muzikale groetjes dj jan van voorjou radio
Radio station: Radio Vrijheid
Met vriendelijke groet,
Het gaat rechtdoor, totdat je afslaat. Het is nooit zo, totdat het wel zo is.quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man. Tenzij je vervelend doet, dan heb je boze piraten.
die sitequote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha allemaal onbekende, hier bijvoorbeeld een berichtje
[..]
Prachtig hèquote:
Piratennnn, harrrr.quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
Allemaal piratenzenders die mijn liedje draaien nu ter promotie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die DJ Jan![]()
Dj Henryquote:Bedankt voor deze nuziek.
Groetjes van Dj Henry.
Geen enkel probleem, mijn nummer is gewoon gratis beschikbaar en voor iedereen te beluisteren. Ik vind namelijk dat muziek gratis moet zijnquote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
patje, vind je het heel erg dat ik jouw nummer Naatje's Plaatje laat worden bij de lokale van Gouda
OMFG IK HEB NEIT GESTEMD FAKL;SDJGAL;KSGJA;LKSDGKL;ASD G KSLGAKLSJDG WUUUUUUTquote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uitslag idolsgebeuren vandaaaaaaag
de hel barst los nuquote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMFG IK HEB NEIT GESTEMD FAKL;SDJGAL;KSGJA;LKSDGKL;ASD G KSLGAKLSJDG WUUUUUUT
OH MIJN GODquote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, maarja ik weet niet wie wie isquote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WATTTTTTquote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef Omdatappel het volgende:
KLINKER OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMG OMG OMG OMG
quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja tering ik voel me echt dommmmmmmmmmmmmmmm.![]()
![]()
![]()
Maar een zingende vriendin horen zingen is leuk. Vooral als ze goed kan zingen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij van kwaliteitsmuziek hield, idols is geen kwaliteit
oeh, oeh, oeh, wie? wat? waar?quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar een zingende vriendin horen zingen is leuk. Vooral als ze goed kan zingen.
ooooooooooooooooooooooohquote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK!idols tochhh dude. Maar ik mag niks meer zeggen
ik ben al bezet.quote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In het donkere kamertje achterin, trek je broek maar vast uit en ga maar kijken
Dankjequote:Op zondag 24 april 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb je waspoeier avontuur geluisterd, kaaigaaf gewoon
Ja.quote:Op zondag 24 april 2011 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
OF IS HET OMDAT WE ALLEMAAL OP EEN ANDERE BOOT ZITTEN EN NAAR ELKAAR TOE MOETEN SCHREEUWEN?
eh, lieve schat, volgend jaar is 2012quote:Op zondag 24 april 2011 13:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Volgend jaar is pasen echt al op 8 april, en in 2012 al op 31 maart O_O
Go aheadquote:
2013, typo, ow, WW3 nu!quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eh, lieve schat, volgend jaar is 2012
sryquote:
Ik was een tijdje terug ook in Amsterdam.quote:Op zondag 24 april 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Go ahead
[..]
2013, typo, ow, WW3 nu!
Eng hoor, zo'n grote stadquote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
[..]
Ik was een tijdje terug ook in Amsterdam.
Zit vol enge vieze mannen, wil niet wetenquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vooral als er een enge man woont.
[..]
sryquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zit vol enge vieze mannen, wil niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |