Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaartquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaart
Lekker boeiend,... net zoals de streams op het momentquote:
Die mierendoosjes moeten toch in de lucht hangen ??? Zijn toch vliegende mierenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat de mieren niet voor de camera's vliegen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaart
Nee t programma geeft lekker veel aanleiding voor een goede TTquote:
Daar doelde ik ook op. Sarcasme is lastig soms.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Lekker boeiend,... net zoals de streams op het moment
daarom loopt ze ook met molentjes, klap van de wieken gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
Haha ja, heb je een ondertoon bij nodig en dat wil nie altijd lukken met woordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Sarcasme is lastig soms.
quote:
Zit ze tegenwoordig in de kledingpiraterij dan met dat lapje voor dr oog?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Er schijnt ergens in een hoek een mierennest te zitten.
Misschien wat grondiger schoonmaken djoon, een lapje voor het oog volstaat niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kwam zomaar in me op.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Next puppy !! Leuke naam voor een programmaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
hopelijk pakt segredo die mierenlokdoosjes niet
Er zullen heel wat kinderhandjes te pas komen aan die lorrenshit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zit ze tegenwoordig in de kledingpiraterij dan met dat lapje voor dr oog?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Hij is leuk PB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kwam zomaar in me op.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kwam zomaar in me op.![]()
![]()
Nee MamaJo was gewoon toevallig in Instanbul, waar je zeer lucratief fake merk-kleding in kan kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zit ze tegenwoordig in de kledingpiraterij dan met dat lapje voor dr oog?
Als ze dan slim zijn zetten ze de lokdozen in een hoek in de tuin waar geen mens/hond komt. Mutsen kennende staan ze straks door heel het huis en heb je buiten geen mier meer en zitten ze allemaal binnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Er schijnt ergens in een hoek een mierennest te zitten.
Misschien wat grondiger schoonmaken djoon, een lapje voor het oog volstaat niet.
Opgespoten lip doet altijd alsof ze goed schoonmaakt, overal met hetzelfde lapje (doekje) langs.quote:
Segredo pakt alles in zijn bek. En er staat een waarschuwing op die doosjes dat ze buiten het bereik van kinderen en dieren moeten worden neergezet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat zijn ze aan het mierenneuken om een paar doosjes.
Sjesus meen je dat nouquote:
Zwaar giftig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Segredo pakt alles in zijn bek. En er staat een waarschuwing op die doosjes dat ze buiten het bereik van kinderen en dieren moeten worden neergezet.
Als ze slim zijn zetten ze die lokdoosjes bij de inloopruimte van Mo. Daar komt het meeste ongedierte op af lijkt me met dit douche-gedrag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als ze dan slim zijn zetten ze de lokdozen in een hoek in de tuin waar geen mens/hond komt. Mutsen kennende staan ze straks door heel het huis en heb je buiten geen mier meer en zitten ze allemaal binnen.
Het was nep. Ze deed alsof voor een opdracht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef bull1966 het volgende:
is er een filmpje van voor de SL waar JoJo flipt ?
en waarom flipte ze ( vind het niet terug in de COS
kom net terug van werk
ok THNXquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was nep. Ze deed alsof voor een opdracht.
er gebeurd te weinig in het huis dat ze maar missie moeten verzinnen zodat het lijkt alsof ze ruzie hebbenquote:
is ze nep irritant erger dan gewoon irritant ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
beide niet te pruimen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
is ze nep irritant erger dan gewoon irritant ?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Ze blijft ongeloofwaardig, of ze nou gewoon nep is, of nep nep.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Of smileysquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Haha ja, heb je een ondertoon bij nodig en dat wil nie altijd lukken met woorden
eerst het aanrecht dan de wc bril en daarna ff lekker de eetbarquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Opgespoten lip doet altijd alsof ze goed schoonmaakt, overal met hetzelfde lapje (doekje) langs.
Misschien moeten ze niet zo'n halfbakken actie als met die Johanna doen maar gewoon een heel zwik exen met wraakgevoelens erin gooien. Denk dat barman Flop ook wel een spoor van verdriet heeft achtergelaten, ik heb Karim al over vreemdgaan gehoord, Sharon valt altijd op foute jongens zegt ze, nou ja Mo obvious die is door diverse Curaçaoënaars en Arubanen uitgewoond, ik zeg gooi vol dat huis met échte geheimen uit het verledenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er gebeurd te weinig in het huis dat ze maar missie moeten verzinnen zodat het lijkt alsof ze ruzie hebben![]()
Niet nep hoor. Ze hebben er een sleutel voor weggespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is al gedaan. Ik ging spontaan over mijn nek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Of smileys![]()
Hebben ze Laura nog/al "ge-eert" met mass kroelen en ge-komt-wel-goed-schat trouwens ?
Vast niet zeker? Ik wacht nog steeds tot deze ingezet word.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst het aanrecht dan de wc bril en daarna ff lekker de eetbar
heel vaak weet ik wel iets moois te vinden in mensenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze blijft ongeloofwaardig, of ze nou gewoon nep is, of nep nep.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet nephoor. Ze hebben er een sleutel voor weggespeeld.
Ok nou er staat nog een lijst vragen open van gister op de twitter!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
laura's twitter![]()
followers, zodra laura door heeft hoe het allemaal werkt het tweeten dan horen en lezen jullie dat zekker ik moet het even uitleggen #sstnl
about 18 hours ago via Ovi by Nokia
quote:SST_Laura SST Laura
Mijn oorspronkelijke geheim is super saai dus was blij met het nieuwe geheim. Ik ben namelijk dyslectisch......... #sstnl
@SST_Laura En lui en sloom en saai #sstnl
@SST_Laura Wat deed jij in het huis want iedereen walgde van je #sstnl
@secretstorynl owwwwjey het is maar een eenpersoonshangmat #sstnl
@SST_Laura Denkt dat ze beroemd en geliefd is whahahahahaha #sstnl
#sstnl wat vind je van al die klote opmerkingen ? Sommige kloppen. Andere niet !
#sstnl Lig je nu ook te twitteren want gister werd je liggend opgemaakt je bent te lui om maar uit je ogen te kijken he laura
sstnl laura waarom deed je niets in huis net als de vuilnisbak geer zei ik maak hem schoon hij is vuil zeg jij ja was gister al bah bah
#sstnl ik heb nog nooit zo'n lui kreng gezien als laura.gapen gapen en nog eens gapen en op bed liggen...walgmeid !!!
#sstnl @SST_Laura ga je nu in de dierentuin aan de slag als slomme giraffe?
StrangerNL Stranger
@SST_Laura Kom je ook lekker GAPEN op FOK! Forum? #sstnl
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
@SST_Laura Ben jij je ervan bewust dat je alleen maar ligt en enorm saai in het huis was? #sstnl
alweerhier alweerhierzo
#sstnl. waarom beantwoord je de gaap , slaap en bedlig vragen niet? op de streams zagen we je dat namelijk alleen maar doen.verder niets!
set13 Christiaan
Een leuke missie voor Joanna in de week van de verandering. Laat haar een dag lang geen 'ik' zeggen #sstnl
pentoday penny
#sstnl nou laura nam wel vaak het woord saai in der mond dus ja ze is het helemaal zelf
alweerhier alweerhierzo
#sstnl. laura ben je altijd al zo gierig geweest? 1 snoepje uitdelen en de rest weer verstoppen?
flufpuf 24/7 sstnl
@SST_Laura Hoeveel paar schoenen heb je? #sstnl
wat is pinot gris?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef MargrietV het volgende:
Maar gelukkig heb ik mijn Pinot Gris en ik ben met Madelief twee zonnetjes in huis
als Laura wakker is, nou dan duurt het nog wel ffquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
laura's twitter![]()
followers, zodra laura door heeft hoe het allemaal werkt het tweeten dan horen en lezen jullie dat zekker ik moet het even uitleggen #sstnl
about 18 hours ago via Ovi by Nokia
Een fout spoor? Die gast had een aparte gsm voor de breezer-sletjes dus da's wsss nog voorzichtig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze niet zo'n halfbakken actie als met die Johanna doen maar gewoon een heel zwik exen met wraakgevoelens erin gooien. Denk dat barman Flop ook wel een spoor van verdriet heeft achtergelaten, ik heb Karim al over vreemdgaan gehoord, Sharon valt altijd op foute jongens zegt ze, nou ja Mo obvious die is door diverse Curaçaoënaars en Arubanen uitgewoond, ik zeg gooi vol dat huis met échte geheimen uit het verleden![]()
Ja, die slaapt 20 uur per dagquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als Laura wakker is, nou dan duurt het nog wel ff
en dan deel je niet ff?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Een wijn uit de Elzas, zo lekker!
LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ok nou er staat nog een lijst vragen open van gister op de twitter!
[..]
dankjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Een druivensoort waar "ze" lekkere wijn van maken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
iemand de dagboeken al bekeken ? ik kan het niet opbrengen
Ik heb alleen die van Joanna gezien en daar leest ze iets op van een blaadje een soort van gedicht moest dat voorstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
ik geloof dat iedereen daar wel er een beetje ermee klaar isquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
De gesprekken vandaag gaan opvallend vaak over de finale.
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
Ben er weg van, lannen met mates.![]()
Have fun strea-amers, hopelijk een knalfeest vanavond!![]()
lannen ? als in een game ofzo ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
Ben er weg van, lannen met mates.![]()
Have fun strea-amers, hopelijk een knalfeest vanavond!![]()
waarom koos je voor jo ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Joanna gezien en daar leest ze iets op van een blaadje een soort van gedicht moest dat voorstellen
Nee kijk steeds minder en lees hier op de cos alles gewoon bij.Ze hadden veel meer van het programma kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zeg ik al een poosje. Gaat echt gebeuren hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Soury het volgende:
Ik zou me ziek lachen als Mo en Flip gaan klikken. Het zou me niets verbazen btw
hier welquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
De streams doen het niet meer met de chrome extension
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html gewoon in IEquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
De streams doen het niet meer met de chrome extension
Verbaast me niks al mo er gewoon uit gaat endonderdag nog een en dat ze de boel een week inkortenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik geloof dat iedereen daar wel er een beetje ermee klaar is
Start ze net zelf op en doet het gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog... alle streams doen het niet meer. Dus als je streams hebt, niet refreshen.
hier wel gewoon hoor, deed ze net aan toen jij het vroegquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog... alle streams doen het niet meer. Dus als je streams hebt, niet refreshen.
Dat zijn beelden van eergisterquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Start ze net zelf op en doet het gewoon
Dat ze elkaar misschien meer dan leuk gaan vinden. Een klik hebbenquote:
oooooooh ik dacht verklikkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat ze elkaar misschien meer dan leuk gaan vinden. Een klik hebben
Had ik vanmorgen ook. Maar nadat ik mijn cookies had weggegooid, deden ze het weer. Heel vaag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
TSss zonde om cookies weg te gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Maar nadat ik mijn cookies had weggegooid, deden ze het weer. Heel vaag.
Dat is een logische eerste gedachte hoor bij deze figurenquote:
Hier geen enkel probleem hoor, ook niet na refreshquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
ja doe ik ook altijd...temp leegmaken en cookies weggooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Maar nadat ik mijn cookies had weggegooid, deden ze het weer. Heel vaag.
Met die warmte heb ik liever ijsjes dan cookiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
TSss zonde om cookies weg te gooien
Behalve als je op dieet bent, net als Djoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
TSss zonde om cookies weg te gooien
Zou het meer iets voor Mo vinden. Als het seks gerelateerd is, leeft ze weer helemaal op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
samen met karim de bekendste scene naspelen uit de film when harry met sally
die klaarkomscene in restaurant!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
geheime missie voor Sharon, samen met Karim... scene naspelen film when Sally met.... lol!
Kan lachen worden,
voor sharon hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef bull1966 het volgende:
alweer een missie voor JoJo
alsof ze niet genoeg materiaal hebben voor de daily's
nee sharonquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef bull1966 het volgende:
alweer een missie voor JoJo
alsof ze niet genoeg materiaal hebben voor de daily's
ik dacht te horen dat de stem djoon zeiquote:
ik denk dat alleen wij het gehoord hebben, want gerard en karim reageren er niet opquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef bamby het volgende:
Hu op upc de stem met een missie voor sharon, gewoon door de speakers in het huis.Of heb ik een zonnensteek
Sharonquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik dacht te horen dat de stem djoon zei
Denk dat de bewoners het niet hoorden, anders zouden ze wel reageren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef bamby het volgende:
Hu op upc de stem met een missie voor sharon, gewoon door de speakers in het huis.Of heb ik een zonnensteek
ze zit heeeeel diep bij je hé????quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik dacht te horen dat de stem djoon zei
en deed ze meesterlijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef E.T.terBak het volgende:
Haha Meg Ryan faket hier een orgasme in een restaurant!
ik ben 1.93 mquote:
Ik heb ff geen streams aan, zit van ellende american pie 82 te kijken, maar heeft iedereen het nou gehoord Of alleen de streamers?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef bamby het volgende:
Ze moet een orgasme gaan fakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een faal
[/quote[quote]Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
samen met karim de bekendste scene naspelen uit de film when harry met sally
Alleen de streamers.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb ff geen streams aan, zit van ellende american pie 82 te kijken, maar heeft iedereen het nou gehoord Of alleen de streamers?
Lol zou hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat alleen wij het gehoord hebben, want gerard en karim reageren er niet op
Het zou mooi zijn als Karim haar een echt orgasme zou bezorgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
Makkie die missie, vrouwen faken toch wel meer?
Ik weet niet, kun je squirten ook faken? Zo niet dan niet denk ik :pquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
Met één van haar paarden misschienquote:
Ja lijkt me ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat de bewoners het niet hoorden, anders zouden ze wel reageren.
Gewoon een korte stoot pis,...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik weet niet, kun je squirten ook faken? Zo niet dan niet denk ik :p
hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
Van Sharon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Karim haar een echt orgasme zou bezorgen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Karim haar een echt orgasme zou bezorgen
Droog squirten? Lijkt me moeilijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik weet niet, kun je squirten ook faken? Zo niet dan niet denk ik :p
het zou JoJo mooi staanquote:
dan heb je de verkeerde vrouwen gehad of je bakt er niks van ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde vrouwen gehad of je bakt er niks van ?![]()
[..]
[..]
pc even opnieuw opstarten ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik krijg daar dezelfde melding...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was het al bekend dat Laura al een vakantiebaantje heeft:
[ afbeelding ]
wehehehe hoe kom je daar nu op ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag mijn streams wel hebben, ik gebruik ze toch nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik krijg daar dezelfde melding...
LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
De kop van kutquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Shar moet een orgasme fakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef Aimy het volgende:
What's gonna happen? Iemand die zo vriendelijk is mij in te lichten?
karim en sharon moeten een scene uit de film harry met sally spelen (orgasme faken in een restaurant)quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef Aimy het volgende:
What's gonna happen? Iemand die zo vriendelijk is mij in te lichten?
Monique was per ongeluk op zijn pootje gesprongen, maar volgens mij was er niks aan de hand en liep hij vrolijk verder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Segredo gewond? Staat op Twitter.
Ooh ok, gelukkig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Monique was per ongeluk op zijn pootje gesprongen, maar volgens mij was er niks aan de hand en liep hij vrolijk verder.
datquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
denk dat ze dat heel leuk gaan doen,
ff geluid zachter, buren zitten buiten en weten mn lief weg is
Die fietst er weer onderdoor de lafbekquote:
Lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
denk dat ze dat heel leuk gaan doen,
ff geluid zachter, buren zitten buiten en weten mn lief weg is
Er is ook een hoop geld verloren laatste weken ... Maar dat is er nog welquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
maar eh ze kunnen geld verdienen en de stem zei dat er geen geld meer in het huis kwam ?
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestartquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
ze doen het nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
We hebben hier de stream op de plasma, dus ik kan niet kijkenquote:
wat raar joh... iemand??? helluppppquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestart
sorry geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Je hebt een zwik lapdancende tieners gemist in american pie. Mooie jopen joh hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben hier de stream op de plasma, dus ik kan niet kijken
Firefox geeft hier geen problemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Belachelijk is wel het key word hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Belachelijk natuurlijk een missie van een minuutje wat weer 500 euro oplevert
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestart
is bij mij al de hele dag. Soms doet stream 1 het even, maar 3 lukt echt niet. Ook niet na 10 keer f5...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
ze doen het nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
Jo heeft net haar haar gewassenquote:
Allemaal gekeken, maar helaas...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meer
Te zuinig om te spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef Aimy het volgende:
Godver gerard noemt het weer gewoon ff op..
Ik kijk Ziggo, geen streams, dus ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is bij mij al de hele dag. Soms doet stream 1 het even, maar 3 lukt echt niet. Ook niet na 10 keer f5...
[..]
Bij Bordeline wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Sonera het volgende:
Wat voor stoornis heeft Mo 2 uur geleden zat ze in zak en as en nu is ze het licht van het feestje... Bedoel wel gezellig voor de andere maar kan dat zo snel omslaan?
Ook goed iidquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, onder andereGenant is ook wel een goed woord vind ik.
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Stem: Joan, doe je zender om.
Gerard: Ben je je zender vergeten. Dat gebeurt je nooit.
Het kost Gerard,Flip, Joanna en Monique 500, dus Karim en Sharon hebben er 1000 bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Belachelijk natuurlijk een missie van een minuutje wat weer 500 euro oplevert
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Het was toch geen Cameron, maar Meg Ryan?
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Sonera het volgende:
Wat voor stoornis heeft Mo 2 uur geleden zat ze in zak en as en nu is ze het licht van het feestje... Bedoel wel gezellig voor de andere maar kan dat zo snel omslaan?
nymfomane en borderline en nog hoogbegaafd ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.
Was zelf ook op die conclusie gekomen... Word steeds sneu-er dat kindquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |