sorry geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Je hebt een zwik lapdancende tieners gemist in american pie. Mooie jopen joh hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben hier de stream op de plasma, dus ik kan niet kijken
Firefox geeft hier geen problemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
wat raar joh... iemand??? hellupppp
Belachelijk is wel het key word hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Belachelijk natuurlijk een missie van een minuutje wat weer 500 euro oplevert
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet in IE, chrome, FF en Safari. En alles is leeg en opnieuw opgestart
is bij mij al de hele dag. Soms doet stream 1 het even, maar 3 lukt echt niet. Ook niet na 10 keer f5...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
ze doen het nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
Jo heeft net haar haar gewassenquote:
Allemaal gekeken, maar helaas...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Vreemd heb de andere ook geprobeerd om te kijken maar doen het gewoon, weet het dan ook niet meer
Te zuinig om te spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef Aimy het volgende:
Godver gerard noemt het weer gewoon ff op..
Ik kijk Ziggo, geen streams, dus ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is bij mij al de hele dag. Soms doet stream 1 het even, maar 3 lukt echt niet. Ook niet na 10 keer f5...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde vrouwen gehad of je bakt er niks van ?![]()
Bij Bordeline wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Sonera het volgende:
Wat voor stoornis heeft Mo 2 uur geleden zat ze in zak en as en nu is ze het licht van het feestje... Bedoel wel gezellig voor de andere maar kan dat zo snel omslaan?
Ook goed iidquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, onder andereGenant is ook wel een goed woord vind ik.
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Stem: Joan, doe je zender om.
Gerard: Ben je je zender vergeten. Dat gebeurt je nooit.
Het kost Gerard,Flip, Joanna en Monique 500, dus Karim en Sharon hebben er 1000 bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Belachelijk natuurlijk een missie van een minuutje wat weer 500 euro oplevert
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Het was toch geen Cameron, maar Meg Ryan?
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Sonera het volgende:
Wat voor stoornis heeft Mo 2 uur geleden zat ze in zak en as en nu is ze het licht van het feestje... Bedoel wel gezellig voor de andere maar kan dat zo snel omslaan?
nymfomane en borderline en nog hoogbegaafd ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.
Was zelf ook op die conclusie gekomen... Word steeds sneu-er dat kindquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het gaat weer over seks, daar leeft ze altijd van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |