Juist, dat kan mij dan ook weer echt ongelooflijk opwinden en geeft me nog meer zin om door te gaan en niet te stoppenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mooi toch, zo'n dame die spartelt van genot.
Ik vind dat een van de mooiste dingen. Vooral de reactie daarna, sprakeloosheid, uitputting etc.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mooi toch, zo'n dame die spartelt van genot.
Vrouwen kunnen over het algemeen nu eenmaal vaker klaarkomen dan mannenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.
Zekerquote:
geen zon, maar nog wel lekker hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk, hoop dat je nog een beetje zon hebt, hier in de tuin is die al wegrot bomen
Ik heb serieus enorme vlekken in mijn matras sinds afgelopen zomer. Het is echt zo erg, laatst zag iemand het en toen heb ik gezegd dat Peuter een aantal keer in mijn bed had geplast.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar voel ik me niet rot over, dat wekken ze immers zelf op en stimuleert de meesten zelfs, heb ik het idee. Het is meer het vocht dat erbij komt kijken.
Juist, zo'n buik die snel heen en weer gaat omdat ze moeten happen naar lucht. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de mooiste dingen. Vooral de reactie daarna, sprakeloosheid, uitputting etc.
Datquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de mooiste dingen. Vooral de reactie daarna, sprakeloosheid, uitputting etc.
Ik ga toch ff pleite, mn kleren zijn bijna droog, dus ga ze snel strijken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen zon, maar nog wel lekker hier
En net als bij Yuki is het hoofdonderwerp niet best voor m'n humeur, dus ik ga nu maar eens proberen m'n kop in een tijdschrift te steken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus enorme vlekken in mijn matras sinds afgelopen zomer. Het is echt zo erg, laatst zag iemand het en toen heb ik gezegd dat Peuter een aantal keer in mijn bed had geplast.
Klinkt herkenbaar jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus enorme vlekken in mijn matras sinds afgelopen zomer. Het is echt zo erg, laatst zag iemand het en toen heb ik gezegd dat Peuter een aantal keer in mijn bed had geplast.
Wat leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
You betquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen.
Ik was vroeger heel onzeker over mezelf in the bedroom, dat is wel weg omdat ik heb ontdekt dat mannen het echt megageil vinden als een vrouw weet te genieten.
Er zijn weinig dingen zo mooi in het leven als een vrouw die zich laat gaan en daar van mee te mogen genieten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen.
Ik was vroeger heel onzeker over mezelf in the bedroom, dat is wel weg omdat ik heb ontdekt dat mannen het echt megageil vinden als een vrouw weet te genieten.
Ik zie het maar als een zegen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar ja
Ik vraag me nog steeds af waar al dat vocht vandaan kan komen.
Fleshlightquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan van die rubberen kutjes kopen bij de eroworld..
met haar, zonder haar, donker en licht..
Nou, ik heb er ook weinig problemen mee zo. Maar als ik soms zie wat ik achterlaat, dan schaam ik me toch echt wel...quote:
http://www.pabo.nl/produc(...)e.html?gclid=&pcode=quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fleshlightdaar ben ik voor aan het sparen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)e.html?gclid=&pcode=
Duurt ook lang eer je weer bent 'opgedroogd' zeker? Ik ken het. Wel handig voor ronde nummer 2 t/m 6.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook weinig problemen mee zo. Maar als ik soms zie wat ik achterlaat, dan schaam ik me toch echt wel...Het is ook geen klein beetje en handdoeken helpen maar een beetje.
Uitputtingsslagquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Duurt ook lang eer je weer bent 'opgedroogd' zeker? Ik ken het. Wel handig voor ronde nummer 2 t/m 6.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Duurt ook lang eer je weer bent 'opgedroogd' zeker? Ik ken het. Wel handig voor ronde nummer 2 t/m 6.
Jezus mina, jij wint hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.Dat is ook wel erg makkelijk ja, ben ook in no time weer nat, zeg maar.
Maar goed, seks is voor mij sowieso wel een uitputtingsslag, ik kom met gemak een stuk of tien keer
Duwt ze je hoofd weg van bepaalde plekken en dan toch doorgaan wat ze uiteindelijk heul niet erg vind.quote:
haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Duwt ze je hoofd weg van bepaalde plekken en dan toch doorgaan wat ze uiteindelijk heul niet erg vind.
Ik weet niet wat ik misquote:
Op den duur wordt de boel echt heel gevoelig daar. Dan is het nog steeds lekker, maar soms toch ook weer even niet. Lastig, lastig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Duwt ze je hoofd weg van bepaalde plekken en dan toch doorgaan wat ze uiteindelijk heul niet erg vind.
Holy crap, dat is best veul!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.Dat is ook wel erg makkelijk ja, ben ook in no time weer nat, zeg maar.
Maar goed, seks is voor mij sowieso wel een uitputtingsslag, ik kom met gemak een stuk of tien keer
Mja, kan er ook niks aan doenquote:
Ik mis niet seks in het algemeen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik mismaagd zijn heeft zo zijn voordelen
Die wil ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.pabo.nl/produc(...)e.html?gclid=&pcode=
True, maar dat kan een man ook wel een beetje aanvoelen, zeker in het begin zal ze rillen en is het nog een positief iets, later kan het inderdaad soms niet handig zijn maar dan kan je switchen op wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op den duur wordt de boel echt heel gevoelig daar. Dan is het nog steeds lekker, maar soms toch ook weer even niet. Lastig, lastig.
Ja, dat is het ook. Maar goed, soms komen ze zo achter elkaar. En dan laat ik een zwembad achterquote:
Liefde, aandacht, intimiteit des te meer zeker?quote:
Het lijkt me dat het bij de man ook wel gevoelig wordt op den duur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op den duur wordt de boel echt heel gevoelig daar. Dan is het nog steeds lekker, maar soms toch ook weer even niet. Lastig, lastig.
Nee. Gewoon, iemand in het bijzonder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde, aandacht, intimiteit des te meer zeker?
even een minuutje rust tussen de beurten door ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het bij de man ook wel gevoelig wordt op den duur.
Communicatie blijft van belang, ook in bed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar dat kan een man ook wel een beetje aanvoelen, zeker in het begin zal ze rillen en is het nog een positief iets, later kan het inderdaad soms niet handig zijn maar dan kan je switchen op wat anders natuurlijk.
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
even een minuutje rust tussen de beurten door ja..
Omg L-E, die Debby Does Dallas is echt een slechte film!
Weet ik dat, mijn mannelijke vrienden doen er altijd grappig over tegen mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
even een minuutje rust tussen de beurten door ja..
Omg L-E, die Debby Does Dallas is echt een slechte film!
Ik heb daar heul geen problemen meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar goed, soms komen ze zo achter elkaar. En dan laat ik een zwembad achter
waarom vertel je het dan tegen mij? je weet toch dat ik alle kleine dingen die ik zie om jou te pesten met beide handen aanpak?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik dat, mijn mannelijke vrienden doen er altijd grappig over tegen mij.
Jij vind Dallas zeker ook geen leuke tv-serie?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik dat, mijn mannelijke vrienden doen er altijd grappig over tegen mij.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom vertel je het dan tegen mij? je weet toch dat ik alle kleine dingen die ik zie om jou te pesten met beide handen aanpak?
Ah, de nostalgiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Ja hoi, ik ga zo neuken op m'n oude slaapkamertje
Mijn ex in m'n eerste serieuze relatie wel. Die vond 't heel smerig en zo. Dat heeft bij mij best wel een blokkade opgeworpen in het begin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb daar heul geen problemen mee
Geniet ervan en voorzichtig met de teddyberen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Wie?quote:
Niet eensquote:
Ik denk dat iedereen onzeker is in het begin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex in m'n eerste serieuze relatie wel. Die vond 't heel smerig en zo. Dat heeft bij mij best wel een blokkade opgeworpen in het begin.
Die is nu compleet verdwenen, though
Het hek is van de..dam?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex in m'n eerste serieuze relatie wel. Die vond 't heel smerig en zo. Dat heeft bij mij best wel een blokkade opgeworpen in het begin.
Mooi zo.. want die hond was je dus niet waardquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo bedoel ik het niet. Hij heeft mij de hele relatie voorgehouden dat het vies is en onwenselijk, dus ik heb me altijd ingehouden, wist ik veel, zoveel ervaring had ik ook niet. Het heeft heel lang geduurd voor ik het weer durfde te laten gaan, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen onzeker is in het begin.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo.. want die hond was je dus niet waard
Vraag of zoenmevrouw dat voor je doetquote:
Vriendelijke gast zegquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo bedoel ik het niet. Hij heeft mij de hele relatie voorgehouden dat het vies is en onwenselijk, dus ik heb me altijd ingehouden, wist ik veel, zoveel ervaring had ik ook niet. Het heeft heel lang geduurd voor ik het weer durfde te laten gaan, zeg maar.
Zo mocht ik geen geluid makenquote:
Pedobeer en Masturbeerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan en voorzichtig met de teddyberen!
Das heul gevaarlijk he, bij cougarsquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of zoenmevrouw dat voor je doet
In mijn huis komt geen strijkbout of strijkplankquote:
Wat voor mannen komen jullie tegen zeg?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo mocht ik geen geluid maken
die hond was me dus ook niet waard
Die heeft zelf nog een hele zooi strijkwas klaar liggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of zoenmevrouw dat voor je doet
Geen geluid maken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo mocht ik geen geluid maken
die hond was me dus ook niet waard
Ik ben al demonstratief aan het geeuwen en roepen dat het een vermoeiend dagje was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Wat doet pedobeer?quote:
Arme jongen tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al demonstratief aan het geeuwen en roepen dat het een vermoeiend dagje was.
Samen strijken heel romantischquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heeft zelf nog een hele zooi strijkwas klaar liggen
Hondenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor mannen komen jullie tegen zeg?
Geluidquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor mannen komen jullie tegen zeg?
Nee, dat heeft me later wel voordeel gegeven.. dan is het wat makkelijker in het openbaar.. maar zeker niet tofquote:
Schijnbaar....quote:
Onze ouwe hond was bang voor water, dus nee, niet allemaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Maar. Honden houden toch juist van water?
Ik kan me heel goed beheersen. Maar het is vaak zo lekker, dat geluid erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat heeft me later wel voordeel gegeven.. dan is het wat makkelijker in het openbaar.. maar zeker niet tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |