Ongeïnspireerd Feyenoord, deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Saaie wedstrijd, ongeïnspireerd Feyenoord, slordig PSV dat wellicht dankzij Feyenoord een kleine overwinning boekt.
Feyenoord heeft de vorm te pakken. Feyenoord wil zich vast revancheren voor de slachtpartij in Eindhoven. Feyenoord kan nog een PO-ticket pakken, PSV speelt nog voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Saaie wedstrijd, ongeïnspireerd Feyenoord, slordig PSV dat wellicht dankzij Feyenoord een kleine overwinning boekt.
Geloof je die bullshit nu zelf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef plesner het volgende:
Feyenoord gaat toch weer expres verliezen net als vorig jaar tegen Twente.
De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor eigen club.
Ik denk dat de spelers daar heel anders over denken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef plesner het volgende:
Feyenoord gaat toch weer expres verliezen net als vorig jaar tegen Twente.
De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor eigen club.
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geloof je die bullshit nu zelf?
Ja en iedereen heeft dat gehoord van Johan Derksen. Dit keer willen ze echt nog wel europees voetbal halen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.
Heb ook al op verscheidene voetbalsite's teruggelezen dat er een hoop Feyenoord fan's zijn die hopen dat psv er met de winst vandoor gaat, om de kans kleiner te maken dat Ajax geen kampioen wordt..
Vorige wedstrijd kregen ze met 10-0 op de kloten, revanchegevoelens te over. Ze zijn nog in de race voor Europees voetbal en spelers op het veld ipv supporters. Gewoon goedkoop excuus zoeken voor wanneer PSV wint zodat je kan zeiken op zowel PSV als Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.
Heb ook al op verscheidene voetbalsite's teruggelezen dat er een hoop Feyenoord fan's zijn die hopen dat psv er met de winst vandoor gaat, om de kans kleiner te maken dat Ajax geen kampioen wordt..
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnenZo veel is er niet veranderd in die ploeg op een paar spelers na die het verschil echt niet gaan maken. PSV daarintegen is wel een hoop spelers die het verschil maakte kwijt maar alsnog genoeg talent om van dit Feyenoord makkelijk te moeten kunnen winnen.
Feyenoord zal persé willen gaan scoren waardoor ze op de aanval gaan spelen en er gaten ontstaan. PSV is dodelijk vanuit de counter met Dzusdzsak en Lens.
Als je een stand zou maken van na de winterstop zou Feyenoord vijfde staan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnen![]()
Ja laten we even kijken. Willem II verslaan die toch al gaan degraderen. FC Utrecht in hun slechtste wedstrijd dit seizoen treffen. Groningen treffen die uit vorm is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een stand zou maken van na de winterstop zou Feyenoord vijfde staan.
Onzin. Feyenoord speelt stukken beter na de winterstop.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja laten we even kijken. Willem II verslaan die toch al gaan degraderen. FC Utrecht in hun slechtste wedstrijd dit seizoen treffen. Groningen treffen die uit vorm is.
Zoveel is er niet veranderd. Veel geluk gehad.
Het loopt iets beter ja maar zo geweldig is het ook allemaal niet. En dat zeg ik niet omdat ik door een PSV-bril kijk maar er zat veel geluk bij. ook pech tegen Vitesse, ADO en Twente. Maar ik denk niet dat Feyenoord PSV morgen ineens wel gaat pakken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Feyenoord speelt stukken beter na de winterstop.
Het is niet opeens een heel goed elftal nee, maar ik vind ze zeker niet slecht spelen. Daarnaast draait PSV ook een stuk minder. Ik zeg niet dat ze PSV nu zomaar even verslaan, maar ik denk dat ze het heel lastig kunnen gaan krijgen morgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Het loopt iets beter ja maar zo geweldig is het ook allemaal niet. En dat zeg ik niet omdat ik door een PSV-bril kijk maar er zat veel geluk bij. ook pech tegen Vitesse en Twente. Maar ik denk niet dat Feyenoord PSV morgen ineens wel gaat pakken.
Ja dat denk ik ook. Maar er wordt overal gedaan alsof Feyenoord dit wel even gaat doen. Zal idd voor beide ploegen een zware partij worden maar aangezien PSV dodelijk is in de counter denk ik dat ze de bovenliggende partij zullen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet opeens een heel goed elftal nee, maar ik vind ze zeker niet slecht spelen. Daarnaast draait PSV ook een stuk minder. Ik zeg niet dat ze PSV nu zomaar even verslaan, maar ik denk dat ze het heel lastig kunnen gaan krijgen morgen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar er wordt overal gedaan alsof Feyenoord dit wel even gaat doen. Zal idd voor beide ploegen een zware partij worden maar aangezien PSV dodelijk is in de counter denk ik dat ze de bovenliggende partij zullen zijn.
Arrogantie ten top ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnenZo veel is er niet veranderd in die ploeg op een paar spelers na die het verschil echt niet gaan maken. PSV daarintegen is wel een hoop spelers die het verschil maakte kwijt maar alsnog genoeg talent om van dit Feyenoord makkelijk te moeten kunnen winnen.
Feyenoord zal persé willen gaan scoren waardoor ze op de aanval gaan spelen en er gaten ontstaan. PSV is dodelijk vanuit de counter met Dzusdzsak en Lens.
Trots zijn op countervoetbal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Ach jah dat geld voor de gehele top 3 op dit moment.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Stirneriaan het volgende:
Het huidige Psv mag dolblij zijn met een nipte overwinning of zelfs een gelijkspel. Dit slappe Psv zou bij zoveel clubs momenteel een pak slaag krijgen.
Wanneer countervoetbal goed wordt uitgevoerd is het prachtig om naar te kijken.quote:
Best wel zielig als je zelf Europees voetbal wilt missen om een andere club kampioen te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef plesner het volgende:
[..]
Uiteraard geldt ook hier: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 24 april 2011 13:50 schreef fusionfake het volgende:
"Als Wijnaldum scoort, verliest Feyenoord nooit, zo leren de cijfers."Wanneer leren mensen eens dat het niet zo makkelijk voorspellen is, al die statistieken toch altijd waar je geen hout aan hebt.
Das best zuurquote:Op zondag 24 april 2011 13:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GODSKOLERE, is net mijn EL abonnement verlopen.
Ik ook voor een gelijkspelquote:
Sport1 lijkt me meer dan voldoendequote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Paupers die niet genoeg geld hebben voor EL
Ohja, hier ook...quote:Op zondag 24 april 2011 14:34 schreef BerryKl het volgende:
[..]
Het is er wel op want ik kijk nu via sopcast
Niet zo gek wb Opstelten aangezien hij een kleine 10 jaar burgemeester van Rotterdam is geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef Stuurver het volgende:
Fred Teeven en Ivo Opstelten zijn Feyenoord fans
Hahahquote:Op zondag 24 april 2011 14:42 schreef Stuurver het volgende:
Ga naar dat stream topic en niet hier.
Je bent niet alleen te arm om EL te betalen en ook nog te dom om een stream te vinden
Boehoe, beetje op je pik getrapt jongetje? Ga jij maar lekker voor EL + Sport1 betalen want dat ben ik niet van plan, eentje is voldoende. Zeiksnor.quote:Op zondag 24 april 2011 14:42 schreef Stuurver het volgende:
Ga naar dat stream topic en niet hier.
Je bent niet alleen te arm om EL te betalen maar ook nog te dom om een stream te vinden
Zolang PSV wint maakt het niet uit wat Twente en Ajax doen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja PSV moet gewoon zelf 3x winnen
Maar PSV moet ook verlezenquote:Op zondag 24 april 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja PSV moet gewoon zelf 3x winnen
Isaksson pakt zovaak alles, alleen maakt ook veel foutenquote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef Temlin het volgende:
Issakson heeft weer zo'n dag dat hij alles pakt
Dat is wel zijn doel als keeper zijnde.quote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef Temlin het volgende:
Nou, hij hoef zich nog niet echt te strekken hoor. Elke keeper in de eredivisie had die gepakt.quote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef Temlin het volgende:
Tja zo kan je het ook zien jaquote:Op zondag 24 april 2011 14:52 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen.. PSV is gewoon ongelooflijk slecht uit de startblokken gekomen.
Oh...quote:Op zondag 24 april 2011 14:54 schreef Temlin het volgende:
Manolev wordt compleet uit de wedstrijd getikt
Only ifquote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Man man man wat een kansen Feyenoord. Zul je zien dat die bij PSV er zo in één keer er in gaat.
Want die gemiste kansen van PSV tellen we voor het gemak niet mee.quote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Man man man wat een kansen Feyenoord. Zul je zien dat die bij PSV er zo in één keer er in gaat.
Welke gemiste kansen?quote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want die gemiste kansen van PSV tellen we voor het gemak niet mee.
Jezus ja, na 20 minuten al. Verbaast me nog dat ze niet gaan high-tea'en.quote:
Maar toen was het 11 tegen 10 na 15 minuten?quote:Op zondag 24 april 2011 14:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ja vorige keer was het in de eerste helft ook pas 2 - 0
15?quote:Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar toen was het 11 tegen 10 na 15 minuten?
NANANANANANANAquote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
kolere kakkerlak.zwak kolere psv
rutje opzouten
berg speelt slecht
(bankzitter MOEHAHA) .... ow sorry he.
The radiosquote:
ajaxquote:
Gelijkspel tegen Ajax.quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef starla het volgende:
Mocht PSV verliezen, dan maakt twente een hele goede kans.
Winst op WII is zo goed als zeker, dan is een gelijkspel tegen Ajax voldoende!
Je vergeet Talpa.quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajaxfeyenoord
twente
duitsland
china
rusland
spinnen
vliegen
zweetsokken
![]()
ow ff de was doen.
HL_Dog43quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajaxfeyenoord
twente
duitsland
china
rusland
spinnen
vliegen
zweetsokken
![]()
ow ff de was doen.
Ze zijn gewoon bang. Komt allemaal door Rutte, wat een loser is die man toch. Hij kan zijn team absoluut niet inspirerenquote:
Dat is al heel lang zoquote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
maar PSV speelt ver-schrik-ke-lijk slecht.
Daar hebben ze de spelers niet voor, vroeger was je met nog 3 wedstrijden al kampioen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef inZanity het volgende:
Waarom heeft PSV nou het niet allang beslist?
Omdat PSV een echte spits mist en ook wel een creatieve aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
maar PSV speelt ver-schrik-ke-lijk slecht.
Toivonen moet er ook in...quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Omdat PSV een echte spits mist en ook wel een creatieve aanvallende middenvelder.
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar hebben ze de spelers niet voor, vroeger was je met nog 3 wedstrijden al kampioen.
Ook VI gekeken?quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Twente is op elke positie beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Echt een aanwinst voor Feyenoord ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff die Ryo..
over een paar jaar is iedereen Messi vergeten.
Niet mee eens. twente heeft de beste ploeg.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
idd, dus je moet niet lullen dat ajax wel blijft winnen, want ze laten ook punten liggen net als de rest.quote:
Klopt, en bepaalt wordt met een t geschrevenquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef Nober het volgende:
Balbezit bepaald de uitslag niet, het is 1-0
Ik heb er nooit opgezeten, maar fijn om te weten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin, plus PSV heeft een veel beter bank.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb er nooit opgezeten, maar fijn om te weten.
Als je kan schrijven wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, en bepaalt wordt met een t geschreven
Alsof hij die voorzet die een kwartier onderweg was niet even had kunnen plukken op de 5m lijn...quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV speelt so far als een natte krant.
Isaksson de enige die in mijn ogen een voldoende verdiend. Tering zeg!
Het is 1-0, dus Isaksson heeft er een doorgelaten... toch een voldoende?quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV speelt so far als een natte krant.
Isaksson de enige die in mijn ogen een voldoende verdiend. Tering zeg!
Marcus Berg is nog beter dan ditquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin, plus PSV heeft een veel beter bank.
Voor Twente bedoel je? Want het is niet alsof ajax gaat winnen over 2 weken.quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Amoeba het volgende:
1-1 is ook best. PSV moet punten laten liggen
Feyenoord nog een keer scoren en het zit wel goed met Ajax dit weekend.
Fred Rutten ook erin als aanvallerquote:
En vervolgens bijna een goal maakt...quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Labyad wil vijf spelers voorbij en komt erachter dat hij daar niet toe in staat is dus schiet ie van 25 meter.
Om even aan te geven hoe geweldig PSV combineert.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Het is geen schande om te verliezen van Feyenoord
Nee joh met zoveel ruimte had zelfs de derde keeper van Willem II die bal er nog ingeschoten. Denk niet dat ie nu weer aan de lopende band gaat scoren.quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Berg erin, die is 'back' jonge na die goal tegen Heracles
Die was naast..quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vervolgens bijna een goal maakt...
Hij zegt toch bijna?quote:
zaka scoort wel eens vaker van zo'n afstand!quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Labyad wil vijf spelers voorbij en komt erachter dat hij daar niet toe in staat is dus schiet ie van 25 meter.
Om even aan te geven hoe geweldig PSV combineert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |