Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar hebben ze de spelers niet voor, vroeger was je met nog 3 wedstrijden al kampioen.
Ook VI gekeken?quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Twente is op elke positie beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Echt een aanwinst voor Feyenoord ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff die Ryo..
over een paar jaar is iedereen Messi vergeten.
Niet mee eens. twente heeft de beste ploeg.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
idd, dus je moet niet lullen dat ajax wel blijft winnen, want ze laten ook punten liggen net als de rest.quote:
Klopt, en bepaalt wordt met een t geschrevenquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef Nober het volgende:
Balbezit bepaald de uitslag niet, het is 1-0
Ik heb er nooit opgezeten, maar fijn om te weten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin, plus PSV heeft een veel beter bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |