Ja idd, wordt mooi !quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
JVT is 22:30 tot 23:30, Riptide van 20:00 tot 23:00, komt goed dacht ik.
Komen elkaar vast wel weer tegen, ik ben in ieder geval van Baskerville t/m Goose in de grote zaal, haha. Alleen jammer dat m'n vrienden zeiden ze dat wel gingen en enthousiast en alles, maar uiteraard gaat weer niks van door, "geen zin/hardstyle is beterrrrr/geen geld".quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Maareh, iedereen gaat naar Clash ongeveer hier begrijp ik? Meeting doen ofzo?
Ga zelfquote:
Gratisquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja niemand kan mee dus mocht er iemand geinteresseerd zijn in een gratis feestje..
Dit! Nog mensen door naar Klup/whatever daarna?quote:
Ik wil m'n badlaken wel met je delen in 't Noorderplantsoen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft er iemand een slaapplek in Groningen?
Ja alleen wel met een probleem: ik heb kaarten van iemand over gekocht maar hij had eerst de geblokkeerde kaarten toegestuurd.quote:
Hmm, zover ik weet niet. Google levert ook niks op. Wel een garderobe natuurlijk... Misschien zijn er wel kluisjes op Station Groningen? Het lijkt me wel maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand of er kluisjes zijn daar?
wikiquote:
quote:"ZZT is the project of Munich based musician and producer Florian Senfter and Canadian based musician and DJ Tiga Sontag"
Tiga + Zombie Nation = ZZT.quote:
Live. Nog een handoek gevangen van de zanger.quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Was The Bloody Beetroots live of DJ set?
Hahaha ja, al die moshpits waren niet meer normaal. Opeens één hele grote leegte op de vloer... En BAMquote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Bloody Beetroots! God wat was dat weer vet zeg! Helemaal vooraan, wel een bebloed been door het beuken tegen het hek.Black sun empire draaide ook lekker! En pendulum was ook wel tof maar minder dan ik verwacht had.
Die gast in zo'n wit hemdje dan die ging in z'n eentje in de cirkel staan en wild om zich heen zwaaien en schoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hahaha ja, al die moshpits waren niet meer normaal. Opeens één hele grote leegte op de vloer... En BAM
Hier een vaag filmpje ervan;
Haha ja die heb ik ook gezien, waren nog wel meer van dat soort mensen die dachten even leuk te zijn door midden in die ring te gaan staan om vervolgens de beukende menigte op zich te krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die gast in zo'n wit hemdje dan die ging in z'n eentje in de cirkel staan en wild om zich heen zwaaien en schoppen.
Water jonge! En ja was zeker chillquote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Drinky het volgende:
effe serieus isdatzo, wat had je gister op want die smsjes van jou waren echt
kan daaruit afleiden dat clash wel chill was?
13 mei in Trouw, Amsterdam en 14 mei in Tivoli, Utrecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Radioheader het volgende:
Deze had ik hier nog niet zien staan:
VRIJDAG 13 MEI RAUW BOYS NOIZE RECORDS
Like a mirrorball spinning at 78rpm
DJs: Boys Noize (BNR, Berlin), Shadow Dancer (BNR, Manchester), Joost van Bellen (Rauw, Amsterdam), Wasted German Youth (Berlin) // Visuals by JPECH
DE VERDIEPING
RAUW BROEDMACHINE
DJ talent room line-up tbc
Entrée ¤20 // Voorverkoop ¤17 // Trouwe Honden ¤16 // Voorverkoop ook via Concerto
www.rauwblog.nl
Ziet er vet uit, helaas kan ik er niet heen. Waarschijnlijk 12 mei naar Mount Kimbie en Daedelus in de Ekko.
ik zal maar niet posten wat je schreef, iets met iedereen mooie ogenquote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Water jonge! En ja was zeker chill. Wat waren Tiga en The Bloody Beetroots vet
. Wat stuurde ik dan, laat straks ff zien ofzo
.
Ik stond achter jou!quote:Op maandag 25 april 2011 12:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Live. Nog een handoek gevangen van de zanger.![]()
PM eens naar me.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zal maar niet posten wat je schreef, iets met iedereen mooie ogen
likequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:41 schreef JackHerrer het volgende:
Een nieuw Erol Alkan rework , dit keer van Metronomy![]()
Naar wie ga je, Paul Chambers of Feadz?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef JackHerrer het volgende:
Die remix is idd heel tof, ouderwets knallen.
De Goose - Synrise remix ep is ook uit, met een Paul Chamber, Housemeister en Mumbai Science remix. En een Feadz remix van In Cars, lekkere track, ik hoop dat ie vrijdag een beetje een goede set neerzet en het publiek mee krijgt.
Damn, de hoogtijdagen toen ik net erachter kwam dat deze muziek heel vet was en 2007 was wel het magische electro-jaar, sowieso qua releases... Heel vet, zwaar jaloersquote:Op woensdag 27 april 2011 01:09 schreef JackHerrer het volgende:
Naar Feadz in Eindhoven. Ik heb hem nog maar één keer gezien, dat was net toen ik naar feesten ging in 2007. Ik weet nog dat ie met Uffie optrad, en dat hij het publiek opwarmde met een aantal vette mixen, hij draaide toen een beetje in dezelfde als a-trak, dus op een traditionele hip-hop dj manier, snelle overgangen enzo. Uffie vond ik niet zo veel, maar toen ik Feadz zo zag draaien was dat voor de eerste keer dat ik zoiets zag.
Het was sowieso een magische avond, ik denk niet dat ik ooit nog kan zeggen dat ik zoveel vette acts op 1 avond gezien heb. SebastiAn, Kavinsky, Daft Punk in de HMH, en daarna in de melkweg met dus Feadz, Digitalism, Boys Noize, Tiga, Proxy en D.I.M.
Tsja, dat denk ik inderdaad ook. Révolt was eigenlijk het eerste echte feestje met enorm veel electro-artiesten. Tuurlijk, altijd wel feestjes met een aantal artiesten en Dr. Lektroluv draait ook al een aantal jaar mee, maar niet zo veel als Révolt opeens bij elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef JackHerrer het volgende:
Nee, was tijdens 5 days off. Maar de hele electro hype was toen al een tijdje bezig, waters of nazareth en we are your friends van Justice komen volgens mij al uit 2005, en ook Zdarlight van Digitalism en Nite Versions van Soulwax. Maar in 2007 werd het echt groot, alhoewel ik altijd het gevoel heb gehad dat we hier in Nederland heel lang achter gelopen hebben, en indertijd behalve op de Rauw feesten weinig andere feesten waren waar dit soort muziek te horen was.
Lijkt me niet maar mensen die ik ken vinden z'n muziek saai omdat er weinig gebeurd dus dat noem ik dan een beetje minimal.quote:
Soo hee! Wat een dik nummer!!quote:
Ik zou zeggen, blijf dit topic volgen. Er komen een hoop nieuwe albums aan (justice, sebastian, proxy, zzt). De beste manier om nieuwe nummers te ontdekken is veel mixen luisteren, deze van Rynecologist is een ook een aanrader.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Soo hee! Wat een dik nummer!!
Ik meld me ook even in dit topic!Vind electro ook echt vette muziek, maar omdat ik zo héél veel soorten muziek ook leuk vind heb/ken ik niet echt zo veel nummers. Kwam op dit topic terecht omdat ik vandaag even mijn electro-archief aan het bijwerken ben met allerlei albums en dacht misschien een topic erover te vinden met meer tips
. Wat ik al verzameld heb:
Boyz Noize - Oi Oi Oi en Power
The Bloody Beetroots - Romborama
Junkie XL - Booming back at you (niet echt electro volgens mij maar vind het wel wat raakvlakken hebben)
Zombie nation - Leichenschmaus, Absorber en Zombielicious
Weet iemand nog meer albums die ik echt zou moeten hebben?
'Klassiekers' uit 2007/2008;quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Soo hee! Wat een dik nummer!!
Ik meld me ook even in dit topic!Vind electro ook echt vette muziek, maar omdat ik zo héél veel soorten muziek ook leuk vind heb/ken ik niet echt zo veel nummers. Kwam op dit topic terecht omdat ik vandaag even mijn electro-archief aan het bijwerken ben met allerlei albums en dacht misschien een topic erover te vinden met meer tips
. Wat ik al verzameld heb:
Boyz Noize - Oi Oi Oi en Power
The Bloody Beetroots - Romborama
Junkie XL - Booming back at you (niet echt electro volgens mij maar vind het wel wat raakvlakken hebben)
Zombie nation - Leichenschmaus, Absorber en Zombielicious
Weet iemand nog meer albums die ik echt zou moeten hebben?
Ik vergeet er zoveelquote:
Geen idee. Er zit wel 1 heel fijn stukje in, die hoor je in dat filmpje een beetje half op 1:08.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is dit voor een grap dan?
Die 2e melo wel ja opzich.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Geen idee. Er zit wel 1 heel fijn stukje in, die hoor je in dat filmpje een beetje half op 1:08.
Maarrrr in dit Mysteryland-filmpje van 0:00 tot 0:44...
Ondanks de matige kwaliteit van YouTube vind ik de drop op 0:17 heer-lijk. Echt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is dit voor een grap dan?
whehe ja klopt. Ik stond vooraan en je werd gewoon van de ene kant naar de andere geslingerd, maar was wel echt vet. Toen DJ Feadz kwam zijn we heel even blijven hangen en toen maar gegaan, was niet zo heel leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef T-Force het volgende:
Subs was echt gaaf! Wel een bizarre show. Die kerel die de line array opkruipt om vervolgens erop te staan schreeuwenVerder enorm veel crowdsurfende mensen, echt alle gekheid op een stokje. Had zelf niet zoveel zin om los te gaan dus van achter de zaal alles mooi kunnen zien. Ging echt ziek hard los voorin
![]()
Nog even flink hard genoten tijdens Kiss my Trance![]()
Alleen die DJ Feadz die erna kwam draaide alles, maar dan ook echt alles dood. Binnen een kwartier was de zaal halfleegToen zijn we ook maar weggegaan...
Haha, ja die begon al slecht. Wij waren ook binnen een paar minuten al wegquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef T-Force het volgende:
Subs was echt gaaf! Wel een bizarre show. Die kerel die de line array opkruipt om vervolgens erop te staan schreeuwenVerder enorm veel crowdsurfende mensen, echt alle gekheid op een stokje. Had zelf niet zoveel zin om los te gaan dus van achter de zaal alles mooi kunnen zien. Ging echt ziek hard los voorin
![]()
Nog even flink hard genoten tijdens Kiss my Trance![]()
Alleen die DJ Feadz die erna kwam draaide alles, maar dan ook echt alles dood. Binnen een kwartier was de zaal halfleegToen zijn we ook maar weggegaan...
zelfs in je eentje ben je bij de subs nooit alleenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
SubsIk ga 7 mei naar Amsterdam in m'n eentje als ik geld heb denk ik. Niemand wil mee.
Daarom. Of ik moet nog even iemand meeslepen maar ik wil ze al sinds eind 2009 nog eens zien en steeds kan het niet. En ben redelijk verslaafd aan een aantal nummers van het nieuwe album dusseh ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
zelfs in je eentje ben je bij de subs nooit alleen
Haha ja, ik ben ook wel benieuwd. Die drummer van Bloody Beetroots had ook een zieke solo op een gegeven moment, dat was heel tof.quote:
Is dan wel weer jammer dat ik me bijna niks van de muziek kan herinnerenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben ook wel benieuwd. Die drummer van Bloody Beetroots had ook een zieke solo op een gegeven moment, dat was heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |