abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95826909
Waar o waar zijn de vette topic-gerelateerde koninginnenachtfeestjes in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht?
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_95836906
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Slickk het volgende:
Volgens mij heeft Evil_Koekje ook zo'n shirt, die kwam ik met Soulwaxmas tegen in ieder geval. Oftewel, altijd leuk om Fok!kers tegen te komen bij zo'n feestje :) Bij mijn vriendengroep ben ik in ieder geval de enige die echt van electro houdt.
Dat was ik, jij had toch dat boys noize shirt aan?
Verder is er weinig groots dit jaar op koniginnenacht, voor mij wordt het eindhoven/ effenaar.
  vrijdag 22 april 2011 @ 06:13:09 #278
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95840059
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dat was ik, jij had toch dat boys noize shirt aan?
Verder is er weinig groots dit jaar op koniginnenacht, voor mij wordt het eindhoven/ effenaar.
Hmm, dan heb ik me even vergist, ik twijfelde nog. Ik herken je gezicht sowieso nog wel maar volgens mij zag ik later nog Evil_Koekje in de trein stappen toen ik slaap dommelde dus dat heb ik even door elkaar gegooid :P Was idd degene met gele BN shirt. Als ik nu even nadenk weet ik het ook gelijk weer, beetje vreemd.

Was echt mooi feestje, alle DJs draaiden heerlijk alleen naar mijn idee was het grootste gedeelte van het publiek niet helemaal in de stemming... Zaal was opeens vol bij Soulwax maar daarna ook zomaar leeg, beetje jammer. Mensen konden Paul Chambers niet waarderen terwijl die bescheiden man veel moeite doet om een vette live set te knallen.

Afijn, ben je erbij zondag JackHerrer, bij Clash? :) Het is nog niet uitverkocht en timetable is naar mijn idee erg gunstig!

Beter komt er op Mysteryland weer een Boys Noize Records stage ofzo, maar ik ben bang dat het niet gaat worden.

Edit: Koninginnenacht / Koninginnedag is een beetje matig. Al helemaal vergeleken met vorig jaar bij Révolt in de Maassilo waar ik voor het eerst space was. Damn, dat zit op m'n netvlies gebrand. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Slickk op 22-04-2011 06:23:24 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 06:28:02 #279
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95840086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef frank07 het volgende:
Waar o waar zijn de vette topic-gerelateerde koninginnenachtfeestjes in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht?
Die zijn verdwenen. ;( Volgens mij is die "poolparty" met Koninginnedag best wel tof, met onder andere Joost van Bellen, Baskerville en Henzel und Disco Nova als DJs; http://www.vagegasten.nl/(...)dag-marnixplantsoen/

Verder; helaas geen Révolt... Dat was wel het ultieme feestje als je naar dit topic kijkt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:59:16 #280
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_95846050
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 06:28 schreef Slickk het volgende:

[..]

Die zijn verdwenen. ;( Volgens mij is die "poolparty" met Koninginnedag best wel tof, met onder andere Joost van Bellen, Baskerville en Henzel und Disco Nova als DJs; http://www.vagegasten.nl/(...)dag-marnixplantsoen/

Verder; helaas geen Révolt... Dat was wel het ultieme feestje als je naar dit topic kijkt.
Dat ziet er wel prima uit, en is ook nog wel te lopen vanaf mijn huis.
Tranquillo
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:36:47 #281
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95847200
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef icebliss het volgende:

[..]

Dat ziet er wel prima uit, en is ook nog wel te lopen vanaf mijn huis.
Riptide draait ook altijd wel tof, Wannabeastar staat komende zomer ook op allerlei festivals te draaien en is een chick die ook wel tof draait :)

Poolparty is trouwens omdat het een skatepool is, geen zwembad ;)
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 12:44:12 #282
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95847446
Dit topic is nu ook verreekst.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_95848875
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 06:13 schreef Slickk het volgende:

[..]

Hmm, dan heb ik me even vergist, ik twijfelde nog. Ik herken je gezicht sowieso nog wel maar volgens mij zag ik later nog Evil_Koekje in de trein stappen toen ik slaap dommelde dus dat heb ik even door elkaar gegooid :P Was idd degene met gele BN shirt. Als ik nu even nadenk weet ik het ook gelijk weer, beetje vreemd.

Was echt mooi feestje, alle DJs draaiden heerlijk alleen naar mijn idee was het grootste gedeelte van het publiek niet helemaal in de stemming... Zaal was opeens vol bij Soulwax maar daarna ook zomaar leeg, beetje jammer. Mensen konden Paul Chambers niet waarderen terwijl die bescheiden man veel moeite doet om een vette live set te knallen.

Afijn, ben je erbij zondag JackHerrer, bij Clash? :) Het is nog niet uitverkocht en timetable is naar mijn idee erg gunstig!

Beter komt er op Mysteryland weer een Boys Noize Records stage ofzo, maar ik ben bang dat het niet gaat worden.

Edit: Koninginnenacht / Koninginnedag is een beetje matig. Al helemaal vergeleken met vorig jaar bij Révolt in de Maassilo waar ik voor het eerst space was. Damn, dat zit op m'n netvlies gebrand. :D
Klopt, ik zag jou volgens mij vooraan bij Paul Chambers toen ik met een vriend ging kijken wat voor set-up hij had. Het was idd een beetje tam vooraan, maar ik weet nog verder naar het achter men meer los ging.
Ik ga niet naar Clash, Groningen is toch iets te ver voor mij, en de line-up niet bijzonder genoeg. BBR heb ik al op lowlands gezien, en vond het wel een leuke gimmick, maar verder niet veel bijzonders. Tiga heb ik denk ik al bijna 10x gezien de afgelopen 5 jaar, dus daar doe ik het ook niet meer voor, en Goose heb ik 3 weken geleden nog gezien.
pi_95849457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef Slickk het volgende:

[..]

Nope, zijn online maar ook in Free Record Shop nog kaarten beschikbaar. :)

@Mexicaantje; Zeg dan even hoi tegen een jongen in een ZZT-shirt, ik hou van spacende mensen. Eén van de voordelen als je alleen rondloopt is namelijk dat spacende mensen tegen je gaan praten, heerlijk die verhalen altijd :D
Ik wil nu nog een kaart bestellen, maar hoe zit dat met de verzendtijd? De vorige keer duurde het drie dagen voordat ik de kaartjes binnenkreeg maar nu moet het wel in 1 dag verzonden worden?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:56:22 #285
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95849650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ik wil nu nog een kaart bestellen, maar hoe zit dat met de verzendtijd? De vorige keer duurde het drie dagen voordat ik de kaartjes binnenkreeg maar nu moet het wel in 1 dag verzonden worden?
Zijn het geen e-tickets? Anders zou ik het er niet op wagen, je weet het nooit met de post, maar als het nog niet uitverkocht is lijkt het me dat er ook gewoon kaarten aan de deur te koop zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Klopt, ik zag jou volgens mij vooraan bij Paul Chambers toen ik met een vriend ging kijken wat voor set-up hij had. Het was idd een beetje tam vooraan, maar ik weet nog verder naar het achter men meer los ging.
Ik ga niet naar Clash, Groningen is toch iets te ver voor mij, en de line-up niet bijzonder genoeg. BBR heb ik al op lowlands gezien, en vond het wel een leuke gimmick, maar verder niet veel bijzonders. Tiga heb ik denk ik al bijna 10x gezien de afgelopen 5 jaar, dus daar doe ik het ook niet meer voor, en Goose heb ik 3 weken geleden nog gezien.
Dat is wel waar, ik liep naar de wc's en achterin gingen wel meer mensen los. Ik vond het gewoon jammer, leek net een festival met allemaal dagjesmensen die alleen voor het 'bekende' komen en je raar aankijken als je wat losgaat...

Haha ja, dan begrijp ik het wel. Enige die ik gezien heb zijn Goose met Soulwaxmas dus, BBR en Tiga wou ik altijd nog zien. En ik kan eindelijk eens fietsend naar een feestje, ipv 2 en half uur in een trein ;)
pi_95853698
Révolt was ook mijn eerste space _O_ Kwam laatst voor het eerst weer in de Maassilo en snapte niet dat ik zo vaak verdwaald was geweest. _O-

En bij STRP heb ik Slickk ook gezien maar had geen zin om hallo te zeggen. :')
pi_95854062
Voor de die-hard Turbo fans, 30 mei komt de 100e release van dit label uit, de Zzafrika remixen, en bijbehorende vinyl ziet er wel heel goed uit.

En blijkbaar zit er ook een ZZT album aan te komen!?

quote:
For anyone who heard it out, ZZafrika was unquestionably one of the biggest records of the year. The renegade dove-child of Tiga and Zombie Nation, ZZT has built up a cult following by virtue of its off-the-rails, wildly eccentric party tracks. They dont do interviews. They dont do remixes. They dont do filler. As the duo puts the finishing touches on their outrageously great debut album, Turbo has decided to settle some unfinished business and follow up the one-sided pro-etched vinyl 12 with a full-blown release, one that would do the track justice and bring it to the wider audience it deserves.
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:03:43 #288
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95857641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:01 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de die-hard Turbo fans, 30 mei komt de 100e release van dit label uit, de Zzafrika remixen, en bijbehorende vinyl ziet er wel heel goed uit.

[ afbeelding ]

En blijkbaar zit er ook een ZZT album aan te komen!?

[..]

Jup, waarschijnlijk komt dat album dit jaar nog. :)
Die vinyl met alle ZZafrika remixes is de honderdste release van Turbo :) Ik vind zelf de Julio Bashmore remix de beste tot nu toe;
Heerlijk rustig.

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Révolt was ook mijn eerste space _O_
Die van mij ook :D Good times. Ik durfde niet naar een andere zaal, ben alleen een keer met een trap naar beneden gegaan maar was ook vrij snel alweer terug. Traplopen was wel hell trouwens, maar goed. :') Was ook bang om te verdwalen.

quote:
En bij STRP heb ik Slickk ook gezien maar had geen zin om hallo te zeggen. :')
Ik heb nog een random meisje aangesproken omdat ik dacht dat jij het was, ik wist het zeker. Dat was nogal raar :')

Nieuwe live set-up van A-Trak is ook wel baas trouwens;
http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)782251_3987694_n.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door Slickk op 22-04-2011 18:12:07 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:28:49 #289
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_95868992
Sowieso zijn al die Julio Bashmore remixen van de laatste tijd top, die remix van Udon is ook geweldig en de Batty Knee Dance ep is ook goed.
A-Trak ziet er wel strak uit ja, ik ga hem weer zien op RW, en alhoewel hij die robot rock routine al 3 jaar ofzo doet blijft het een feest.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:34:54 #291
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95870914
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef JackHerrer het volgende:
Sowieso zijn al die Julio Bashmore remixen van de laatste tijd top, die remix van Udon is ook geweldig en de Batty Knee Dance ep is ook goed.
A-Trak ziet er wel strak uit ja, ik ga hem weer zien op RW, en alhoewel hij die robot rock routine al 3 jaar ofzo doet blijft het een feest.
Haha, hetzelfde als de Oh! (A-Trak remix) routine. :) Ach, als je hem niet vaker dan 1x ziet is het niet erg, natuurlijk. Zolang het maar niet zo erg wordt als SebastiAn, die draait nog hetzelfde als wat die in 2007 al deed.
pi_95871238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Slickk het volgende:

[..]

Haha, hetzelfde als de Oh! (A-Trak remix) routine. :) Ach, als je hem niet vaker dan 1x ziet is het niet erg, natuurlijk. Zolang het maar niet zo erg wordt als SebastiAn, die draait nog hetzelfde als wat die in 2007 al deed.
Ik zag het filmpje ja, precies hetzelfde als 3 jaar geleden. Op STRP 2007 draaide hij samen met Mr. Oizo, van de ene trainweck naar de andere mislukte mix. Toch wel jammer dat zulke top producers moeten dj-en omdat ze anders niet genoeg geld verdienen met plaatverkoop, want vaak komt het over alsof ze er helemaal geen zin in hebben.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:40:39 #293
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_95871263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Slickk het volgende:

[..]

Riptide draait ook altijd wel tof
3 uur lang op bevrijdingsfestival Grunn! _O_ Zinin!

Zondag Clash. _O_ Zinin!

Uitbrakken in 't Noorderplantsoen met 22 graden en zon. _O_ Zinin!

edit;
Die nieuwe Carte Blanche is ook vet trouwens. ^O^
quote:
RévoltClash 2007 was ook mijn eerste space _O_
Jubileumpje. :7

[ Bericht 27% gewijzigd door Evil_Koekje op 22-04-2011 22:54:10 ]
pi_95872463
Ik heb eigenlijk beeest wel zin in Clash. O+ Weer eens wat anders dan stampende techno of *insert alles behalve hard*core. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:25:34 #295
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_95876183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik zag het filmpje ja, precies hetzelfde als 3 jaar geleden. Op STRP 2007 draaide hij samen met Mr. Oizo, van de ene trainweck naar de andere mislukte mix. Toch wel jammer dat zulke top producers moeten dj-en omdat ze anders niet genoeg geld verdienen met plaatverkoop, want vaak komt het over alsof ze er helemaal geen zin in hebben.
Tsja, ik ben bang dat in dit genre bepaalde producers op een gegeven moment niet meer verfrissend genoeg zijn. Volgens mij kan SebastiAn prima DJ'en hoor, ik vond die Aerodynamic/&Down mix heel vet klinken, zoiets moet je toch nog steeds wel kunnen met nieuwe tracks...
Siriusmo heeft hetzelfde, die gozer heeft plankenkoorts, produceert best wel wat nummers maar leeft als een schilder met bijbaantjes. Zonde.

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

3 uur lang op bevrijdingsfestival Grunn! _O_ Zinin!

Zondag Clash. _O_ Zinin!

Uitbrakken in 't Noorderplantsoen met 22 graden en zon. _O_ Zinin!

edit;
Die nieuwe Carte Blanche is ook vet trouwens. ^O^

[..]

Jubileumpje. :7

Haha ja, ik heb daar inderdaad ook erg zin in. Alleen willen vrienden van me naar DJVT ook, die zitten net wat in dezelfde tijd. Ach, komt wel goed :D

Om het topic even te vullen, hier een leuke dame;

Nu wat serieuze nieuwe muziek _O_
(deze gaat Tiga mss ook wel draaien, zag een filmpje in ieder geval waarin hij die draaide ;) Feadz remix van Music is Awesome is ook tof trouwens)

(die build up vanaf 2:15 _O_)

[ Bericht 20% gewijzigd door Slickk op 23-04-2011 00:33:57 ]
pi_95878804
post dan ook de gif :D

Die yuksek vs. aeroplane track is ook vet.
Op Mako (proxy label) komen ook een paar vette releases aan:

http://soundcloud.com/makorecords

En Siriusmo heeft zoveel vette tracks, ik kwam deze mash-up nog tegen in twelves essential mix:
  zaterdag 23 april 2011 @ 04:07:30 #297
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_95879492
Maareh, iedereen gaat naar Clash ongeveer hier begrijp ik? Meeting doen ofzo? :)

In other news, deze past hier prima, die beat. _O_. Zomerhit 2010 voorspel ik, komen vast 1000 vette (electro)remixes van.
Beste comeback/videoclip _ooit_!

clip > klik 21 minuten, ge-ni-aal.
  zaterdag 23 april 2011 @ 04:10:26 #298
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_95879505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Slickk het volgende:
Haha ja, ik heb daar inderdaad ook erg zin in. Alleen willen vrienden van me naar DJVT ook, die zitten net wat in dezelfde tijd. Ach, komt wel goed :D
JVT is 22:30 tot 23:30, Riptide van 20:00 tot 23:00, komt goed dacht ik. ^O^
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:41:19 #299
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_95884830
Tranquillo
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:46:27 #300
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95884965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef icebliss het volgende: