quote:
Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef JackHerrer het volgende:Die Hey Today! remix is ook wel aardig, en ik heb stiekem toch best wel veel naar die LTCT compilatie geluisterd de laatste tijd, staan toch best wel aardige nummers op. Maar het idd niet meer zoals ten tijde van Ed Rec vol. 1 & 2. Maar dat heeft er meer te maken dat je niet vernieuwend kunt blijven, en dat ze een beetje van één specifiek geluid zijn afgestapt. Bij bijvoorbeeld BNR en BNR trax daarentegen weet je vaak wat je kan verwachten, en is het ook minder teleurstellend.
De laatste release op bnr is ook weer 'awesome'.
Hmm, ik weet het niet. Je weet wel wat je ongeveer bij BNR kunt verwachten maar BNR Trax is toch wel een tikkeltje anders. Daarnaast is dat ook hoe BNR is - veel diverse artiesten maar toch wel een bepaald 'geluid'. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het Turbo label, dat blijft divers en blijft nieuwe artiesten aantrekken, dat kun je beter vergelijken met Ed Banger.
Het is gewoon dat ze zoveel hype creëren en bij die LTCT compilatie al helemaal - en dan blijkt het gewoon wat tegen te vallen. Bij de Miami Noize compilatie van 2011 van BNR was er zo goed als geen hype, paar berichten op Facebook en enkel digitaal beschikbaar - maar die staat wel bomvol met allemaal goede nummers.
Door de hype worden de verwachtingen zo hoog en dat is bij het album van SebastiAn en Justice hetzelfde - ik hoop maar dat ze het waar kunnen maken. Uffie vond ik ook altijd geweldig maar dat laatste album kwam eigenlijk jaren te laat en er stond niet veel bijzonders op - weer een artiest die je eigenlijk weg kunt schrijven (ja, ik weet dat ze ook moeder is geworden e.d.)
Ed Banger moet gewoon nieuwe artiesten vinden en meer putten uit goede talenten zoals Feadz (zijn nummer op LTCT blijf ik het tofst vinden en echt typisch het Franse electro geluid). Dat de LTCT voornamelijk gevuld is met artiesten die helemaal niet bij het Ed Banger label zitten zegt eigenlijk al genoeg.
Edit: Hey Today! remix is ook wel tof ja, maar die zitten niet bij Ed Banger.