En dat. Ik lees het ook even.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
Die mr green lult sowieso, iedereen is hier welkom mits je gewoon normaal doet.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Beach het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1588 - ValHallen met een hemelse show
Graag gedaan grquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey die TT, nu weet iedereen dat jan en ik seksen, bedankt henkii gr
Cheyle neuqsecks?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
sekscammen met mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Flessen met water vullen en dan leeggieten op de straat en dan uitschelden STOM WATER HAHA en dan erop stampen en naakt erin rollen terwijl je schreeuwt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klinkt als een datequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Flessen met water vullen en dan leeggieten op de straat en dan uitschelden STOM WATER HAHA en dan erop stampen en naakt erin rollen terwijl je schreeuwt.
Volgens mij heb jij iets op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Flessen met water vullen en dan leeggieten op de straat en dan uitschelden STOM WATER HAHA en dan erop stampen en naakt erin rollen terwijl je schreeuwt.
Zeker in je slaap ervanaf getiefd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:47 schreef n8n het volgende:
nu alweer een protip van de dag: ga niet slapen met een asbak naast je bed
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:47 schreef n8n het volgende:
Nu heb je as in je borsthaar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:47 schreef n8n het volgende:
nee zure kop, erger dan een katerquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zeker in je slaap ervanaf getiefd?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
mannen zonder vlechtjes in hun schaamhaar
as inademen geeft hetzelfde effect als een volle nacht in een rookruimte doorbrengenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ehh... Je hebt die asbak over je hoofd leeggegooid?
Je zus?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:50 schreef n8n het volgende:
[..]
as inademen geeft hetzelfde effect als een volle nacht in een rookruimte doorbrengen
Wat? Dat is zoo homoseksueel.quote:
quote:
Hoe kan een bepaalde handeling je geaardheid nou bepalen?quote:
quote:
Jaquote:
Als man zijnde je benen scheren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan een bepaalde handeling je geaardheid nou bepalen?
ik zei niks over geaardhedenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan een bepaalde handeling je geaardheid nou bepalen?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Behalve je voeten, anders ben je geen echte Hobbit meer
Ik zal maar niet beginnen over bandshirts en lang haar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso gay, met die strakke pakjes van ze.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over bandshirts en lang haar.
Viezerikquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb behaarde benen zoals een echte piraat.
Ze zitten zelfs tussen mijn kiezen, dat is echt geen pretjequote:
Tarrels?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo creëer je wel een vangnet voor je tarrels
Ik ga zo lekker naar de stadquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga maar eens Zelda speulen denk ik gr gr
JIj doet harsen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:06 schreef HappyBob het volgende:
Ik las iets over 'mannen' die hun borsthaar scheren?
Doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik twijfel of ik mijn melkwitte maar behaarde beentjes vandaag het zonlicht zal gunnen :$
Ik krijg het warm van deze postquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
Bob trekt bij mij de haren uit mijn borstkas met zijn tanden, niet om te scheren maar omdat ik daar ontzettend opgewonden van raak:@:@:@:@shift + 2
Volgende keer ga ik lagerquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
Bob trekt bij mij de haren uit mijn borstkas met zijn tanden, niet om te scheren maar omdat ik daar ontzettend opgewonden van raak:@:@:@:@shift + 2
njahh was wel het originele planquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Beach het volgende:
[..]
heyyyik had het zeker fout met mn smsje
Alles op z'n tijd..ook jij mag genieten van je jonge jarenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njahh was wel het originele planmaar gisteravond was ik toch even naar vrienden en vannacht weer thuisgekomen en nu zal ik ergens eind van de middag moeten gaan maar lekker alleen thuis blijven staat me ook wel aan hmmmm dilemma
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Emotioneel helemaal afgestompt, arme jongen
Ik staarde naar deze kat en de tekst erboven en besefte dat mijn pa er over 2 weken nog wel is dus ik blijf lekker thuis vandaagquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd..ook jij mag genieten van je jonge jaren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan weet je nog niet eens uit welke film deze kat is, of wel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik staarde naar deze kat en de tekst erboven en besefte dat mijn pa er over 2 weken nog wel is dus ik blijf lekker thuis vandaag
Anchorman ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet eens uit welke film deze kat is, of wel?
Oeiiiquote:
hehe je kan het al raden maar ik dm jequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Anchorman ?
[..]
Oeiiiwat is het probleem man ?
Ik dacht dat ik je ooit een foto liet zien? maar mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
heyik weet eindelijk hoe je eruit ziet
Nee die heb je nooit laten zien denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je ooit een foto liet zien? maar mooi
owquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee die heb je nooit laten zien denk ik
ik gniffelde.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik snap somermeisje nu wel beter
Uit de film Anchorman: The Legend of Ron Burgundy toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd..ook jij mag genieten van je jonge jaren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat je mij met rust?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, ik ga mannelijke Amsterdam lastig vallen, tschuss
Juistquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Uit de film Anchorman: The Legend of Ron Burgundy toch?
Omg ik kom vandaag ook nog even in Amsterdamquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nieuw-west zit ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, maar jij zit Centrum toch en ik wou ff de andere kant op
Meetquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omg ik kom vandaag ook nog even in AmsterdamIk doe even mijn sexy lingerie aan
Noesquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, nou dan moet je oppassen ja
Hihi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JuistOmdat jullie er over begonnen moest ik 'm ook maar weer eens binnenhalen
En toen zag ik deze kat
SCREENSHOT!!
shhhhquote:
Lelylaan in de buurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Biertje (breezer) halen bij OV, geef adres
Dit houd ik liever geheim tochquote:
Beach is enige die weet waar ik woont.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:32 schreef Beach het volgende:
Ik weet waar OV woont en ga vanmiddag een biertje halen.
Lijkt mij makkelijk te raden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit houd ik liever geheim tochMaar zo moeilijk te raden is het niet
Nee maar ik ben goed in raden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van de persoon in kwestie zelf gehoord?
ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
* Oceanview klapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview klapt.hoe ver kwam het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Niet. Jij doet altijd wel zo dat je nooit naar buiten gaat, maar de dames vallen echt wel voor zo'n surferboy hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
hoe ver kwam het?
even ver als een 100000 klapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Mijn enige liefde is mijn surfboard..die ik niet hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet. Jij doet altijd wel zo dat je nooit naar buiten gaat, maar de dames vallen echt wel voor zo'n surferboy hoor
Dat faalt dan wel een beetjequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn enige liefde is mijn surfboard..die ik niet heb
Dudequote:
Surfboard kost wel wat centjes..dus eerst maar eens uitzoeken wat voor board ik wil tochquote:
Msn doet stoer, dus ik mis af en toe dingen wat mensen zeggen.quote:
Kun je surfen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Surfboard kost wel wat centjes..dus eerst maar eens uitzoeken wat voor board ik wil toch
Dan haal ik mijn Water vliegtuig Type ratingquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Surfboard kost wel wat centjes..dus eerst maar eens uitzoeken wat voor board ik wil toch
Ik wil wel je surfboard zijn in de tussentijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
hehe, dat is wel irritantquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Msn doet stoer, dus ik mis af en toe dingen wat mensen zeggen.
jij begonquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef Henkie94 het volgende:
OV doe eens normaal.![]()
[..]
Kun je surfen?
Kan ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon een niet-paupere msn client tog
Surfen is vet als je t kan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SowiesoSurfen is mijn zomervakantie
lafjoe wjnmk etcquote:
Dat scheelt wel een hoop peddelen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn Water vliegtuig Type rating
Dan trek ik je vooruit
Je kunt het natuurlijk gewoon lerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Surfen is vet als je t kan.Ik kan t niet.
Hoe hoog zijn de golfen daar dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk gewoon lerenIk ken nog wel een hele goede instructeur voor je in het mooie Portugal
Eventjes naar Portugal om te leren surfen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk gewoon lerenIk ken nog wel een hele goede instructeur voor je in het mooie Portugal
Dat is natuurlijk altijd afwachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn de golfen daar dan?
Dubbel en dwars waardquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eventjes naar Portugal om te leren surfen.![]()
Idd altijd afwachten en welke zee zwem je dan? want portugal lag ook aan de middelandse zee dacht ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd afwachtenMaar je hebt daar van alles
Ook een strandje voor beginners
Edit: Tevens zijn er daar golven in plaats van golfen
Daarom moet je ook hoger zitten zodat je aan de oceaan zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Idd altijd afwachten en welke zee zwem je dan? want portugal lag ook aan de middelandse zee dacht ik?
ja golven ff niet helder en ff bezig nu
Ahh want ik zwem altijd aan de middelandse zeequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom moet je ook hoger zitten zodat je aan de oceaan zitMaar daar onder aan de Middellandse Zee zijn de golven inderdaad stukje minder
Wat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik net wat halen bij de supermarkt, Sta ik daar, met mijn licht blauwe ogen. Donkere haar, strakke grijze shirtje... Is dat meisje zo verward dat ze dat ding probeert de scannen, van de volgende klant, dat balkje
Pfoe, wat werd ze rood
Ja, zon hoofd trok ik ookquote:
bah, wil je gewoon even een brood halen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik net even in mijn badjas een vers brood halen bij de bakker..opeens allemaal gillende meisjes om mij hen die met mij op de foto wouden enzo. Moest ook nog tieten en billen signeren. IK GA NOOIT MEER NAAR BUITEN
Volgende keer neem ik mijn veel te agressieve konijntje van 3 maanden mee..die mensen zullen niet meer in mijn buurt durven te komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bah, wil je gewoon even een brood halen!
Waar halen ze die arrogantie vandaan
Schuimbekkend ratje wil ook wel helpen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik mijn veel te agressieve konijntje van 3 maanden mee..die mensen zullen niet meer in mijn buurt durven te komen
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef Flippiee het volgende:
Hoihoi.net naar de autorai geweest. Vermoeiend wel.
hoihoi nu shoppen gr xxquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef Flippiee het volgende:
Hoihoi.net naar de autorai geweest. Vermoeiend wel.
Appelquote:
Dan kan het alsnog leuk zijnquote:
Een paar fucking mooie auto's gezien. Heb een poster van een audi en verder wel tof om een keer te zien.quote:
En veel mannen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een paar fucking mooie auto's gezien. Heb een poster van een audi en verder wel tof om een keer te zien.
Hoii bobje
dat klopt was je aan het plagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan kan het alsnog leuk zijnIk vond het ook vermoeiend..maar voornamelijk kut omdat ik niets met auto's heb..alleen van die oudere auto's vind ik wel vet
Hoe gaat het lieverd?quote:
Gemenerikquote:
dacht jij ging shoppen xDxDquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers wel ben fysiek helemaal uitgeput. Dus kan niets meer vandaag.
Gr gr veel plezier xx
Goed, heb net in de tuin gezeten en lekker gegeten en gedronken en de folders van de supermarkten enzo bekeken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vandaag gaat het wel goed, met jou?
Oh, klinkt goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goed, heb net in de tuin gezeten en lekker gegeten en gedronken en de folders van de supermarkten enzo bekeken.
Ja dat was leuk meegenomenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En veel mannen natuurlijkOok nog bij die auto'show' geweest?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, klinkt goed!Heerlijk in het zonnetje.
En, wat is er in de aanbieding bij de AH?
Ik wel gezien..maar stelde niet zoveel voor vond ik zelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat was leuk meegenomenNee die was pas drie kwartier later toen we bij die ruimte waren en mijn knie is kapot dus trok het niet om daarop te wachten.
Jij wel gezien? Was het wat?
Dan ben ik blij dat ik naar huis was gegaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wel gezien..maar stelde niet zoveel voor vond ik zelf
Veel plezier en succes Bobjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:40 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga mij even klaarmaken en er vandoorTot dinsdag
![]()
Of later vandaag nog als ik mij in de bus/trein verveel
Welk bier was daar nou weer in de aanbieding dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk vond die van de Makro vooral interessant...
Doeg Bobsje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:40 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga mij even klaarmaken en er vandoorTot dinsdag
![]()
Of later vandaag nog als ik mij in de bus/trein verveel
Doeg Flipssquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel plezier en succes Bobje
Ik ben ook even weg. Pupuitlaten.
Inverted_Worldquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie was die held ookweer met al die 90's muziek?
Grolsch en Palm. Maar ze hadden heel veel lekkere dingen, vlees en vis enzo. Heel veel plaatjes en ook gebakjes en lekkere kazen enzo. En mosselensoep en aardbeien en doos vlammetjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Welk bier was daar nou weer in de aanbieding dan?
Danku!quote:
Aardbeien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Grolsch en Palm. Maar ze hadden heel veel lekkere dingen, vlees en vis enzo. Heel veel plaatjes en ook gebakjes en lekkere kazen enzo. En mosselensoep en aardbeien en doos vlammetjes.
Appels.quote:
Hoi Cosmo, ja goed plan. Zet jij de BBQ zo aan? Dan zorg ik voor het toetje. Chocoladefondue.quote:
hmmmmm okquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Cosmo, ja goed plan. Zet jij de BBQ zo aan? Dan zorg ik voor het toetje. Chocoladefondue.
Eh sahbiquote:
Hehe, wij ook. Onder andere kipfilets, gamba's, dikke kreeft...quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo bbqen en we hebben echt té veel vlees, jullie zijn welkom.
Mijn moeder had voor 75 euro vlees gehaaldquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, wij ook. Onder andere kipfilets, gamba's, dikke kreeft...
Wtfquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn moeder had voor 75 euro vlees gehaald!
Nee ook voor morgen, maar dan nog!quote:
WTF!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn moeder had voor 75 euro vlees gehaald!
Latahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |