alsof ie aan je lijf geplakt zitquote:
In de KSC het hebben over een bikini zorgt voor veel fobo-volgers en hitsige pm's en dm's. Dat wist je!quote:
verkouden en keelpijn en zwakjesquote:
niks om je voor te schamenquote:
heul niet alleen in de KSCquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de KSC het hebben over een bikini zorgt voor veel fobo-volgers en hitsige pm's en dm's. Dat wist je!
IK heb geen hitsige PM's gestuurd. Of DaMart hitsig is geworden, weet ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de KSC het hebben over een bikini zorgt voor veel fobo-volgers en hitsige pm's en dm's. Dat wist je!
Braaf zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik alweer in D'ter hoor
koenquote:
Ik stuur geen DM's en PM's, alleen nette foboberichten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb geen hitsige PM's gestuurd. Of DaMart hitsig is geworden, weet ik dan weer niet.
Jouw jachtgebied is inderdaad groterquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga kleren aan doen en dan met Thijs naar de kapper, want zijn krullen krijgen krullen![]()
(de 'voor'-foto's zijn al gemaakt hoor)
Ik dacht dat jullie anders warenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto wassen, goed idee, moet ik voor as weekend ook nog doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
koenik ga mijn bed is uit en opstaan. Kan ik de auto nog wassen voor hij in de zon staat
Nee, ze zijn net zo hard op zoek als de rest van single fok!quote:
Dan heb je nog tijd zatquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auto wassen, goed idee, moet ik voor as weekend ook nog doen
ben je nu naakt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga kleren aan doen en dan met Thijs naar de kapper, want zijn krullen krijgen krullen![]()
zo zo, een keertje in gehouden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb geen hitsige PM's gestuurd. Of DaMart hitsig is geworden, weet ik dan weer niet.
Veel succes bij de kapper.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
En je wilt de voor-foto's van haar?quote:
Ik gedraag me altijd voorbeeldigquote:
nee joh, jurkje, maar te weinig er onder nogquote:
dat weekend bedoel ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog tijd zat.
Aangezien dat pas op koniginnedag begint.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, jurkje, maar te weinig er onder nog![]()
alles kan voorbeeldig zijnquote:
Pics van onder je jurkje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, jurkje, maar te weinig er onder nog![]()
quote:
ik gelukkig naar 1 is net een rijdende kerkhof met alle vliegen op de motorkap en raamquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auto wassen, goed idee, moet ik voor as weekend ook nog doen
quote:
Ik kom in de verkeerde SC'squote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze zijn net zo hard op zoek als de rest van single fok!
hihi je zei komenquote:
Als je het maar opdweilt.quote:
Vindtquote:
owja, nog niet taal-wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vindt
En natuurlijk wel! Anders was ik al lang weggeweest.
Ik was gister #2 in de postlijst hè
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
damn wat is het al heerlijk buitendriekwartbroekje en hemdje. Dat ik onderweg ben naar de supermarkt maakt het wat minder romantisch
maar ach, mn
wilde paasontbijten
vandaag
vind tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vindt
En natuurlijk wel! Anders was ik al lang weggeweest.
Ik was gister #2 in de postlijst hè
ooh wacht je vindt en vind jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |