Ik heb het haar gezegd, op moment van kwetsen. Ze deed er niets mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, jij bent een echte held
[..]
hopelijk komt dat bij haar ooit nog en zo niet dan is het jammer maar helaas, kost veel moeite om dat punt te bereiken maar je moet wel.
jij bent een middel groot roofdierquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
Funda biedt me nu een woning aan in een straat die naar mij is vernoemd.
http://www.funda.nl/koop/(...)-4/omschrijving/?mna
Die heb ik nietquote:
ik snap het volkomenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het haar gezegd, op moment van kwetsen. Ze deed er niets mee.
Dan hoeft het van mij ook niet meer.
ik heb er ook geenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Mag ik er 1 lenen van je?
Jij vraagt je nu af of jij de enige perverse geest bent op deze vroege ochtend?quote:
ik heb niet beweerd niet te weten wat dat isquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vraagt je nu af of jij de enige perverse geest bent op deze vroege ochtend?
Bahaai Marijke, fijne dagquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoorFijne dag allemaal en voor sommigen sterkte
En anders kun je altijd naar het strand vluchtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
Goed, en nu weer vrolijk!
Ik heb genoeg moeder om mee bezig te zijn dit weekend
Pervers. Wat een raar woord is dat eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vraagt je nu af of jij de enige perverse geest bent op deze vroege ochtend?
Jij ook een fijne dag, Marijkequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik ook alwel eens gedaan hoor! Maar dit was gewoon dom
. Hij had een getunede auto, kit, spoiler, dikke uitlaat enzo, maar ik was snellerder
.. Dus bij ieder stoplicht moest ik dat even laten zien. Ging ik even verderop weer links naast hem staan en keek in mijn spiegel, zag 2 motoren achter me staan met bekende koplampen.. Dus ik vraag aan mijn bijrijders (babybel) of hij even wil kijken of dat politie is, en ja hoor
. Dus ik rij rustig weg en die andere knalt er vandoor
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
Fijne dag MZquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
dans meequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
veel plevierquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
En in een kuil vallen door die Duitsersquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kun je altijd naar het strand vluchten.
Dan gaat dat niet werkenquote:
Fijne dagquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maarja, we moesten wel door Zwolle en dat mocht dus eigenlijk niet van jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel erg grappig
![]()
en goedemorgen
ST-tjequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel erg grappig
![]()
en goedemorgen
Daarom ga ik ook zo al, dan zijn die Duitsers nog niet wakker... en anders is het een kwestie van de kuil, met of zonder Duitsers erin, dichtgooien, even aanstampen en mijn handdoek erop leggen en mijn boek gaan lezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En in een kuil vallen door die Duitsers
Nee, ksssstquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan gaat dat niet werken
[..]
Fijne dag![]()
![]()
[..]
Maarja, we moesten wel door Zwolle en dat mocht dus eigenlijk niet van jou..
Inmiddels ben ik alweer in D'ter hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet beweerd niet te weten wat dat is
Of die schone Duitse het hof maken in je eigen privekuil!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo al, dan zijn die Duitsers nog niet wakker... en anders is het een kwestie van de kuil, met of zonder Duitsers erin, dichtgooien, even aanstampen en mijn handdoek erop leggen en mijn boek gaa lezen.
Heidiquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die schone Duitse het hof maken in je eigen privekuil!
Do you want to go to the plage with me?quote:
En haar kuil opvullen zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haar complimenteren met de kuiltjes in de wangen is een beter begin denk ik.quote:
alleen in bikiniquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Do you want to go to the plage with me?
Ook heel leuk in combinatie met de gebruikersnaam van de vorige poster daar! Goede timing dusquote:
Yesquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Do you want to go to the plage with me?
jaquote:
fbzquote:
Whehe, inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook heel leuk in combinatie met de gebruikersnaam van de vorige poster daar! Goede timing dus.
Dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
goede morgen iedereenhoe is het hier met iedereen? Yuki, veel succes en sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |