Het is juist heel Hollands om je pastasaus vol te gooien met groente. Beter eet je er gewoon een salade bij. Groente in de pastasausquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:59 schreef Phantomesse het volgende:
En vlees en groente, alleen sauce is echt te smaakloos, simpel en Hollands hoor dus ja Julia bakt er niks van. Er hoort smaak enzo in te zitten. Beetje lichtelijk zout cheesy delight enzo.
Pasta met alleen saucePleur dan pannekoeken in de magnetron al je toch geen moeite in je voedsel wilt stoppen.
Eens. Beetje groente ok, maar wij eten in NL pastasaus met pasta ipv pasta met pastasaus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Het is juist heel Hollands om je pastasaus vol te gooien met groente. Beter eet je er gewoon een salade bij. Groente in de pastasaus
quote:
Schijt in een bakjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wok to walk is echt beter, waarom is NS zo stompzinnig om niet een overeenkomst met deze firma te sluiten.
[ afbeelding ]
Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.quote:
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchineesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.
ziet er inderdaad vrij ranzig uit...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchinees
maar dat ziet er gewoon smerig uit...met die bruine vlekken
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Goeie comeback!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.
Densha. En nu terug je hol in.quote:
Ok meneer de negert.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Densha. En nu terug je hol in.
[ afbeelding ]
Geen ''negert'' maar jij wel een lelijkerd.quote:
In Amsterdam is het nog wel gelukkig buiten. Die geur alleen al.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna net zo erg als die kebab zaken die je nu bijna op elk station ziet.
Waarom ? nu staat het tuig binnen inplaats van achter het station
Soja/Ketjap, my friend. Echter niet goed door de rijst/mie heen geroerd omdat tijdgeblek. Zonder dat is het gerecht ook echt niet compleet gewoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Zelfde idee als Starbucks, overpricet troep maar mensen kopen het omdat ze denken dat dat hip is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelooflijk wat een onsmakelijke rotzooi is het, terwijl heel veel mensen op Amsterdam centraal station, dit soort onzin nuttigt.
Het is op zich ook wel gewoon een goed concept, want je hebt tenminste normaal eten in een bakje, binnen afzienbare tijd en geen kleffe vette hap, en het ziet er ook nog een stuk schoner uit dan de gemiddelde OV toko.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:01 schreef Bunnyfluff het volgende:
Geen idee waar ze vandaan komen, maar sinds een jaar zie ik Julia's in verschillende stationshallen. Zelfs bij een klein station zoals Naarden-Bussum wordt er momenteel een uit de grond gestampt.
Wat een hipstertent. Het lijkt Starbucks well met die prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |